Achja, nieuwe trainer, niet al te goede teams. Ik zeg ook, ik denk uit die 4 wedstrijden hoogstens 1 a 2 x de nul te houden. Dan zou ik tevreden zijn, zeker ook omdat met Ajax - PSV de meeste mensen ook '2 wedstrijden' de nul verspelen komende speelronde.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:55 schreef SnuggLe het volgende:
He, niet zo cynisch he, haha! Toppers van Weleer, ik sta wel te kloten nu, laatste in de subleague. Ben die titel niet meer waardig! :-)
[..]
Dzudzsak wil ik ook nog een keer kopen ja. Wel een dure voorhoede, maar ik denk waar voor je geld. Suarez...als die het weer op de heupen krijgt.
[..]
Koolwijk-wie?
Op zich kan je met Vitesse een gokje wagen ja. Ik zit te denken aan Excelsior / Graafschap
[..]
Kijk uit met Vitesse hoor. Ja, ze winnen van een ONTHUTSEND zwak VVV. Maar Heracles? Die winnen net 3-0 van Groningen. En de Graafschap uit (mijn clubbie).... Dat is het Ajax-Feyenoord van het Oosten. Ik reken erop dat de Graafschap minimaal 1x scoort.
[..]
Kusje.
De Snor was niet weg van het experiment, maarja Verbeek is koppig en doet toch zijn eigen zin.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Elm in de spits blijft staan
Gelukkig voor Elm heeft Verbeek niet zo veel meer te zeggen over de opstelling van Heerenveenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De Snor was niet weg van het experiment, maarja Verbeek is koppig en doet toch zijn eigen zin.
Snap je waarom ik mijn team dicht heb? Ik laat het een keer zien en huppa.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:37 schreef SnuggLe het volgende:
Lol, nu gaat iedereen ineens voor Koolwijk. Daar gaat de 'verrassende speler van de ronde', netzoals Lasnik de vorige keer.
Ik denk dat ik 800.000 over heb na het wisselen.
Als je hem open zet zie je pas de wijzigingen nadat "de markt" gesloten is. Maarja Koolwijk is door heel veel AD profcoachers gekozen, zo 'n vreemde keuze is dat ook weer niet. .quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Snap je waarom ik mijn team dicht heb? Ik laat het een keer zien en huppa.
Er is een verschil tussen het nu al aangeven en openzetten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Snap je waarom ik mijn team dicht heb? Ik laat het een keer zien en huppa.
Dat ben je in het geval van de FOK! Voetbalmanager zelf, hèquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:52 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig hoef je geen trainer aan te stellen in de voetbalmanager.
Niet allemaal hequote:Op zondag 21 november 2010 03:01 schreef Bayswater het volgende:
Wel lullig, meneer de koplopers hadden al 3 keer -5 moeten hebben met meneer Suarez. Alleen het feit al dat je die klojo steevast in je team opneemt zegt mij al genoeg over deze toppers .
Gewoon gepasseerd, werd de laatste weken ook altijd gewisseld, had m daarom uit mijn team gegooid. Gelukkig voor mijn manager kreeg die Suarez geen rood, maar mag van mij vanaf volgend weekend wel een wedstrijdje of vijf worden geschorst, wat een malloot.quote:Op zondag 21 november 2010 17:42 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom stond Enevoldsen er niet in dan?
Die kaart zit er in....en zou dus al in de voorlopige stand verwerkt moeten zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd, werd de laatste weken ook altijd gewisseld, had m daarom uit mijn team gegooid. Gelukkig voor mijn manager kreeg die Suarez geen rood, maar mag van mij vanaf volgend weekend wel een wedstrijdje of vijf worden geschorst, wat een malloot.
Voor de organisatie, is die gele kaart van Theo Janssen wel verwerkt in de voorlopige stand?
Shit, heb ik niet opgelet. Had ik toch beter nog een middenvelder van Excelsior danwel Sparv erin moeten zetten. Scheelt toch weer 5 punten.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Gewoon gepasseerd, werd de laatste weken ook altijd gewisseld, had m daarom uit mijn team gegooid. Gelukkig voor mijn manager kreeg die Suarez geen rood, maar mag van mij vanaf volgend weekend wel een wedstrijdje of vijf worden geschorst, wat een malloot.
Voor de organisatie, is die gele kaart van Theo Janssen wel verwerkt in de voorlopige stand?
C'est la viequote:Op maandag 22 november 2010 10:57 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Shit, heb ik niet opgelet. Had ik toch beter nog een middenvelder van Excelsior danwel Sparv erin moeten zetten. Scheelt toch weer 5 punten.
Ook hoop ook dat hij NU al voor 5 wedstrijden wordt geschorst verdomme. Dat is weer de pech dat hij niet meteen rood krijgt (en jullie geluk). Plus al die afgekeurde doelpunten van Hersi/Fernandez...ik heb de laatste tijd geen geluk.
Op één assist na Sutchuin Djoum na is alles van gisteravond verwerkt jaquote:Op donderdag 25 november 2010 14:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zijn de punten van de inhaalwedstrijden van gister al verwerkt? (met o.a. de gestopte penalty door Tyton).
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op één assist na Sutchuin Djoum na is alles van gisteravond verwerkt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |