Net niet....voorlopig (zonder de inhaal van deze week) 14equote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
52 punten dit weekend
Tel daar bij op de 49 van vorig weekend en ik kom aan 101
Kijken of ik bij de komende telling genoemd word
[..]
Verrek, ik kan ook nog punten voor Janssen vangen in die pot
zo snel mogelijkquote:Op maandag 13 december 2010 10:14 schreef stpn het volgende:
Wanneer wordt die Ebicilio bij Ajax toegevoegd?
Enevoldsen is z'n basisplaats kwijt.... maar mag je natuurlijk zelf wetenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb m'n team al redelijk gewijzigd, omdat ik het anders weer vergeet
Dikgedrukten had ik al:
Chadli - Vleminckx - Bulykin
W. Janssen - Enevoldsen - Immers - Radosalvjevic
Granqvist - Marcelo - Manolev
Isaksson
Ja, het heeft dus geen zin om nu extra veel spelers van betreffende clubs aan te schaffen....quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:19 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe zat het nu met de punten van de inhaalwedstrijden?
Ze komen nu erbij, lees ik (na het herberekeningsscript), maar het gaat om de spelers die je in die ronde in je team had, toch?
Nee dat eerste snap ik, maar ik dacht dat de wedstrijd Excelsior - NAC van een ronde daarvoor was; toen had ik Fernandez. Afgelopen ronde niet. Dus neem aan dat het telt met de spelers van de ronde hiervoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:15 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Ja, het heeft dus geen zin om nu extra veel spelers van betreffende clubs aan te schaffen....
Tenzij je vertrouwen hebt in de aankomende wedstrijden natuurlijk.
Maar de wedstrijden tellen mee voor de afgelopen ronde, met het team dat je toen had.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:06 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Enevoldsen is z'n basisplaats kwijt.... maar mag je natuurlijk zelf weten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:13 schreef SnuggLe het volgende:
Sssssssssssssst! ;-)
Maar wellicht nu wel in de basis, gezien rode kaart van Sparv.
Vannacht nog jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:03 schreef INViCTuS het volgende:
Mooi, 16 extra punten erbijdie kon ik ook nog wel gebruiken. Die worden vanacht verwerkt?
Excelsior - NAC was uit speelronde 17, en dus onderdeel van de afgelopen speelronde.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee dat eerste snap ik, maar ik dacht dat de wedstrijd Excelsior - NAC van een ronde daarvoor was; toen had ik Fernandez. Afgelopen ronde niet. Dus neem aan dat het telt met de spelers van de ronde hiervoor.
Het is wat omslachtig, maar dat kun je hier bekijken: http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/teamsquote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan ik ergens van een willekeurige speler zien wat zijn behaalde score tot nu toe is, i.v.m. effectief teammanagement?
Ik zoek bijvoorbeeld een andere keeper.
Heb nu Lex van Haeften, die staat keurig op nul punten.
Ik zou eventueel Dennis Gentenaar kunnen kopen maar dan wil ik wel eerst zijn puntenpotentie kunnen inschatten.
Gentenaar is voorlopig geblesseerd en wellicht niet de beste keuze.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan ik ergens van een willekeurige speler zien wat zijn behaalde score tot nu toe is, i.v.m. effectief teammanagement?
Ik zoek bijvoorbeeld een andere keeper.
Heb nu Lex van Haeften, die staat keurig op nul punten.
Ik zou eventueel Dennis Gentenaar kunnen kopen maar dan wil ik wel eerst zijn puntenpotentie kunnen inschatten.
Of Coutinho van ADO, die doen het toch ook behoorlijk de laatste tijd.....quote:