Wie?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Behalve Hans Wichels, die is wel normaal gebleven!
Kut, je was te snelquote:
Quasie?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Quasie intelligente mannetjes met een stok en kunstgebit.
Alleen van buiten ja. Van binnen is die vent knettergekquote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Behalve Hans Wiegel, die is wel normaal gebleven!
Wiegel? Normaal? De grootste flapdrol uit de geschiedenis van de Nederlandse politiekquote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als er iemand een karikatuur van zichzelf is geworden sinds zijn actieve dagen is het wel Wiegel.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vrees dat we het eens zijn Koos.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als er iemand een karikatuur van zichzelf is geworden sinds zijn actieve dagen is het wel Wiegel.
quote:
Wees gerust: ook ik ben het met L_V eens.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vrees dat we het eens zijn Koos.
Edit: Het was Koos niet. Dan moet er L.V. staan.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees gerust: ook ik ben het met L_V eens.
Even aangepastquote:Op woensdag 17 november 2010 18:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat zijn mensen die de partijen hebben opgebouwd, maar nu niet meer serieus genomen worden.
Vaak mensen met een hoop ervaring en zelfs soms een goede kijk op dingen!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Quasie intelligente mannetjes met een stok en kunstgebit.
Dit dus. Wiegel was had ooit een bepaald charisma. Hoewel ik het niet vaak met hem eens was, vond ik hem een goede politicus (toen). Hij had enige jaren geleden moeten ophouden met in de openbaarheid aandacht te vragen...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als er iemand een karikatuur van zichzelf is geworden sinds zijn actieve dagen is het wel Wiegel.
Yep, deze man is altijd in of meer zichzelf gebleven, erg onderhoudend, een formidabel spreker en misschien maakt het ook uit dat ik altijd heb gevonden dat hij zinnige dingen zei.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
Hans van Mierlo, dat was pas een toffe prominent. Heb hem drie jaar geleden geinterviewd in zn grachtenpand in Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |