Eensquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef StarGazer het volgende:
En wat is de toegevoegde waarde van dit topic?
Het is ongelofelijk dat nutteloze reacties als jij idd mijn topic verpesten.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef StarGazer het volgende:
En wat is de toegevoegde waarde van dit topic? Ongelofelijk trouwens dat het open blijft, maar dat zegt wel weer genoeg.
Misschien zou je dan wat aan je opening moeten doen, want je huidige opening impliceert wat anders.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk dat nutteloze reacties als jij idd mijn topic verpesten.
Ik wou een discussie tegen PVV-stemmers over '' een kam scheren '' enzovoorts.
Maar nee wat ik krijg ik? troll...
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien zou je dan wat aan je opening moeten doen, want je huidige opening impliceert wat anders.
quote:Leg mij dit eens uit PVV stemmers...
Nou ik heb een serieuze vraag gesteld aan een PVV-er en vervolgens krijg je geen antwoord. Ik kan net zo goed tegen mijn hond lullen. Beetje asociaal gedrag vindt ik het eigenlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volgens mij is StarGrazer geen PVV stemmer.quote:
Als jij een serieuze discussie wilt hebben met PVV-stemmers zou ik je aanraden een andere TT te kiezen, en ook verder een beetje minder beledigend te zijn. Want ik denk dat bij de toon die jij bezigt geen enkele PVV'er de behoefte voelt om met jou in discussie te gaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En een topic hoeft niet per se altijd toevoeging van waarde te hebben. Ik wil gewoon een discussie met PVV-stemmers. Als die er niet zijn, dan mag dit topic worden gesloten. Als die er wel zijn, niet reageren aub. Er zijn zoveel topics nog open.
Correct. Abjecte partij met weerzinwekkende standpunten. Maar dit topic gaat nergens over.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Volgens mij is StarGrazer geen PVV stemmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |