Is dat niet lastig met wegrijden? Dat ze er onder liggen enzo?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ze er al een paar dagen onder liggen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben gister trouwens ook technisch bezig geweest. Het lampje boven je hoofd was sinds aanschaf aan vervanging toe dus maar eens een vervangend lampje gekocht, nja het kwam met een set van twee gelukkig. In mijn poging om het lampje erin te drukken heb ik hem per ongeluk ergens tussen m'n dak en de bekleding van het dak gelanceerd
Kon hem niet meer eruit graaien maar gelukkig was het dus een set van 2
![]()
Nu maar hopen dat ie niet irritant gaat rollen maar ooit in het lampenkapje valt.
Veel meer dan ik verwacht had iigquote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoop dat hij ergens vast blijft zitten inderdaad. Zit er zoveel ruimte tussen dan?.
Yes, is al weer een tijdje geledenquote:[..]
Hoe staat het daar mee? Is het al gelukt met de wiellagers ed?
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben gister trouwens ook technisch bezig geweest. Het lampje boven je hoofd was sinds aanschaf aan vervanging toe dus maar eens een vervangend lampje gekocht, nja het kwam met een set van twee gelukkig. In mijn poging om het lampje erin te drukken heb ik hem per ongeluk ergens tussen m'n dak en de bekleding van het dak gelanceerd
![]()
Nu maar hopen dat ie niet irritant gaat rollen maar ooit in het lampenkapje valt.
Ooh handig, nouja je hebt iig nu weer een werkend lampjequote:Op donderdag 18 november 2010 10:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
Klopt ja, dat is je stadslichtquote:Op donderdag 18 november 2010 10:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ooh handig, nouja je hebt iig nu weer een werkend lampje![]()
Ik moet ook nog een klein lampje vervangen, ik geloof dat het mijn stadlicht is? iig een heel klein lampje naast de koplamp
Ik zal binnenkort dan even zo'n lampje halen. Vergeet het nu iedere keerquote:
Dat heb ik ook bij een van de lampjes van mn kentekenverlichting... Gister zelfs bij de automaterialenzaak geweest, remblokken gehaald, maar nog steeds geen lampjequote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort dan even zo'n lampje halen. Vergeet het nu iedere keer
bij de Action: setje met allerlei lampen voor 1,60quote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort dan even zo'n lampje halen. Vergeet het nu iedere keer
Dat setje heb ik volgens mij ook, maar daar zit niet het geschikte lampje in. Ik ben aankomend weekend in Nederland dus ikzal nog even kijken, want anders moet ik even een lampje in Polen kopen of het lampje pas in januari vervangen in Nederlandquote:Op donderdag 18 november 2010 11:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij de Action: setje met allerlei lampen voor 1,60
mijn stadslichtje is ook stuk, en ik moet nog een koplamp vervangen, die is minder fel als mijn nieuwe
Join the clubquote:Op donderdag 18 november 2010 11:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Action is echt een fijne zaak voor budgetdingen idd!![]()
Vervelend momentje van niets doen op het werk. Ik wil m'n auto poetsen van binnen! Zit zo alleen maar (oke, wel betaald) tijd te verdoen.
een lampje is in ogen een lampje, zeker als het gewoon een standaardlampje betreft. Wat banden enzo heb je wel gelijk, dat moet gewoon goed in orde zijn. Uiteindelijk heb je daar wel veel baat bijquote:Op donderdag 18 november 2010 11:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat betreft lampen en banden is het heel simpel. Ik wil gewoon het beste van het beste, zolang tegen een redelijke prijs. Dat betekent dus geen goeiekope lampjes want die springen om de haverklap kapot, en ik wil niet met een kapotte lamp rondrijden. Wat betreft banden betekent dat het beste wat er uit de ADAC tests komt. Nu heb ik mij wat betreft winterbanden eens ingelezen, en het blijkt dat op dit moment de keuze eigenlijk Dunlop of Continental is. Nu heb ik Conti zomerbanden en die bevallen heel goed, maar de Dunlop winterbanden komen minstens net zo goed uit de test en kosten ongeveer 40 euries minder. Dus er komen Dunlops
Om het Renault-gehalte nog wat verder op te hogen: een Clio III diesel uit 2006.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef L0we het volgende:
Ik in middels een week of 2.
En ik rij trouwens het volgende:
Renault Express diesel uit '86
[ afbeelding ]
Renault 5 TR uit '88
[ afbeelding ]
en af en toe verplaats ik me ook nog in een
Renault 6 uit '70
[ afbeelding ]
Mwah, daarom heb ik die el cheapo lampjes juist gekocht: om eens te kijken of dat werkt..quote:Op donderdag 18 november 2010 11:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat betreft lampen en banden is het heel simpel. Ik wil gewoon het beste van het beste, zolang tegen een redelijke prijs. Dat betekent dus geen goeiekope lampjes want die springen om de haverklap kapot, en ik wil niet met een kapotte lamp rondrijden. Wat betreft banden betekent dat het beste wat er uit de ADAC tests komt. Nu heb ik mij wat betreft winterbanden eens ingelezen, en het blijkt dat op dit moment de keuze eigenlijk Dunlop of Continental is. Nu heb ik Conti zomerbanden en die bevallen heel goed, maar de Dunlop winterbanden komen minstens net zo goed uit de test en kosten ongeveer 40 euries minder. Dus er komen Dunlops
Ik kan zo gauw geen poolse variant op vinden helaasquote:Op donderdag 18 november 2010 11:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je zwaait met het verkeerde vlaggetje
merk maakt opzich weinig uit. Wij hebben ook hele dure lampjes gehad, waqren binnen een half jaar stuk..quote:Op donderdag 18 november 2010 11:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat dacht mijn pa ook. Die staat ieder half jaar ofzo z'n lampen te verwisselen. Ik heb van die Philips High Power (ofzoiets) dingen, kosten ook zowat het dubbele, maar die gaan al zeker 2,5 jaar mee. Uiteindelijk zijn die dus gewoon een stuk goeiekoper.
Mijn punt is vooral dat ik minder vaak een kapotte lamp wil, omdat ik zo min mogelijk met een kapotte lamp wil hoeven rijden. En zo vaak als je ze aan zet kunnen ze springen
Ik duim voor je, succes!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Marco001 het volgende:
zometeen naar de garage waa rik mijn auto gekocht heb, Seat Testrappor tmee, en kijken wat zij ervan vinden..
Ik hoop dat ze alles kosteloos repareren(Airco stelkleppen, multiriem, dynamo is iets mee, en nog een paar dingetjes).
Datgene wat ze niet kostenloos(of voor alleen onderdelenprijs) willen repareren, laat ik gewoon bij de beun doen..
Heb alleen 3 maanden garantie motorisch gedeelte, dus we zullen zien..
Good luck!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:18 schreef Marco001 het volgende:
zometeen naar de garage waa rik mijn auto gekocht heb, Seat Testrappor tmee, en kijken wat zij ervan vinden..
Ik hoop dat ze alles kosteloos repareren(Airco stelkleppen, multiriem, dynamo is iets mee, en nog een paar dingetjes).
Datgene wat ze niet kostenloos(of voor alleen onderdelenprijs) willen repareren, laat ik gewoon bij de beun doen..
Heb alleen 3 maanden garantie motorisch gedeelte, dus we zullen zien..
Park heeft toch een mechanische blokkering van de transmissie? Daar valt wel wat aan te slopen ja, als je die al rijdend activeert. Volgens mij is het zelfs zo dat parkeren op een helling met alleen Park al schadelijk is voor die blokkering, op de lange termijn dan.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:56 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, dat heb ik ook wel eens gehad in de volvo v70 van mn vader toen ik hem iets te vroeg in de P zetteMet een dikke kraak stond ie in 1 keer stil. Gelukkig niks kapot, maar volgens mij kun je best wel iets slopen op die manier. Al zal er bij hogere snelheden ws. wel een beveiliging op zitten.
Doet me wel afvragen waarom er eigenlijk een parkeerstand op een automaat zit. Een handbak heeft dat toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |