abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2010 @ 07:55:56 #301
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_88808283
He, niet zo cynisch he, haha! Toppers van Weleer, ik sta wel te kloten nu, laatste in de subleague. Ben die titel niet meer waardig! :-)

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 03:34 schreef DeVinger het volgende:

Aangezien ik omhoog wil heb ik gekozen voor de aanval. Van daaruit zal ik toewerken naar een winnend team. Met andere woorden, ik heb gekozen voor de (in mijn ogen) beste drie aanvallende spelers van de top 3: Dzsudzsak, Suarez, Ruiz.
Dzudzsak wil ik ook nog een keer kopen ja. Wel een dure voorhoede, maar ik denk waar voor je geld. Suarez...als die het weer op de heupen krijgt.

quote:
Voor de komende ronde heb ik gekozen voor een middenveld bestaande uit
Viktor Elm (in de spits gepositioneerd ten faveure van Dost), Propper&Aissati en Koolwijk.
Koolwijk-wie?
Op zich kan je met Vitesse een gokje wagen ja. Ik zit te denken aan Excelsior / Graafschap

quote:
De verdediging is nog meer gokken, alhoewel voorgaande rondes ook hebben aangetoond dat de traditionele topclubs ook moeite hebben om cleansheets te behalen.
Op goal heb ik al sinds het begin Michajlov, punt.
Maarrrrrr, mijn verdediging bestaat uit, jawel, daar komt het, Bovenberg&Van Steensel en Rajkovic.

Met Ajax - PSV voor de boeg is het überhaupt geen schande om een alternatieve route te kiezen, maar met Excelsior - VVV en Willem II - Excelsior, alsmede Vitesse - Heracles en De Graafschap - Vitesse zou ik daar zomaar eens een keer de nul kunnen halen. Al ga ik er eerlijk gezegd vanuit dat dit hoogstens in 1 of 2 van de wedstrijden lukt, dan slaik ten opzichte van de mensen met een Ajax - PSV achterhoede niet eens een flater.
Kijk uit met Vitesse hoor. Ja, ze winnen van een ONTHUTSEND zwak VVV. Maar Heracles? Die winnen net 3-0 van Groningen. En de Graafschap uit (mijn clubbie).... Dat is het Ajax-Feyenoord van het Oosten. Ik reken erop dat de Graafschap minimaal 1x scoort.

quote:
Zo tevreden Snuggle? :P
Kusje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')