Achja, nieuwe trainer, niet al te goede teams. Ik zeg ook, ik denk uit die 4 wedstrijden hoogstens 1 a 2 x de nul te houden. Dan zou ik tevreden zijn, zeker ook omdat met Ajax - PSV de meeste mensen ook '2 wedstrijden' de nul verspelen komende speelronde.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:55 schreef SnuggLe het volgende:
He, niet zo cynisch he, haha! Toppers van Weleer, ik sta wel te kloten nu, laatste in de subleague. Ben die titel niet meer waardig! :-)
[..]
Dzudzsak wil ik ook nog een keer kopen ja. Wel een dure voorhoede, maar ik denk waar voor je geld. Suarez...als die het weer op de heupen krijgt.
[..]
Koolwijk-wie?
Op zich kan je met Vitesse een gokje wagen ja. Ik zit te denken aan Excelsior / Graafschap
[..]
Kijk uit met Vitesse hoor. Ja, ze winnen van een ONTHUTSEND zwak VVV. Maar Heracles? Die winnen net 3-0 van Groningen. En de Graafschap uit (mijn clubbie).... Dat is het Ajax-Feyenoord van het Oosten. Ik reken erop dat de Graafschap minimaal 1x scoort.
[..]
Kusje.
De Snor was niet weg van het experiment, maarja Verbeek is koppig en doet toch zijn eigen zin.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Elm in de spits blijft staan
Gelukkig voor Elm heeft Verbeek niet zo veel meer te zeggen over de opstelling van Heerenveenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De Snor was niet weg van het experiment, maarja Verbeek is koppig en doet toch zijn eigen zin.
Snap je waarom ik mijn team dicht heb? Ik laat het een keer zien en huppa.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:37 schreef SnuggLe het volgende:
Lol, nu gaat iedereen ineens voor Koolwijk. Daar gaat de 'verrassende speler van de ronde', netzoals Lasnik de vorige keer.
Ik denk dat ik 800.000 over heb na het wisselen.
Als je hem open zet zie je pas de wijzigingen nadat "de markt" gesloten is. Maarja Koolwijk is door heel veel AD profcoachers gekozen, zo 'n vreemde keuze is dat ook weer niet. .quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Snap je waarom ik mijn team dicht heb? Ik laat het een keer zien en huppa.
Er is een verschil tussen het nu al aangeven en openzetten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Snap je waarom ik mijn team dicht heb? Ik laat het een keer zien en huppa.
Dat ben je in het geval van de FOK! Voetbalmanager zelf, hèquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:52 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig hoef je geen trainer aan te stellen in de voetbalmanager.
Niet allemaal hequote:Op zondag 21 november 2010 03:01 schreef Bayswater het volgende:
Wel lullig, meneer de koplopers hadden al 3 keer -5 moeten hebben met meneer Suarez. Alleen het feit al dat je die klojo steevast in je team opneemt zegt mij al genoeg over deze toppers .
Gewoon gepasseerd, werd de laatste weken ook altijd gewisseld, had m daarom uit mijn team gegooid. Gelukkig voor mijn manager kreeg die Suarez geen rood, maar mag van mij vanaf volgend weekend wel een wedstrijdje of vijf worden geschorst, wat een malloot.quote:Op zondag 21 november 2010 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom stond Enevoldsen er niet in dan?
Die kaart zit er in....en zou dus al in de voorlopige stand verwerkt moeten zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd, werd de laatste weken ook altijd gewisseld, had m daarom uit mijn team gegooid. Gelukkig voor mijn manager kreeg die Suarez geen rood, maar mag van mij vanaf volgend weekend wel een wedstrijdje of vijf worden geschorst, wat een malloot.
Voor de organisatie, is die gele kaart van Theo Janssen wel verwerkt in de voorlopige stand?
Shit, heb ik niet opgelet. Had ik toch beter nog een middenvelder van Excelsior danwel Sparv erin moeten zetten. Scheelt toch weer 5 punten.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd, werd de laatste weken ook altijd gewisseld, had m daarom uit mijn team gegooid. Gelukkig voor mijn manager kreeg die Suarez geen rood, maar mag van mij vanaf volgend weekend wel een wedstrijdje of vijf worden geschorst, wat een malloot.
Voor de organisatie, is die gele kaart van Theo Janssen wel verwerkt in de voorlopige stand?
C'est la viequote:Op maandag 22 november 2010 10:57 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Shit, heb ik niet opgelet. Had ik toch beter nog een middenvelder van Excelsior danwel Sparv erin moeten zetten. Scheelt toch weer 5 punten.
Ook hoop ook dat hij NU al voor 5 wedstrijden wordt geschorst verdomme. Dat is weer de pech dat hij niet meteen rood krijgt (en jullie geluk). Plus al die afgekeurde doelpunten van Hersi/Fernandez...ik heb de laatste tijd geen geluk.
Op één assist na Sutchuin Djoum na is alles van gisteravond verwerkt jaquote:Op donderdag 25 november 2010 14:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zijn de punten van de inhaalwedstrijden van gister al verwerkt? (met o.a. de gestopte penalty door Tyton).
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op één assist na Sutchuin Djoum na is alles van gisteravond verwerkt ja
Haha, dat kan nog wel eens wat leuke veranderingen in de stand aanbrengen!quote:Op maandag 29 november 2010 09:12 schreef Bayswater het volgende:
Heb zo'n idee dat Marcelo 20 punten te veel heeft gekregen. 21 ipv 1 punt, of zie ik wat over het hoofd?
quote:Op maandag 29 november 2010 09:12 schreef Bayswater het volgende:
Heb zo'n idee dat Marcelo 20 punten te veel heeft gekregen. 21 ipv 1 punt, of zie ik wat over het hoofd?
Niet dus, jammer.quote:Op maandag 29 november 2010 13:31 schreef DeVinger het volgende:
Ik vraag mij af of de nummer 2 Marcelo heeft, ben bang van niet. Anders zou het bovenin wel heel dicht bij elkaar komen staan
Tja, het blijft ieders eigen keuze.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Bayswater het volgende:
Ik zou zeggen gooi alle teams verplicht open. Eventuele fouten bij die spelers zijn nu niet te checken namelijk. Tis dat er veel Marcelo hadden met een open team anders was ik daar ook niet tegen aangelopen. De toppers van weleer met PSV verdedigers deden het plots erg goed, daarom ben ik eens gaan kijken.
Bedoel meer, misschien staat Reis wel niet in de basis om aan te sluiten bij je rijtje hierboven. Hebben er veel in hun team.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:07 schreef SnuggLe het volgende:
Toivonen/Berg is een stukje duurder...
Sparv, Granqvist en Enevoldsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef Bayswater het volgende:
De 8 punten van Andersson hoor je mij ook niet over klagen.
Je had waarschijnlijk Sparv, Granqvist en Matavz?
Hoeveelste sta jij in het algemeen klassement?quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sparv, Granqvist en Enevoldsen
Dat zijn er 18 toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sparv, Granqvist en Enevoldsen
Hmm, dan reken ik ergens verkeerdquote:
169equote:Op zaterdag 4 december 2010 03:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoeveelste sta jij in het algemeen klassement?
Publiekswissel in de 92e minuut, mazzelpikquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, Leugers viel gelukkig nog even in![]()
Zou ik persoonlijk blijer mee zijn dan Berg...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Bayswater het volgende:
Vi ziet Marcelo als 5e doelpuntenmaker, wat is dat toch met die gozer?
Ik vond het zo zonde voor die jongenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Publiekswissel in de 92e minuut, mazzelpik
Omdat je hem niet hebt?quote:Op zondag 5 december 2010 11:36 schreef SnuggLe het volgende:
Kansloos als Marcelo die punten krijgt....
Lastige keuzes maken dusquote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
Die gaat idd net als normaal over 2 speelronden, dus de hele winterstop blijft de manager dicht.
Wel grappig dat ook jij Eriksen hebt. Had wel verwacht dat hij in de basis stond.quote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef Corydoras-Hastatus het volgende:
Bij deze mijn opstelling van deze ronde (wissel per ronde toch heel veel).
Ben inderdaad niet zo'n poster. Overdag gewoon geen tijd voor.
Vind jullie spel gewoon heel leuk. Beter dan die saaie 1-keer-per-week-wisselen spellen.
Nikolaj Michajlov; Christian Eriksen; Denny Landzaat; Lex Immers
Tim Sparv; Erik Pieters; Marcelo; Roberto Rosales
Balázs Dzsudzsák; Dusan Tadic; Mounir El Hamdaoui
Hoeveel zit je nu?quote:Op maandag 6 december 2010 16:28 schreef Bayswater het volgende:
Hadouir en Janssen moeten bij mij ook nog wat puntjes sprokkelen volgende week dinsdag.
Zonder wat weg te geven.... hij zit op 53quote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoeveel zit je nu?
Ik heb er nog 2 extra trouwens
Hij maakte er twee in vijf minuten maar niemand die het gezien heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 17:37 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Clasie gaat mijn week redden met 6 goals vanavond!
You're welcomequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef stpn het volgende:
Hallo Sally,
bedankt voor je duidelijke antwoord. Zo'n foutje kan gebeuren, daar gaan we niet moeilijk over doen. Fok blijft (voor mij) de beste manager houden.
Mijn reactie was voornamelijk omdat ik er niets van snapte, maar het is nu duidelijk en dan gaan we hiermee gewoon vrolijk verder.
Verrek, ik kan ook nog punten voor Janssen vangen in die potquote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef DeVinger het volgende:
Maargoed, om een definitieve schifting te maken ben ik afhankelijk van de midweekse inhaalwedstrijden VVV - RODA en EXCELSIOR - NAC. Zit nu nog op 85 punten.
Net niet....voorlopig (zonder de inhaal van deze week) 14equote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
52 punten dit weekend
Tel daar bij op de 49 van vorig weekend en ik kom aan 101
Kijken of ik bij de komende telling genoemd word
[..]
Verrek, ik kan ook nog punten voor Janssen vangen in die pot
zo snel mogelijkquote:Op maandag 13 december 2010 10:14 schreef stpn het volgende:
Wanneer wordt die Ebicilio bij Ajax toegevoegd?
Enevoldsen is z'n basisplaats kwijt.... maar mag je natuurlijk zelf wetenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb m'n team al redelijk gewijzigd, omdat ik het anders weer vergeet
Dikgedrukten had ik al:
Chadli - Vleminckx - Bulykin
W. Janssen - Enevoldsen - Immers - Radosalvjevic
Granqvist - Marcelo - Manolev
Isaksson
Ja, het heeft dus geen zin om nu extra veel spelers van betreffende clubs aan te schaffen....quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:19 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe zat het nu met de punten van de inhaalwedstrijden?
Ze komen nu erbij, lees ik (na het herberekeningsscript), maar het gaat om de spelers die je in die ronde in je team had, toch?
Nee dat eerste snap ik, maar ik dacht dat de wedstrijd Excelsior - NAC van een ronde daarvoor was; toen had ik Fernandez. Afgelopen ronde niet. Dus neem aan dat het telt met de spelers van de ronde hiervoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:15 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Ja, het heeft dus geen zin om nu extra veel spelers van betreffende clubs aan te schaffen....
Tenzij je vertrouwen hebt in de aankomende wedstrijden natuurlijk.
Maar de wedstrijden tellen mee voor de afgelopen ronde, met het team dat je toen had.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:06 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Enevoldsen is z'n basisplaats kwijt.... maar mag je natuurlijk zelf weten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:13 schreef SnuggLe het volgende:
Sssssssssssssst! ;-)
Maar wellicht nu wel in de basis, gezien rode kaart van Sparv.
Vannacht nog jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef INViCTuS het volgende:
Mooi, 16 extra punten erbijdie kon ik ook nog wel gebruiken. Die worden vanacht verwerkt?
Excelsior - NAC was uit speelronde 17, en dus onderdeel van de afgelopen speelronde.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee dat eerste snap ik, maar ik dacht dat de wedstrijd Excelsior - NAC van een ronde daarvoor was; toen had ik Fernandez. Afgelopen ronde niet. Dus neem aan dat het telt met de spelers van de ronde hiervoor.
Het is wat omslachtig, maar dat kun je hier bekijken: http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/teamsquote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan ik ergens van een willekeurige speler zien wat zijn behaalde score tot nu toe is, i.v.m. effectief teammanagement?
Ik zoek bijvoorbeeld een andere keeper.
Heb nu Lex van Haeften, die staat keurig op nul punten.
Ik zou eventueel Dennis Gentenaar kunnen kopen maar dan wil ik wel eerst zijn puntenpotentie kunnen inschatten.
Gentenaar is voorlopig geblesseerd en wellicht niet de beste keuze.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan ik ergens van een willekeurige speler zien wat zijn behaalde score tot nu toe is, i.v.m. effectief teammanagement?
Ik zoek bijvoorbeeld een andere keeper.
Heb nu Lex van Haeften, die staat keurig op nul punten.
Ik zou eventueel Dennis Gentenaar kunnen kopen maar dan wil ik wel eerst zijn puntenpotentie kunnen inschatten.
Of Coutinho van ADO, die doen het toch ook behoorlijk de laatste tijd.....quote:Op donderdag 16 december 2010 11:52 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Gentenaar is voorlopig geblesseerd en wellicht niet de beste keuze.
Hoewel er een winterstop tussenzit.....
Voor minder geld koop je Room (Vitesse) of Cilessen (NEC).
Met de kanttekening dat ik niet weet wanneer Babos weer terug is bij NEC.
En het kan natuurlijk dat Vitesse een nieuwe keeper haalt tijdens de winterstop, hoewel ze wel tevreden zijn met Room.
En met iets meer doekoe haal je Stuhr-Ellegaard van Heerenveen, ook niet duur, maar wel eerste doelman....quote:Op donderdag 16 december 2010 11:53 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Of Coutinho van ADO, die doen het toch ook behoorlijk de laatste tijd.....
Hoe denken jullie hier nu over? Persoonlijk is het aspect dat je echt naar je geld moet kijken al grotendeels weg halverwege en dat vind ik wel een beetje jammer eigenlijk!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
...
Maar 9 miljoen is een prima startbedrag, vind het eerder teveel dan te weinig eerlijk gezegd i.t.t. de meeste hier. Ben 'bang' dat je rond de winterstop je al (teveel) geld hebt, maar we zullen het wel zien!
We nemen alle feedback mee naar volgend jaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Hoe denken jullie hier nu over? Persoonlijk is het aspect dat je echt naar je geld moet kijken al grotendeels weg halverwege en dat vind ik wel een beetje jammer eigenlijk!
Misschien een optie om % transferkosten ietje te verhogen en/of het bedrag per punt te verlagen. (Voor volgend seizoen natuurlijk)
dat is zeker omslachtig! en toch staat er op de homepage vd manager altijd een top vijf van meest scorende spelers, dat moet er toch ook een lijst met alle spelers beschikbaar zijn!?!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wat omslachtig, maar dat kun je hier bekijken: http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/teams
Je kunt op de teams klikken en dan per speler kijken wat hij gedaan heeft.
Ik ben met je eens dat er nog iets voor moet komen, maar bij de ontwikkeling geven we voorlopig de prioriteit aan andere zaken. Deze zitten onder de motorkap en zullen waarschijnlijk niet zichtbaar worden.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
dat is zeker omslachtig! en toch staat er op de homepage vd manager altijd een top vijf van meest scorende spelers, dat moet er toch ook een lijst met alle spelers beschikbaar zijn!?!
Dat is een puntje dat we meenemen naar volgend jaar.quote:Daarnaast ben ik het helemaal eens met VZH wat betreft het budget, het passen en meten is nu alweer zo goed als over, de meeste kunnen nu opstellen wie ze willen, toch jammer want in eerdere jaren keek je verder dan de komende speelronde en wisselde je pas als het echt niet anders kon.
Het zijn weer moeilijke keuzes. Ik vertrouw ADO thuis niet zo, heb ik liever uit spelen als ik ze neem.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef SnuggLe het volgende:
Maar de belangrijkste vraag is: wat wordt jullie team voor de komende ronde heren? (..doen er eigenlijk ook dames mee....?).
Ik twijfel nog. Wil wel wat gokjes wagen. Denk niet dat ik veel Ajax ga nemen eerlijk gezegd en ook weinig Twente.
Tja, er is eerlijk geloot door PR, dus daar heb ik zelf niet veel over te vertellen gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:51 schreef SnuggLe het volgende:
Erg cool en leuk gedaan, thanks!
Wel jammer dat diegene die laatste staat in onze subleague (en we er al een keer uit hadden gegooid overigens...lol) de prijs wint! Haha!
Ik ben een dame en ik deed een paar jaar geleden zeker wel meequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef SnuggLe het volgende:
Maar de belangrijkste vraag is: wat wordt jullie team voor de komende ronde heren? (..doen er eigenlijk ook dames mee....?).
Ik twijfel nog. Wil wel wat gokjes wagen. Denk niet dat ik veel Ajax ga nemen eerlijk gezegd en ook weinig Twente.
Jammer dat de organisator van de subleague de prijs niet kreeg....LOL.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
.... en iemand uit een subleague, in dit geval dus de beste subleague tot nu toe, omdat de subleagues een beetje onderbelicht zijn wat betreft prijzen winnen, want dat is nu alleen 'de eeuwige roem'.
Terechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Jammer dat de organisator van de subleague de prijs niet kreeg....LOL.
Hmm, geef niks weg tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:32 schreef SnuggLe het volgende:
He Shinji, niet je moderator-rechten misbruiken! Wordt te makkelijk zo ;-)
Gewoon een lijst op volgorde van behaalde punten, die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:54 schreef SnuggLe het volgende:
Beste? Defineer beste. Dat is iedere ronde anders. Dus ik snap je vraag niet.
Dit bedoel je. Ook wel leuk juist als je dat niet weet, mag jezelf gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
dat is zeker omslachtig! en toch staat er op de homepage vd manager altijd een top vijf van meest scorende spelers, dat moet er toch ook een lijst met alle spelers beschikbaar zijn!?!
Op dit moment niet. Het is iets dat er wel moet komen, maar onze ontwikkelprioriteit ligt op dit moment elders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Rauzer het volgende:
Is er niet in de manager een lijst met de beste aanvallers, middenvelders etc..?
Nou ja misschien heeft Bayswatser wel gelijk, is het wel leuk dat die lijst niet beschikbaar is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Het is iets dat er wel moet komen, maar onze ontwikkelprioriteit ligt op dit moment elders.
Maakt allemaal niet uit lijkt mij. Opstelling blijft staan tot de inhaalwedstrijd is gespeeld in tegenstelling tot Profcoach. Daar heb je dikke pech als de wedstrijd is afgelast. Alles wordt dus rechtgetrokken als de inhaalwedstrijden zijn gespeeld.quote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het lijkt er op dat deze competitie-ronde voor de helft pas na de winterstop wordt gespeeld. O.a. Ajax-Feyenoord.
Welke consequenties heeft dit voor:
• Op kunnen maken van de standen?
• Bepalen van de rondewinnaars?
• Eerlijkheid van de competitie m.b.t. teammanagement?
Uit hoeveel spelers?quote:Op zondag 19 december 2010 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
12 erbij van m'n PSVers, dat maakt nu 30
[*]Op kunnen maken van de standen?quote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het lijkt er op dat deze competitie-ronde voor de helft pas na de winterstop wordt gespeeld. O.a. Ajax-Feyenoord.
Welke consequenties heeft dit voor:
100%quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
--Heel veel uitleg--
--Het is elf tegen elf--
--De bal is rond--
-----------------------
Zijn daarmee je vragen afdoende beantwoord, Nieuwschierig?
Ook als er maar één KNVB-speelronde zou zijn geweest per managerronde was dit toch het geval geweestquote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Sally het volgende:
Dit soort dingen is een gevolg van twee KNVB-speelronden in één managerronde laten vallen.
Laten we het er op houden dat dit een unieke situatie betreft.... en dus als een lucky beschouwd mag worden. Het is overigens nog niet zeker dat W.Janssen al in de winterstop verhuist.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ook als er maar één KNVB-speelronde zou zijn geweest per managerronde was dit toch het geval geweestRoda heeft al gespeeld met Janssen, en op 19 januari speelt hij met FC Twente.
Joost is inactiefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Kruitdampje het volgende:
Heb rankovic (ado) al 2 rondes in m'n team staan.....kom er net achter dat hij nog geen wedstrijd heeft gespeeld![]()
even transfernieuws update: joost ebergen speelt niet meer bij NEC http://www.detrouwehonden.nl/dbid=10891/tpl=1901/shortmenu=2
en wat ik ook al vermeld heb in het topic op foksport. clubinfo is bij sommige clubs verouderd (mario been is geen trainer meer bij NEC)
De kunst is nu dus goede spelers te selecteren, die niet op het punt staan verkocht te wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Eigenlijk zou er tussen de 28e en de 31e januari een extra teammanagement-periode voor getransfereerde spelers moeten komen.
Voordat je het weet lopen je 3 spitsen op een buitenlands veld te ballen.
Tevens zou de volledige FOK-crew verplicht op 31 jan. mee moeten helpen om alle last-minute transfers te verwerken.
Voor iedere wissel die je doet, betaal je transferkosten: dat zijn de spelregelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Overigens nog iets voor het spel. Op het moment dat je je team vastlegt en je wilt daarna nog een nieuw ingebrachte speler wijzigen voor de sluitingstermijn ben je opnieuw 5 % verkoopkosten kwijt terwijl de speler uiteindelijk niet in de ronde wordt opgenomen (en ook niet in de vorige ronde opgenomen was). Welicht kan dit in de toekomst gewijzigd worden?
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat een verschrikkelijke ronde wordt dit
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat een verschrikkelijke ronde wordt dit
Ik had er 3 totaalquote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verschrikkelijke 2e ronde met 33 punten..
Dank je voor je duidelijke voorbeeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Bayswater het volgende:
Ik wil weleens eerder mijn team maken omdat ik niet altijd zeker weet of ik vrijdagmiddag nog alles door kan nemen. Je wilt dan al een team tijdelijk vastleggen en eventueel vrijdagmiddag nog naar kijken om spelers met blessures te vervangen.
