abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88871742
Roze envelop :'( 74 waar ik 70 mocht o|O
Was hier. Zat zo'n kut-autootje voor me, dus ik trapte 'm nog ff naar links om groen licht mee te pakken, flits :')
pi_88872352
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben gister trouwens ook technisch bezig geweest :'). Het lampje boven je hoofd was sinds aanschaf aan vervanging toe dus maar eens een vervangend lampje gekocht, nja het kwam met een set van twee gelukkig. In mijn poging om het lampje erin te drukken heb ik hem per ongeluk ergens tussen m'n dak en de bekleding van het dak gelanceerd :') Kon hem niet meer eruit graaien maar gelukkig was het dus een set van 2 :')

Nu maar hopen dat ie niet irritant gaat rollen maar ooit in het lampenkapje valt.
Hehe, zoiets had de vorige eigenaar van mijn auto volgens mij ook bij een achterlamp :P Ik reed een keer in een andere auto achter iemand die in mijn auto reed en het viel me op dat er een zwart puntje in de achterlamp zat. Dat stoorde mij, dus ik dat eens inspecteren, bleken er 2(!!) gloeilampjes op de bodem van de achterlichtunit te liggen :P |:(
  donderdag 18 november 2010 @ 19:00:54 #153
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88872974
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Piles het volgende:
Was hier. Zat zo'n kut-autootje voor me, dus ik trapte 'm nog ff naar links om groen licht mee te pakken, flits :')
Foei, foei! Hoeveel is de schade?
Wel een zielig geval zeg, 70&74 :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88873231
quote:
Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik duim voor je, succes! ^O^
De boko had geen tijd meer voor mij. Solidair als ik ben, voorgesteld morgen de auto te laten checken. Moet dan toch in de buurt zijn....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_88873380
quote:
Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Palomar het volgende:

[..]

Hehe, zoiets had de vorige eigenaar van mijn auto volgens mij ook bij een achterlamp :P Ik reed een keer in een andere auto achter iemand die in mijn auto reed en het viel me op dat er een zwart puntje in de achterlamp zat. Dat stoorde mij, dus ik dat eens inspecteren, bleken er 2(!!) gloeilampjes op de bodem van de achterlichtunit te liggen :P |:(
Bij mij liggen er 2 dode muggen in een van de koplamp :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Marco001 op 18-11-2010 19:28:55 ]
pi_88873653
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

23 euro, zijn de meeste bij mij :P
Ik reed 77 over een kruising met verkeerslichten, das ook best hard
pi_88875166
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef Piles het volgende:
Ik kreeg een paar weken terug nog een boete omdat ik in April op een "parkeerplaats voor vergunninghouders" had gestaan. Had ik totaal niet door, omdat ik gewoon op het parkeerterrein van een supermarkt was gaan staan (in het centrum van Nijmegen). Het frappante was dat je om de auto te zien echt de parkeerplaats op moest rijden, aangezien ik achter een muurtje stond.

Ik had hem nog expres van het parkeerdek afgereden omdat op zondagochtend die tot een uur of 12 gesloten blijft, en ik al tussen 8 en 9 weg wilde.

Hier dus: http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,15.59,,0,8.33

Boete werd uitgeschreven om 02:30 's nachts, poeh hee, blauwe helden dat het zijn.
  donderdag 18 november 2010 @ 20:04:45 #158
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88875698
Uit ervaring kan ik vertellen dat je prima 's nachts door het hek kunt glippen om je auto van dat parkeerdek te halen.
pi_88875850
Het glippen was niet het probleem, een maat van mij heeft een toegangspasje daarvoor, maar omdat het hek dicht zat dacht ik dat ik mijn auto er niet afkreeg.
pi_88875980
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Yes, is al weer een tijdje geleden :) staat in mn project topic als t goed is ^O^
Voorkant is nu gefixt, ga van het weekend met de achterkant beginnen ;)

[..]

^O^ lekker bezig haha.

@ JunkieXp, ik heb je auto weer gespot haha :D
^O^ , zal voorlopig wel zo blijven, leasebak komt per 01/01 waarschijnlijk.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 18 november 2010 @ 20:12:15 #161
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88876015
Ook dat kan dus, al schrok ik ook wel even toen ik daar bij een dicht hek terugkwam :').
pi_88876115
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef JDude het volgende:
Ook dat kan dus, al schrok ik ook wel even toen ik daar bij een dicht hek terugkwam :').
Kijk, dat wist ik niet, ik kom er regelmatig dus daar kan ik wat mee, dank voor de info! ^O^

Dan is het dus gewoon een kwestie van betalen en je kaartje bij de slagboom erin drukken, en het hek gaat open?
  donderdag 18 november 2010 @ 20:16:57 #163
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88876225
Toen wel in ieder geval. Is wel een paar jaar geleden :+.
pi_88877825
Over boetes gesproken, begin september boete gekregen voor parkeren in plantsoen (mwhehe :')) en op de achterkant stond dat ik binnen 6 weken een acceptgiro zou krijgen. Als ik na 8 weken niet betaald heb krijg ik een boete er boven op ofzo.

Heb dus -tadapampam- nog steeds geen acceptgiro. Niet dat ik hem zo graag wil betalen maar niet dat ik straks het dubbele moet betalen omdat ik te laat ben omdat ie niet aan komt.
Of vervalt zo'n ding na x aantal dagen? O-)
pi_88878172
quote:
Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef Empathologica het volgende:
Over boetes gesproken, begin september boete gekregen voor parkeren in plantsoen (mwhehe :')) en op de achterkant stond dat ik binnen 6 weken een acceptgiro zou krijgen. Als ik na 8 weken niet betaald heb kr

Zelfs eens boete gehad. Omdat het parkeerkaartje 2 minuten was verlopen, ik was 1 minuut later bij de auto.
Direct volgende dag bezwaaijg ik een boete er boven op ofzo.

Heb dus -tadapampam- nog steeds geen acceptgiro. Niet dat ik hem zo graag wil betalen maar niet dat ik straks het dubbele moet betalen omdat ik te laat ben omdat ie niet aan komt.
Na 1 jaar vervalt hij...

Zelf wel gehad dat parkeerkaart 2 minuten was verlopen, boete achter de ruitenwisser.
Volgende dag direct bezwaarschrift naar harlingen gestuurd, week later bericht, bekeuring bjwam te vervallen :)
  donderdag 18 november 2010 @ 21:12:52 #166
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88878983
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef Empathologica het volgende:
Over boetes gesproken, begin september boete gekregen voor parkeren in plantsoen (mwhehe :')) en op de achterkant stond dat ik binnen 6 weken een acceptgiro zou krijgen. Als ik na 8 weken niet betaald heb krijg ik een boete er boven op ofzo.

Ik had 'm vorige week ook bijna. Ik zet hem wel vaker in het stukje gras neer, toevallig die ene keer dat ik hem wat verder weg parkeerde en daar dus níet stond. _O_
pi_88879195
Geld met 2 banden op het grasveld ook als parkeren in plantsoen?
  donderdag 18 november 2010 @ 21:22:44 #168
314372 Goddelijker
pi_88879432
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:17 schreef Marco001 het volgende:
Geld met 2 banden op het grasveld ook als parkeren in plantsoen?
Ja.
pi_88879716
Dan kunnen ze bij ons vaak bekeuringen uitschrijven......
  donderdag 18 november 2010 @ 21:31:01 #170
314372 Goddelijker
pi_88879793
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:
Dan kunnen ze bij ons vaak bekeuringen uitschrijven......
Hier ook, maar ze zijn er de laatste week weer volop mee bezig.
pi_88880217
Hier rijd max 1 keer per jaar een politieauto door de straat
pi_88880273
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef Marco001 het volgende:
Hier ook _O-
Woonde jij nou ook aan de kust? Ook Zeeland dan zeker? :')
  donderdag 18 november 2010 @ 21:45:34 #173
314372 Goddelijker
pi_88880506
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef Marco001 het volgende:
Hier komt gewoon van die parkeerwouten langs. :')
pi_88880857
quote:
Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Hier ook _O-
Woonde jij nou ook aan de kust? Ook Zeeland dan zeker? :')
Nee, precies andere kant: Groningse kust
pi_88881877
Politie bij ons door de straat? Nog nooit gezien _O-
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88882064
Wij hebben 2 politiewagens op een stuk of 8 dorpen in de regio. Waddenkjuhzelluf 8)7
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_88882726
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Wij hebben 2 politiewagens op een stuk of 8 dorpen in de regio. Waddenkjuhzelluf 8)7
Volgens mij hebben wij één politieauto voor 2 dorpen die samen 1,5 keer de oppervlakte van de stad Utrecht hebben :P. En in het weekend is er wel meer maar die zijn dan druk met andere dingen :')
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88885134
Trouwens!

Ik had de antennekabel van m'n radio gesloopt. Het pinnetje hoort aan de kabel, hij zat in de radio :')
Dus! Ik een reparatiestekker gekocht, de schroefvariant. Lekker makkelijk, want je hoeft alleen maar een schroefje aan te draaien. Kleuter kan de was doen, dus ik kan die stekker fixen. Dacht ik :') Wat blijkt nou? Als je het schroefje aandraait om het draadje mee vast te klemmen, draai je doordat het schroefje dus draait het draadje kapot en heb je nog geen contact. Dus... }:|
Van puur gif die schroefstekker het raam uit geknikkerd en eentje gehaald die je moet solderen. Nou ben ik niet bang voor een soldeerbout en een beetje tin, dus hoppa! Kabeltje strippen, prima prima prima. Manteltje terugvouwen prima prima prima. Kerndraad in het pinnetje friemelen, prima prima prima. Manteltje in het lipje frunniken, prima prima prima. Lipjes buigen om kabel vast te klemmen prima prima prima. Boutje opstoken, tin d'r bij, kerndraad vastsolderen in pinnetje, prima prima prima ^O^ Dus vol goeie moed liet ik dat pinnetje voorzichtig vol hete tin lopen, zodat de kerndraad netjes contact zou maken met het pinnetje, zodat het signaal goed doorgegeven zou worden. MAAR. Dat $%^%^(&^&$%^&#@$%^@#% kutdraadje dat de kern van die kabel vormt was WEER afgebroken |:( :|W :X Nja, een tweede kans zat er niet in omdat ik wel heel goed m'n best had gedaan met die soldeertin ~O> Goed, van pure frustratie ook die stekker het raam weer uit geknikkerd. Maarja, hoe moet dat dan, zo zonder stekker aan de antennedraad :? :?
Nou, ik kwam op het lumineuze idee om eens wat aan die draad te trekken, en die bleek langer dan gedacht. Wahahahant, er zit een antenneversterker aan de echte antennedraad, en het was dus de stekker die vanaf die versterker kwam die gemold was :Y) Wat heet, tot 5 keer toe :{w En die antenneversterker kan er natuurlijk ook in z'n geheel tussenuit :D Dus, ik een nieuwe antenneversterker gekocht, die er tussen gezet, en klaar ^O^

10 minuten werk als ik dat meteen had gedaan, een hele middag als je een stugge eigenwijze achterhoeker bent :|W
pi_88885293
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!

Ik had de antennekabel van m'n radio gesloopt. Het pinnetje hoort aan de kabel, hij zat in de radio :')
Dus! Ik een reparatiestekker gekocht, de schroefvariant. Lekker makkelijk, want je hoeft alleen maar een schroefje aan te draaien. Kleuter kan de was doen, dus ik kan die stekker fixen. Dacht ik :') Wat blijkt nou? Als je het schroefje aandraait om het draadje mee vast te klemmen, draai je doordat het schroefje dus draait het draadje kapot en heb je nog geen contact. Dus... }:|
Van puur gif die schroefstekker het raam uit geknikkerd en eentje gehaald die je moet solderen. Nou ben ik niet bang voor een soldeerbout en een beetje tin, dus hoppa! Kabeltje strippen, prima prima prima. Manteltje terugvouwen prima prima prima. Kerndraad in het pinnetje friemelen, prima prima prima. Manteltje in het lipje frunniken, prima prima prima. Lipjes buigen om kabel vast te klemmen prima prima prima. Boutje opstoken, tin d'r bij, kerndraad vastsolderen in pinnetje, prima prima prima ^O^ Dus vol goeie moed liet ik dat pinnetje voorzichtig vol hete tin lopen, zodat de kerndraad netjes contact zou maken met het pinnetje, zodat het signaal goed doorgegeven zou worden. MAAR. Dat $%^%^(&^&$%^&#@$%^@#% kutdraadje dat de kern van die kabel vormt was WEER afgebroken |:( :|W :X Nja, een tweede kans zat er niet in omdat ik wel heel goed m'n best had gedaan met die soldeertin ~O> Goed, van pure frustratie ook die stekker het raam weer uit geknikkerd. Maarja, hoe moet dat dan, zo zonder stekker aan de antennedraad :? :?
Nou, ik kwam op het lumineuze idee om eens wat aan die draad te trekken, en die bleek langer dan gedacht. Wahahahant, er zit een antenneversterker aan de echte antennedraad, en het was dus de stekker die vanaf die versterker kwam die gemold was :Y) Wat heet, tot 5 keer toe :{w En die antenneversterker kan er natuurlijk ook in z'n geheel tussenuit :D Dus, ik een nieuwe antenneversterker gekocht, die er tussen gezet, en klaar ^O^

10 minuten werk als ik dat meteen had gedaan, een hele middag als je een stugge eigenwijze achterhoeker prutser bent :|W
;)
Zit soms gemeen in mekaar he?! Zijn vervelende dingen, die kabels :)
  donderdag 18 november 2010 @ 23:35:52 #180
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_88885500
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Mwuah, er ging waarschijnlijk 3 km/u correctie af, dus grote kans dat hij 77 reed. Bovendien staat de km-teller vaak ruim afgesteld en zat hij dik over de 80 op de teller in zijn auto. Blijft kut, daar niet van, maar toch echt eigen schuld.

Overigens vind ik niet dat ze boetes voor een beetje te hard af moeten schaffen. Je moet ergens de grens trekken. Als 50% van de mensen 5 km/u boven het maximum rijden en je zou mensen die 5 km/u te snel gaan geen boete geven, dan gaan al die mensen gewoon 10 km/u boven het maximum rijden. Ik ben wel voor een aangepast systeem, waarbij je of 1) de eerste twee kleine overtredingen bij een waarschuwing laat, maar bij de derde ook gelijk een groot bedrag moet betalen, of 2) bij kleine overtredingen een heel klein bedrag (¤15 of zo) dat bij hogere overtredingen héél snel oploopt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_88885611
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Mwuah, er ging waarschijnlijk 3 km/u correctie af, dus grote kans dat hij 77 reed. Bovendien staat de km-teller vaak ruim afgesteld en zat hij dik over de 80 op de teller in zijn auto. Blijft kut, daar niet van, maar toch echt eigen schuld.

Overigens vind ik niet dat ze boetes voor een beetje te hard af moeten schaffen. Je moet ergens de grens trekken. Als 50% van de mensen 5 km/u boven het maximum rijden en je zou mensen die 5 km/u te snel gaan geen boete geven, dan gaan al die mensen gewoon 10 km/u boven het maximum rijden. Ik ben wel voor een aangepast systeem, waarbij je of 1) de eerste twee kleine overtredingen bij een waarschuwing laat, maar bij de derde ook gelijk een groot bedrag moet betalen, of 2) bij kleine overtredingen een heel klein bedrag (¤15 of zo) dat bij hogere overtredingen héél snel oploopt.
Eigenlijk vind ik het wel prima hoe het zo werkt. Als je een klein beetje te hard rijdt betaal je niet zoveel, als je harder te hard rijdt betaal je meer.

Je kan een hele discussie gaan volgen over of een dergelijke boete zielig is of niet, ik vind ze zelf ook niet al te fijn, maar punt is gewoon dat je een klein beetje te hard hebt gereden, en dan betaal je een klein beetje :P. Het is toch weer een reminder om even op de snelheid te letten.

Overigens is het voor mij inmiddels ruim 25000 km geleden dat ik een boete gehad heb *O*. (klinkt een stuk indrukwekkender dan een half jaartje :'))
pi_88885805
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:31 schreef L0we het volgende:

[..]

;)
Zit soms gemeen in mekaar he?! Zijn vervelende dingen, die kabels :)
Spreek voor jezelf, ik heb al de nodige kabeltjes van stekkertjes voorzien. Computernetwerken, radio's inbouwen in voertuigen waar geen iso-stekkers in zitten, zulke kunsten. En normaal gaat dat allemaal prima, maar normaal zijn dat ook wat stuggere kabels. De kern van dit kabeltje is echt maar 6 draadjes dik, dat trek je met je nagels nog door :{

quote:

[..]

Mwah. Ik vind 55 in de bebouwde kom iets anders als 125 op de snelweg. Wat mij betreft mag de eerste 5% gratis zijn. Dus dat is 2,5km/h in de bebouwde kom, 6km/h op de snelweg. Verder mag het systeem wel blijven zoals het is :)
pi_88886015
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, ik heb al de nodige kabeltjes van stekkertjes voorzien. Computernetwerken, radio's inbouwen in voertuigen waar geen iso-stekkers in zitten, zulke kunsten. En normaal gaat dat allemaal prima, maar normaal zijn dat ook wat stuggere kabels. De kern van dit kabeltje is echt maar 6 draadjes dik, dat trek je met je nagels nog door :{
Dat bedoel ik, het zijn vervelende dingen, die antennekabels... ;). Soms zitten ze erg vervelend in mekaar. Op zich gaat het plaatsen van zo'n stekkertje wel, maar vaak is het een stuk sneller om (een deel van) de kabel te vervangen :).
pi_88896414
Vandaag ging het rijden eigenlijk wel foutloos. Inparkeren ging goed (er stonden verder geen auto's, maar toch), uitparkeren ging goed en hij staat nu ook retestrak voor het huis. Geen commentaar gehad van bijrijder.
Tap tap tap
pi_88896515
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag ging het rijden eigenlijk wel foutloos. Inparkeren ging goed (er stonden verder geen auto's, maar toch), uitparkeren ging goed en hij staat nu ook retestrak voor het huis. Geen commentaar gehad van bijrijder.
Goed bezig! *O*
pi_88897390
quote:

[..]

Juist vanwege de boete's moeten km-tellers juist iets voorlopen (is wettelijk verplicht), zodat men zich bij een verkeersovertreding nooit kan beroepen op een foutieve km-teller.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:39:12 #187
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88897690
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:00 schreef CherryLips het volgende:
^O^ ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_88898823
quote:
MIDDELBURG - Een 19-jarige inwoner van Kapelle is donderdag in Middelburg veroordeeld voor een verkeersongeluk met dodelijke afloop. De man wordt roekeloos rijgedrag verweten.

De man is veroordeeld tot een gevangenisstraf van een half jaar waarvan twee maanden voorwaardelijk, een taakstraf van 240 uur en een rijontzegging van drie jaar. Er was naast de opgelegde rijontzegging een celstaf van acht maanden tegen hem geëist. De taakstraf zal de jongeman in een revalidatiecentrum voor verkeersslachtoffers moeten vervullen.

Op 24 mei reed de beginnend bestuurder met een snelheid van rond de honderd kilometer per uur over de Langeweg in Wilhelminadorp en ging driftend een rechter bocht in. De maximum snelheid is daar 60 kilometer per uur.

In de bocht brak de wagen uit, de Kapellenaar verloor de macht over het stuur en de auto kwam op de linker weghelft terecht. Een hem tegemoetkomende motorrijdster uit Nieuwerkerk (22) kon de auto niet meer ontwijken en een botsing met fatale afloop was het gevolg.

De rechtbank nam het de scholier met name kwalijk dat hij dergelijk rijgedrag 'voor de kick' deed. Binnenkort moet de Kapellenaar deelnemen aan een speciale rijtest van het CBR om te kijken of hij nog wel geschikt is om een voertuig te besturen.
_O_
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:15:25 #189
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88898991
Meer dan verdiend. Vier maanden in de bak vind ik nog mild.
pi_88899446
Wat doet de politie om dit soort figuren tegen te houden? Niets!

Maar wel lekker boete's uitschrijven, want das veel makkelijker.
pi_88899451
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:15 schreef JDude het volgende:
Meer dan verdiend. Vier maanden in de bak vind ik nog mild.
Die 4 maanden klinkt inderdaad vrij mild. Maar wat wel zo is dat hij nu een strafblad heeft, dus dat hij elke baan in de vervoerswereld waarschijnlijk wel kan vergeten.
240 uur in een revalidatiecentrum voor verkeersslachtoffers vind ik goed verzonnen, en lijkt me voor hem ook wel erg confronterend!
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:28:05 #192
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88899542
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef von_Preussen het volgende:

Tja, noem nog eens wat opties om dit soort figuren (preventief!) op andere gedachten te brengen, naast het afdwingen van de maximumsnelheid.
pi_88899557
quote:

Die kerel reed 40 km/h te hard, kijk eens naar wegmisbruikers / blik op de weg, daar zie je ook vaak genoeg dat zulk soort figuren van de weg worden gehaald. Ik denk dat de politie er hard genoeg mee bezig is hoor :)
pi_88899601
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:28 schreef JDude het volgende:

[..]

Tja, noem nog eens wat opties om dit soort figuren (preventief!) op andere gedachten te brengen, naast het afdwingen van de maximumsnelheid.
Die zijn er ook, hoorde pas van een tiplijn voor asorijders, die werden dan vaker in de gaten gehouden door de politie. Vind ik een prima idee!
pi_88900388
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:29 schreef L0we het volgende:

[..]

Die zijn er ook, hoorde pas van een tiplijn voor asorijders, die werden dan vaker in de gaten gehouden door de politie. Vind ik een prima idee!
Hoe moet je dat dan doen? Alsof er een GPS tracker in de auto zit? Of via kenteken het woonadres opzoeken en dan volgen?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_88901204
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:48 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Hoe moet je dat dan doen? Alsof er een GPS tracker in de auto zit? Of via kenteken het woonadres opzoeken en dan volgen?
Kenteken noteren, als ze hem tegenkomen even achter hem aan rijden volgens mij :).
pi_88906095
quote:

Wat is dat nou weer voor Telegraaf-borrelpraat :')
pi_88908821
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:03 schreef Piles het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor Telegraaf-borrelpraat :')
Ik geef toe, het is zeer kort door de bocht, maar ik erger me gewoon aan die agenten die zo lopen te miepen als je met een lekker vaartje over de snelweg rijdt, en vervolgens je moreel gezien het predikaat van wegpiraat krijgt.

Voor mij zijn wegpiraten mensen die dingen met hun auto doen, waar ze hem niet meer onder controle hebben, zoals de jongen uit het nieuwsbericht.
pi_88910627
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik geef toe, het is zeer kort door de bocht, maar ik erger me gewoon aan die agenten die zo lopen te miepen als je met een lekker vaartje over de snelweg rijdt, en vervolgens je moreel gezien het predikaat van wegpiraat krijgt.

Voor mij zijn wegpiraten mensen die dingen met hun auto doen, waar ze hem niet meer onder controle hebben, zoals de jongen uit het nieuwsbericht.
Ben ik helemaal met je eens :Y
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:51:57 #200
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88914859
Ik heb me vanmiddag helemaal scheel zitten lezen om dit topic:

Mezelf doodverklaard !

Dus als je een ANWB abonnement hebt, zeg 'm op een nette manier op :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')