Komt vaak genoeg met journalistieke primeursquote:
Ieder zijn eigen definitie van primeurs en journalistiek.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Komt vaak genoeg met journalistieke primeurs
Waar heb ik gezegd dat Turken niet dom zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
Turken met een Nederlandse nationaliteit die Oranje uitfluiten zijn zeker niet dom ?
Ga maar naar de lokale Anita of Henk en vraag ze waarom ze op de PVV hebben gestemd.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:07 schreef Pinterman het volgende:
Je hebt gelijk man! Ik heb de videobeelden aandachtig bestudeerd, en ik kan het niet anders concluderen! Puik onderzoek hoor. Hier hebben ze niet van terug, daar bij de PVV.
Op basis van 1 fragment concluderen dat alle PVV'ers dom zijn. En dan Wilders betichten van generaliseren..quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Turken niet dom zijn?
Waar heb ik gezegd dat ALLE Nederlanders dom zijn?
Ik zeg gewoon dat PVV-stemmers gemiddeld WEL dom zijn ja...
Begrijpend lezen
Als er een rechtszaak door overgedaan word, noem ik het een journalistieke primeur.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen definitie van primeurs en journalistiek.
Niet alle Marokkanen zijn crimineel maar de meeste wel is net zoiets .quote:Op woensdag 17 november 2010 21:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Turken niet dom zijn?
Waar heb ik gezegd dat ALLE Nederlanders dom zijn?
Ik zeg gewoon dat PVV-stemmers gemiddeld WEL dom zijn ja...
Begrijpend lezen
Wat interesseert mij dat nou, nerd. Mensen mogen stemmen op wie ze willen. Mensen mogen zo slim of dom zijn als ze zelf willen of kunnen. Wat heb ik daar nou over te zeggen. En wat hebben die mensen daar nou over te zeggen?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ga maar naar de lokale Anita of Henk en vraag ze waarom ze op de PVV hebben gestemd.
Uit verschillende interviews blijkt dat PVV stemmers echter dommer zijn dan ze lijken.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Op basis van 1 fragment concluderen dat alle PVV'ers dom zijn. En dan Wilders betichten van generaliseren..
Rot lekker op man met je generaliserende kuttoontje .quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Uit verschillende interviews blijkt dat PVV stemmers echter dommer zijn dan ze lijken.
Hier een filmpje:
Wat begrijp je niet aan verschillende, en daarna een voorbeeld?
Wat maakt mij het nou weer uit of het 1 of 5 fragmenten zijn? Mensen met een hoger IQ die PVV stemmen zeggen dat over het algemeen niet in het openbaar. Dat is een van de redenen dat de PVV 8 zetels meer haalde dan bij de peilingen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Uit verschillende interviews blijkt dat PVV stemmers echter dommer zijn dan ze lijken.
Hier een filmpje:
Op je teentjes getrapt jong?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:16 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat nou, nerd. Mensen mogen stemmen op wie ze willen. Mensen mogen zo slim of dom zijn als ze zelf willen of kunnen. Wat heb ik daar nou over te zeggen. En wat hebben die mensen daar nou over te zeggen?
Wil je dat ze sorry zeggen, dat ze zo'n laag IQ hebben? Dat ze voortaan slim zullen zijn? Zit je goed, zo hoog op je troon?
Huh, je zou zeggen dat die Rutger rondloopt op de binnenplaats van een of ander gesticht...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef JanJanJan het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ricum_tussen_de.html
deze blijft ook ge-wel-dig
Wat een kneuzen
Precies.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Huh, je zou zeggen dat die Rutger rondloopt op de binnenplaats van een of ander gesticht...
Ja, want stel je voor dat ANDERE mensen op jou neerkijken om je mening, dat zou me toch een ramp zijn, sjonge jonge.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou weer uit of het 1 of 5 fragmenten zijn? Mensen met een hoger IQ die PVV stemmen zeggen dat over het algemeen niet in het openbaar. Dat is een van de redenen dat de PVV 8 zetels meer haalde dan bij de peilingen.
Weet je overigens hoe het komt dat PVV-stemmers dat niet vrijuit kunnen zeggen? Door dit soort Linkse-übermenschen die neerkijken op de PVV-untermensch. Hiddema kwam er ook voor uit dat hij voor de PVV is. Later in een interview zei hij dat er nu op hem wordt neergekeken.
'Iedereen telt mee, behalve de kiezers van de PVV'.
Dit komt een beetje vreemd uit de mond van iemand die ontelbare Cohenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Holograph het volgende:
Weet je overigens hoe het komt dat PVV-stemmers dat niet vrijuit kunnen zeggen? Door dit soort Linkse-übermenschen die neerkijken op de PVV-untermensch. Hiddema kwam er ook voor uit dat hij voor de PVV is. Later in een interview zei hij dat er nu op hem wordt neergekeken.
Niet echt, maar als je een citaat hebt van mij hoor ik dat graag. Dan kan ik eventueel mijn uitspraak rechtzetten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor dat ANDERE mensen op jou neerkijken om je mening, dat zou me toch een ramp zijn, sjonge jonge.
Misschien is dit een gekke denkkronkel, maar kijken die PVV-kanjers zelf ook niet neer op andere mensen?
Je kent normaal Links zoals Wouter Bos, en je kent übermensch-Links; zoek zelf maar naar voorbeelden, op dit forum zie je er genoeg.quote:Neem alleen jouw post al: ''Linkse-übermenschen''. Is dat een soort geniepige verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog?
Ik denk toch dat ik heel beschaafd ben geweest tegenover mensen die met persoonlijke aanvallen (op zijn zachts gezegd) mijn argumenten proberen te weerleggen.quote:Als je niet wil dat andere mensen op jou neerkijken, misschien moet je dan eens beginnen met niet iedereen met een andere mening uit te schelden of belachelijk te maken. Misschien dat de populariteit van die arme PVV-kiezers dan wat omhoog gaat.
Hij bedoelde waarschijnlijk een Ford Kabrio!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik dacht juist dat PVV op kwam voor de mensen die in de Jan Modaal zitten, die zich niet cabrio's kunnen veroorloven maar het moeten doen met een Ford van marktplaats...
Leg mij dit eens uit PVV stemmers...
Wat denk jij dat het IQ is van een Wilders of Brinkman?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou weer uit of het 1 of 5 fragmenten zijn? Mensen met een hoger IQ die PVV stemmen zeggen dat over het algemeen niet in het openbaar. Dat is een van de redenen dat de PVV 8 zetels meer haalde dan bij de peilingen.
Wat een geluk dat jij die stomme PVV'ers zo goed weet in te schattenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hier een filmpje:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
En nog zo'n sterke reactiequote:Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Precies.
Heb jij wel eens een normale PVV-stemmer gezien? Ik niet, altijd tokkies.
Zo zie ik het ook. De tendens op FOK! wordt ook steeds grimmiger ten opzichte van PVV-stemmers.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |