quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat een verschrikkelijke ronde wordt dit
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat een verschrikkelijke ronde wordt dit
Ik had er 3 totaalquote:Op maandag 7 februari 2011 10:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verschrikkelijke 2e ronde met 33 punten ..
Dank je voor je duidelijke voorbeeld Nu weet ik precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Bayswater het volgende:
Ik wil weleens eerder mijn team maken omdat ik niet altijd zeker weet of ik vrijdagmiddag nog alles door kan nemen. Je wilt dan al een team tijdelijk vastleggen en eventueel vrijdagmiddag nog naar kijken om spelers met blessures te vervangen.
Voorbeeldje:
Op donderdagavond wissel ik Hadouir voor Falkenburg. 5% kosten voor verkoop Hadouir. Falkenburg blijkt vrijdagmiddag weer last van een blessure te hebben en wil hem bijvoorbeeld vervangen voor Schaars. Dan moet je weer voor Falkenburg verkoopkosten betalen terwijl hij in werkelijkheid eigenlijk nooit voor je team heeft gespeeld en in feite Hadouir voor Schaars wordt gewisseld . Fictief voorbeeld uiteraard
Overigens voor de rest is het natuurlijk veeeeel leuker dan profcoach. Waarschijnlijk ook door de stand.
Dat gaat nogal lekker als heel veel van die schijterds medespelers hun team dicht hebben staan, je kunt dan alleen jezelf checken op fouten, bij die andere kun je dat dus nooit zien. En daarom nogmaals, ook voor de organistatie, waarom laten jullie die teams dicht wanneer de transfermarkt is gesloten, je ziet bij andere games dat teams zichtbaar worden zodra de markt dicht is (bv voetbalmanager.com). En daarnaast is het dan veel leuker om de wedstrijden te volgen omdat je weet wie je concurrentie allemaal heeft opgesteld, nu moet je maar wachten tot maandag om te zien hoe of wat.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef Sally het volgende:
Nog even ter herinnering:
Foutje ontdekt in punten voor voetbalspelers?
De FOK!managerspelcrew kan helaas geen 100% garantie geven dat er bij het invoeren van al die uitslagen geen fouten of foutjes ingeslopen zijn, dus ik nodig jullie van harte uit om eventuele vergissingen bij het uitdelen van punten te melden (zie onderaan dit bericht hoe je de crew kunt bereiken). Een reactie onder dit bericht gaat waarschijnlijk verloren in de massa, dus probeer ons op de hieronder genoemde manieren een bericht te sturen.
Dan zijn er toch ook geen fouten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het rekenwerk qua scripts is het probleem niet. Dat verloopt prima.
Jawel, want het invoerwerk kan fouten bevatten. Daar kan ondanks alle zorgvuldigheid altijd iets mis gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zijn er toch ook geen fouten?
Waarom zou je de inactieve teams eruitgooien? Het is toch veel leuker om, ik noem maar wat, de nummer 100 van de in totaal 675 spelers te zijn ipv de nummer 100 van de 550 spelers?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zou zo moeten zijn dat net als bij de Tour de France de top 10 van de etappe en de top 10 van het algemeen klassement handmatig gecontroleerd worden op tel- en ingavefouten.
Het hele rekenwerk zou ook danig verkort kunnen worden door bijvoorbeeld vanaf ronde 5 elke keer een bepaald percentage van de deelnemers, zij die inactief zijn en onderaan de ranglijst bungelen, uit de competitie te gooien.
Helemaal waar maar het is voor de organisatie zonde om er zoveel werk in te stoppen als de teameigenaar er zelf nooit meer naar om kijkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zou je de inactieve teams eruitgooien? Het is toch veel leuker om, ik noem maar wat, de nummer 100 van de in totaal 675 spelers te zijn ipv de nummer 100 van de 550 spelers?
Of ze plannen een meesterzet, je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Helemaal waar maar het is voor de organisatie zonde om er zoveel werk in te stoppen als de teameigenaar er zelf nooit meer naar om kijkt.
Overigens denk ik zelf dat er nog geen 300 actieve teams meer over zijn. Dat leidt ik af aan de ongebruikte budgetten.
Nikolaj Michajlovquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef SnuggLe het volgende:
Helemaal mee eens.
Leuk, zo'n rondewinnaar met 141 punten; ik wil dan wel eens HEEL GRAAG weten wat zijn team was!
Dicht als de transfermarkt open is; prima.
Maar als de transfermarkt dicht is: opengooien! Veel leuker!!!
Wij stoppen daar geen werk in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Helemaal waar maar het is voor de organisatie zonde om er zoveel werk in te stoppen als de teameigenaar er zelf nooit meer naar om kijkt.
geen 141, maar met 136 punten was afgelopen ronde wel een goeie voor mij. dit was m'n team;quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef SnuggLe het volgende:
Helemaal mee eens.
Leuk, zo'n rondewinnaar met 141 punten; ik wil dan wel eens HEEL GRAAG weten wat zijn team was!
Dicht als de transfermarkt open is; prima.
Maar als de transfermarkt dicht is: opengooien! Veel leuker!!!
Haha, ik Dszuszak ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Fijn dat ik Berg en Dszusdak eruit gemieterd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |