abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88853710
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:02 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb ze er al een paar dagen onder liggen.
Is dat niet lastig met wegrijden? Dat ze er onder liggen enzo?

:')
pi_88853913
Ben gister trouwens ook technisch bezig geweest :'). Het lampje boven je hoofd was sinds aanschaf aan vervanging toe dus maar eens een vervangend lampje gekocht, nja het kwam met een set van twee gelukkig. In mijn poging om het lampje erin te drukken heb ik hem per ongeluk ergens tussen m'n dak en de bekleding van het dak gelanceerd :') Kon hem niet meer eruit graaien maar gelukkig was het dus een set van 2 :')

Nu maar hopen dat ie niet irritant gaat rollen maar ooit in het lampenkapje valt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_88853964
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben gister trouwens ook technisch bezig geweest :'). Het lampje boven je hoofd was sinds aanschaf aan vervanging toe dus maar eens een vervangend lampje gekocht, nja het kwam met een set van twee gelukkig. In mijn poging om het lampje erin te drukken heb ik hem per ongeluk ergens tussen m'n dak en de bekleding van het dak gelanceerd :') Kon hem niet meer eruit graaien maar gelukkig was het dus een set van 2 :')

Nu maar hopen dat ie niet irritant gaat rollen maar ooit in het lampenkapje valt.
_O-

Hoop dat hij ergens vast blijft zitten inderdaad. Zit er zoveel ruimte tussen dan? :).
pi_88854183
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef L0we het volgende:

[..]

_O-

Hoop dat hij ergens vast blijft zitten inderdaad. Zit er zoveel ruimte tussen dan? :).
Veel meer dan ik verwacht had iig :') je kunt vrij met je vingers ertussen alleen dat lampje eruit vissen is dan weer niet mogelijk met je handen.
pi_88854261
quote:
[..]

Hoe staat het daar mee? Is het al gelukt met de wiellagers ed? :)
Yes, is al weer een tijdje geleden :) staat in mn project topic als t goed is ^O^
Voorkant is nu gefixt, ga van het weekend met de achterkant beginnen ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:

^O^ lekker bezig haha.

@ JunkieXp, ik heb je auto weer gespot haha :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 18 november 2010 @ 10:46:08 #131
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88854863
quote:

Ooh handig, nouja je hebt iig nu weer een werkend lampje ^O^

Ik moet ook nog een klein lampje vervangen, ik geloof dat het mijn stadlicht is? iig een heel klein lampje naast de koplamp ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_88855142
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:46 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ooh handig, nouja je hebt iig nu weer een werkend lampje ^O^

Ik moet ook nog een klein lampje vervangen, ik geloof dat het mijn stadlicht is? iig een heel klein lampje naast de koplamp ;)
Klopt ja, dat is je stadslicht :)
  donderdag 18 november 2010 @ 10:57:02 #133
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88855213
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:55 schreef L0we het volgende:

[..]

Klopt ja, dat is je stadslicht :)
Ik zal binnenkort dan even zo'n lampje halen. Vergeet het nu iedere keer :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88855259
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook bij een van de lampjes van mn kentekenverlichting... Gister zelfs bij de automaterialenzaak geweest, remblokken gehaald, maar nog steeds geen lampje :+
pi_88855434
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef monsterd. het volgende:

[..]

bij de Action: setje met allerlei lampen voor 1,60 :)
mijn stadslichtje is ook stuk, en ik moet nog een koplamp vervangen, die is minder fel als mijn nieuwe :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_88855523
Action is echt een fijne zaak voor budgetdingen idd! ^O^

Vervelend momentje van niets doen op het werk. Ik wil m'n auto poetsen van binnen! Zit zo alleen maar (oke, wel betaald :')) tijd te verdoen.
pi_88855631
Wat betreft lampen en banden is het heel simpel. Ik wil gewoon het beste van het beste, zolang tegen een redelijke prijs. Dat betekent dus geen goeiekope lampjes want die springen om de haverklap kapot, en ik wil niet met een kapotte lamp rondrijden. Wat betreft banden betekent dat het beste wat er uit de ADAC tests komt. Nu heb ik mij wat betreft winterbanden eens ingelezen, en het blijkt dat op dit moment de keuze eigenlijk Dunlop of Continental is. Nu heb ik Conti zomerbanden en die bevallen heel goed, maar de Dunlop winterbanden komen minstens net zo goed uit de test en kosten ongeveer 40 euries minder. Dus er komen Dunlops :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 18 november 2010 @ 11:23:11 #138
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88856008
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:03 schreef Marco001 het volgende:

[..]

bij de Action: setje met allerlei lampen voor 1,60 :)
mijn stadslichtje is ook stuk, en ik moet nog een koplamp vervangen, die is minder fel als mijn nieuwe :P
Dat setje heb ik volgens mij ook, maar daar zit niet het geschikte lampje in. Ik ben aankomend weekend in Nederland dus ikzal nog even kijken, want anders moet ik even een lampje in Polen kopen of het lampje pas in januari vervangen in Nederland :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 18 november 2010 @ 11:23:29 #139
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88856015
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Action is echt een fijne zaak voor budgetdingen idd! ^O^

Vervelend momentje van niets doen op het werk. Ik wil m'n auto poetsen van binnen! Zit zo alleen maar (oke, wel betaald :')) tijd te verdoen.
Join the club w/
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 18 november 2010 @ 11:24:30 #140
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88856045
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat betreft lampen en banden is het heel simpel. Ik wil gewoon het beste van het beste, zolang tegen een redelijke prijs. Dat betekent dus geen goeiekope lampjes want die springen om de haverklap kapot, en ik wil niet met een kapotte lamp rondrijden. Wat betreft banden betekent dat het beste wat er uit de ADAC tests komt. Nu heb ik mij wat betreft winterbanden eens ingelezen, en het blijkt dat op dit moment de keuze eigenlijk Dunlop of Continental is. Nu heb ik Conti zomerbanden en die bevallen heel goed, maar de Dunlop winterbanden komen minstens net zo goed uit de test en kosten ongeveer 40 euries minder. Dus er komen Dunlops :P
een lampje is in ogen een lampje, zeker als het gewoon een standaardlampje betreft. Wat banden enzo heb je wel gelijk, dat moet gewoon goed in orde zijn. Uiteindelijk heb je daar wel veel baat bij
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88856056
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:23 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Join the club w/
Je zwaait met het verkeerde vlaggetje ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 11:26:26 #142
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88856106
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef L0we het volgende:

Ik in middels een week of 2.

En ik rij trouwens het volgende:

Renault Express diesel uit '86
[ afbeelding ]

Renault 5 TR uit '88
[ afbeelding ]
en af en toe verplaats ik me ook nog in een
Renault 6 uit '70
[ afbeelding ]
Om het Renault-gehalte nog wat verder op te hogen: een Clio III diesel uit 2006.
pi_88856182
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Mwah, daarom heb ik die el cheapo lampjes juist gekocht: om eens te kijken of dat werkt..

Oh, heb net gebeld met een kereltje voor 4 nieuwe remschijven + blokken: 200 euro incl alles... Bij kwikfit: 560 euro..
pi_88856254
Dat dacht mijn pa ook. Die staat ieder half jaar ofzo z'n lampen te verwisselen. Ik heb van die Philips High Power (ofzoiets) dingen, kosten ook zowat het dubbele, maar die gaan al zeker 2,5 jaar mee. Uiteindelijk zijn die dus gewoon een stuk goeiekoper.
Mijn punt is vooral dat ik minder vaak een kapotte lamp wil, omdat ik zo min mogelijk met een kapotte lamp wil hoeven rijden. En zo vaak als je ze aan zet kunnen ze springen ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 11:36:04 #145
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88856373
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Je zwaait met het verkeerde vlaggetje ;)
Ik kan zo gauw geen poolse variant op vinden helaas :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88857711
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat dacht mijn pa ook. Die staat ieder half jaar ofzo z'n lampen te verwisselen. Ik heb van die Philips High Power (ofzoiets) dingen, kosten ook zowat het dubbele, maar die gaan al zeker 2,5 jaar mee. Uiteindelijk zijn die dus gewoon een stuk goeiekoper.
Mijn punt is vooral dat ik minder vaak een kapotte lamp wil, omdat ik zo min mogelijk met een kapotte lamp wil hoeven rijden. En zo vaak als je ze aan zet kunnen ze springen ;)
merk maakt opzich weinig uit. Wij hebben ook hele dure lampjes gehad, waqren binnen een half jaar stuk..
Zit nu huismerk in, doen het al 1.5 jaar...
pi_88864117
zometeen naar de garage waa rik mijn auto gekocht heb, Seat Testrappor tmee, en kijken wat zij ervan vinden..
Ik hoop dat ze alles kosteloos repareren(Airco stelkleppen, multiriem, dynamo is iets mee, en nog een paar dingetjes).
Datgene wat ze niet kostenloos(of voor alleen onderdelenprijs) willen repareren, laat ik gewoon bij de beun doen..
Heb alleen 3 maanden garantie motorisch gedeelte, dus we zullen zien..
  donderdag 18 november 2010 @ 15:47:07 #148
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88865102
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Marco001 het volgende:
zometeen naar de garage waa rik mijn auto gekocht heb, Seat Testrappor tmee, en kijken wat zij ervan vinden..
Ik hoop dat ze alles kosteloos repareren(Airco stelkleppen, multiriem, dynamo is iets mee, en nog een paar dingetjes).
Datgene wat ze niet kostenloos(of voor alleen onderdelenprijs) willen repareren, laat ik gewoon bij de beun doen..
Ik duim voor je, succes! ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88869186
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Marco001 het volgende:
Good luck!
  donderdag 18 november 2010 @ 18:03:49 #150
111843 Cassius
Something's fucky
pi_88870806
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:56 schreef Palomar het volgende:

[..]

idd, dat heb ik ook wel eens gehad in de volvo v70 van mn vader toen ik hem iets te vroeg in de P zette :P Met een dikke kraak stond ie in 1 keer stil. Gelukkig niks kapot, maar volgens mij kun je best wel iets slopen op die manier. Al zal er bij hogere snelheden ws. wel een beveiliging op zitten.

Doet me wel afvragen waarom er eigenlijk een parkeerstand op een automaat zit. Een handbak heeft dat toch ook niet? :P
Park heeft toch een mechanische blokkering van de transmissie? Daar valt wel wat aan te slopen ja, als je die al rijdend activeert. Volgens mij is het zelfs zo dat parkeren op een helling met alleen Park al schadelijk is voor die blokkering, op de lange termijn dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')