Voorbeeldje:
Op donderdagavond wissel ik Hadouir voor Falkenburg. 5% kosten voor verkoop Hadouir. Falkenburg blijkt vrijdagmiddag weer last van een blessure te hebben en wil hem bijvoorbeeld vervangen voor Schaars. Dan moet je weer voor Falkenburg verkoopkosten betalen terwijl hij in werkelijkheid eigenlijk nooit voor je team heeft gespeeld en in feite Hadouir voor Schaars wordt gewisseld . Fictief voorbeeld uiteraard![]()
Overigens voor de rest is het natuurlijk veeeeel leuker dan profcoach. Waarschijnlijk ook door de stand.![]()
Dat gaat nogal lekker als heel veel van die schijterds medespelers hun team dicht hebben staan, je kunt dan alleen jezelf checken op fouten, bij die andere kun je dat dus nooit zien. En daarom nogmaals, ook voor de organistatie, waarom laten jullie die teams dicht wanneer de transfermarkt is gesloten, je ziet bij andere games dat teams zichtbaar worden zodra de markt dicht is (bv voetbalmanager.com). En daarnaast is het dan veel leuker om de wedstrijden te volgen omdat je weet wie je concurrentie allemaal heeft opgesteld, nu moet je maar wachten tot maandag om te zien hoe of wat.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef Sally het volgende:
Nog even ter herinnering:
Foutje ontdekt in punten voor voetbalspelers?
De FOK!managerspelcrew kan helaas geen 100% garantie geven dat er bij het invoeren van al die uitslagen geen fouten of foutjes ingeslopen zijn, dus ik nodig jullie van harte uit om eventuele vergissingen bij het uitdelen van punten te melden (zie onderaan dit bericht hoe je de crew kunt bereiken). Een reactie onder dit bericht gaat waarschijnlijk verloren in de massa, dus probeer ons op de hieronder genoemde manieren een bericht te sturen.
Dan zijn er toch ook geen fouten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het rekenwerk qua scripts is het probleem niet. Dat verloopt prima.
Jawel, want het invoerwerk kan fouten bevatten. Daar kan ondanks alle zorgvuldigheid altijd iets mis gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zijn er toch ook geen fouten?
Waarom zou je de inactieve teams eruitgooien? Het is toch veel leuker om, ik noem maar wat, de nummer 100 van de in totaal 675 spelers te zijn ipv de nummer 100 van de 550 spelers?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zou zo moeten zijn dat net als bij de Tour de France de top 10 van de etappe en de top 10 van het algemeen klassement handmatig gecontroleerd worden op tel- en ingavefouten.
Het hele rekenwerk zou ook danig verkort kunnen worden door bijvoorbeeld vanaf ronde 5 elke keer een bepaald percentage van de deelnemers, zij die inactief zijn en onderaan de ranglijst bungelen, uit de competitie te gooien.
Helemaal waar maar het is voor de organisatie zonde om er zoveel werk in te stoppen als de teameigenaar er zelf nooit meer naar om kijkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zou je de inactieve teams eruitgooien? Het is toch veel leuker om, ik noem maar wat, de nummer 100 van de in totaal 675 spelers te zijn ipv de nummer 100 van de 550 spelers?
Of ze plannen een meesterzet, je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Helemaal waar maar het is voor de organisatie zonde om er zoveel werk in te stoppen als de teameigenaar er zelf nooit meer naar om kijkt.
Overigens denk ik zelf dat er nog geen 300 actieve teams meer over zijn. Dat leidt ik af aan de ongebruikte budgetten.
Nikolaj Michajlovquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef SnuggLe het volgende:
Helemaal mee eens.
Leuk, zo'n rondewinnaar met 141 punten; ik wil dan wel eens HEEL GRAAG weten wat zijn team was!
Dicht als de transfermarkt open is; prima.
Maar als de transfermarkt dicht is: opengooien! Veel leuker!!!
Wij stoppen daar geen werk in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Helemaal waar maar het is voor de organisatie zonde om er zoveel werk in te stoppen als de teameigenaar er zelf nooit meer naar om kijkt.
geen 141, maar met 136 punten was afgelopen ronde wel een goeie voor mij. dit was m'n team;quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef SnuggLe het volgende:
Helemaal mee eens.
Leuk, zo'n rondewinnaar met 141 punten; ik wil dan wel eens HEEL GRAAG weten wat zijn team was!
Dicht als de transfermarkt open is; prima.
Maar als de transfermarkt dicht is: opengooien! Veel leuker!!!
Haha, ik Dszuszak ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Fijn dat ik Berg en Dszusdak eruit gemieterd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |