abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88837620
Uit verschillende interviews blijkt dat PVV stemmers echter dommer zijn dan ze lijken.

Hier een filmpje:

2:05
Rutger: '' Jij bent bij de verkeerde partij... ehhh als ik even naar jou kijk ''
'' hahaha... waarom? ''
Rutger: '' Je schoenen.. die zijn toch wel een beetje de VVD ehh.... ''
'' Nou nou nou... nu ga je een beetje de PVV-stemmers over een kam scheren waarschijnlijk omdat het tokkies zouden zijn in jullie beleving ofzo maar dat is absoluut niet waar natuurlijk ''

_O- Iets met Geert Wilders en moslims/Islam :@

2:11
Rutger: '' Noem een standpunt dan eens op? ''
'' Nou bijvoorbeeld uhh minder integratie ''

Lekker hoor, op een partij stemmen die juist het tegendeel beweert te willen !! :')

6:20
Hero: '' Ik heb vorig jaar een Cabrio gekocht.. moet ik nog meer zeggen? ''

Ik dacht juist dat PVV op kwam voor de mensen die in de Jan Modaal zitten, die zich niet cabrio's kunnen veroorloven maar het moeten doen met een Ford van marktplaats...

Leg mij dit eens uit PVV stemmers...
#freefrederike
pi_88837669
POWNED :') :') :') :') :') :') :') :')
  woensdag 17 november 2010 @ 21:07:37 #3
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_88837701
Je hebt gelijk man! Ik heb de videobeelden aandachtig bestudeerd, en ik kan het niet anders concluderen! Puik onderzoek hoor. Hier hebben ze niet van terug, daar bij de PVV.
Ik wens je een dolfijne dag
  woensdag 17 november 2010 @ 21:08:34 #4
177885 JoaC
Het is patat
pi_88837741
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef FreezePop het volgende:
POWNED :') :') :') :') :') :') :') :')
Komt vaak genoeg met journalistieke primeurs
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88837917
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef JoaC het volgende:

[..]

Komt vaak genoeg met journalistieke primeurs
Ieder zijn eigen definitie van primeurs en journalistiek.
pi_88837992
Turken met een Nederlandse nationaliteit die Oranje uitfluiten zijn zeker niet dom ? :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88838063
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
Turken met een Nederlandse nationaliteit die Oranje uitfluiten zijn zeker niet dom ? :')
Waar heb ik gezegd dat Turken niet dom zijn?
Waar heb ik gezegd dat ALLE Nederlanders dom zijn?

Ik zeg gewoon dat PVV-stemmers gemiddeld WEL dom zijn ja...
Begrijpend lezen :')
#freefrederike
pi_88838110
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Pinterman het volgende:
Je hebt gelijk man! Ik heb de videobeelden aandachtig bestudeerd, en ik kan het niet anders concluderen! Puik onderzoek hoor. Hier hebben ze niet van terug, daar bij de PVV.
Ga maar naar de lokale Anita of Henk en vraag ze waarom ze op de PVV hebben gestemd.
#freefrederike
pi_88838141
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Op basis van 1 fragment concluderen dat alle PVV'ers dom zijn. En dan Wilders betichten van generaliseren.. :')
  woensdag 17 november 2010 @ 21:15:17 #10
177885 JoaC
Het is patat
pi_88838154
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Ieder zijn eigen definitie van primeurs en journalistiek.
Als er een rechtszaak door overgedaan word, noem ik het een journalistieke primeur.

Tenzij de rechtszaak rond Wilders natuurlijk geen echte actualiteit was...
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88838164
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Niet alle Marokkanen zijn crimineel maar de meeste wel is net zoiets .
Stop gewoon met generaliseren man . :{w
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88838190
http://www.geenstijl.tv/2(...)ricum_tussen_de.html

deze blijft ook ge-wel-dig

Wat een kneuzen
*verwijderd door Admin*
  woensdag 17 november 2010 @ 21:16:52 #13
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_88838250
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ga maar naar de lokale Anita of Henk en vraag ze waarom ze op de PVV hebben gestemd.
Wat interesseert mij dat nou, nerd. Mensen mogen stemmen op wie ze willen. Mensen mogen zo slim of dom zijn als ze zelf willen of kunnen. Wat heb ik daar nou over te zeggen. En wat hebben die mensen daar nou over te zeggen?

Wil je dat ze sorry zeggen, dat ze zo'n laag IQ hebben? Dat ze voortaan slim zullen zijn? Zit je goed, zo hoog op je troon?
Ik wens je een dolfijne dag
pi_88838359
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Holograph het volgende:

[..]

Op basis van 1 fragment concluderen dat alle PVV'ers dom zijn. En dan Wilders betichten van generaliseren.. :')
Uit verschillende interviews blijkt dat PVV stemmers echter dommer zijn dan ze lijken.

Hier een filmpje:

Wat begrijp je niet aan verschillende, en daarna een voorbeeld?
#freefrederike
  woensdag 17 november 2010 @ 21:18:47 #15
177885 JoaC
Het is patat
pi_88838381
[..]
pi_88838422
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hier een filmpje:

Rot lekker op man met je generaliserende kuttoontje .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:22:17 #17
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88838586
quote:

[..]

Hier een filmpje:

Wat maakt mij het nou weer uit of het 1 of 5 fragmenten zijn? Mensen met een hoger IQ die PVV stemmen zeggen dat over het algemeen niet in het openbaar. Dat is een van de redenen dat de PVV 8 zetels meer haalde dan bij de peilingen.

Weet je overigens hoe het komt dat PVV-stemmers dat niet vrijuit kunnen zeggen? Door dit soort Linkse-übermenschen die neerkijken op de PVV-untermensch. Hiddema kwam er ook voor uit dat hij voor de PVV is. Later in een interview zei hij dat er nu op hem wordt neergekeken.

'Iedereen telt mee, behalve de kiezers van de PVV'.
pi_88838611
Weet je stokstaartje ik ga niet eens meer op jou in, ipv mij te weerleggen ga je off topic :*

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Wat interesseert mij dat nou, nerd. Mensen mogen stemmen op wie ze willen. Mensen mogen zo slim of dom zijn als ze zelf willen of kunnen. Wat heb ik daar nou over te zeggen. En wat hebben die mensen daar nou over te zeggen?

Wil je dat ze sorry zeggen, dat ze zo'n laag IQ hebben? Dat ze voortaan slim zullen zijn? Zit je goed, zo hoog op je troon?
Op je teentjes getrapt jong?
Geert wilders zegt dat Marokkanen(of wie dan ook) de ''badguys'' zijn en allemaal laag opgeleid.
Kijk dat filmpje eens dan? Je kan nog meer opzoeken hoor. Ik wil niks, ik wil alleen PVV-stemmers ontkrachten. Als je niet op de PVV stemt en toch hier reageert ga dan niet off topic aub.
#freefrederike
  woensdag 17 november 2010 @ 21:22:40 #19
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88838616
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef JanJanJan het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ricum_tussen_de.html

deze blijft ook ge-wel-dig

Wat een kneuzen
Huh, je zou zeggen dat die Rutger rondloopt op de binnenplaats van een of ander gesticht...
pi_88838794
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Huh, je zou zeggen dat die Rutger rondloopt op de binnenplaats van een of ander gesticht...
Precies.
Heb jij wel eens een normale PVV-stemmer gezien? Ik niet, altijd tokkies.
*verwijderd door Admin*
  woensdag 17 november 2010 @ 21:26:24 #21
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88838866
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Holograph het volgende:

[..]

Wat maakt mij het nou weer uit of het 1 of 5 fragmenten zijn? Mensen met een hoger IQ die PVV stemmen zeggen dat over het algemeen niet in het openbaar. Dat is een van de redenen dat de PVV 8 zetels meer haalde dan bij de peilingen.

Weet je overigens hoe het komt dat PVV-stemmers dat niet vrijuit kunnen zeggen? Door dit soort Linkse-übermenschen die neerkijken op de PVV-untermensch. Hiddema kwam er ook voor uit dat hij voor de PVV is. Later in een interview zei hij dat er nu op hem wordt neergekeken.

Ja, want stel je voor dat ANDERE mensen op jou neerkijken om je mening, dat zou me toch een ramp zijn, sjonge jonge.

Misschien is dit een gekke denkkronkel, maar kijken die PVV-kanjers zelf ook niet neer op andere mensen? Neem alleen jouw post al: ''Linkse-übermenschen''. Is dat een soort geniepige verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog?

Als je niet wil dat andere mensen op jou neerkijken, misschien moet je dan eens beginnen met niet iedereen met een andere mening uit te schelden of belachelijk te maken. Misschien dat de populariteit van die arme PVV-kiezers dan wat omhoog gaat.

Jij beweert dat er op PVV-stemmers wordt neergekeken - en dat klopt, omdat die PVV-stemmers zelf ook neerkijken op andere mensen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Als je stemt op Geert, sta je blijkbaar achter zijn denkbeelden, en er komt regelmatig heel wat vuiligheid uit zijn mond zetten: over bevolkingsgroepen, over Tweede Kamerleden van rivaliserende partijen, en indirect dus ook over mensen die op die partijen gestemd hebben.

[ Bericht 13% gewijzigd door Vader_Aardbei op 17-11-2010 21:39:05 ]
  woensdag 17 november 2010 @ 21:28:50 #22
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_88839009
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Holograph het volgende:

Dit komt een beetje vreemd uit de mond van iemand die ontelbare Cohen :') topics opent, en elke kans aangrijpt om PvdA stemmers te bashen.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
  woensdag 17 november 2010 @ 21:37:25 #23
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88839554
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, want stel je voor dat ANDERE mensen op jou neerkijken om je mening, dat zou me toch een ramp zijn, sjonge jonge.

Misschien is dit een gekke denkkronkel, maar kijken die PVV-kanjers zelf ook niet neer op andere mensen?
Niet echt, maar als je een citaat hebt van mij hoor ik dat graag. Dan kan ik eventueel mijn uitspraak rechtzetten.
quote:
Neem alleen jouw post al: ''Linkse-übermenschen''. Is dat een soort geniepige verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog?
Je kent normaal Links zoals Wouter Bos, en je kent übermensch-Links; zoek zelf maar naar voorbeelden, op dit forum zie je er genoeg.
quote:
Als je niet wil dat andere mensen op jou neerkijken, misschien moet je dan eens beginnen met niet iedereen met een andere mening uit te schelden of belachelijk te maken. Misschien dat de populariteit van die arme PVV-kiezers dan wat omhoog gaat.
Ik denk toch dat ik heel beschaafd ben geweest tegenover mensen die met persoonlijke aanvallen (op zijn zachts gezegd) mijn argumenten proberen te weerleggen.
pi_88839664
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik dacht juist dat PVV op kwam voor de mensen die in de Jan Modaal zitten, die zich niet cabrio's kunnen veroorloven maar het moeten doen met een Ford van marktplaats...

Leg mij dit eens uit PVV stemmers...
Hij bedoelde waarschijnlijk een Ford Kabrio!
pi_88839850
quote:

[..]

Wat denk jij dat het IQ is van een Wilders of Brinkman?
pi_88841891
quote:

[..]

Hier een filmpje:

Wat een geluk dat jij die stomme PVV'ers zo goed weet in te schatten :') . En nu?
pi_88841950
quote:

[..]

pi_88842024
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Precies.
Heb jij wel eens een normale PVV-stemmer gezien? Ik niet, altijd tokkies.
En nog zo'n sterke reactie ^O^
pi_88842445
quote:

[..]

Zo zie ik het ook. De tendens op FOK! wordt ook steeds grimmiger ten opzichte van PVV-stemmers.
pi_88842827
En wat is de toegevoegde waarde van dit topic? Ongelofelijk trouwens dat het open blijft, maar dat zegt wel weer genoeg.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')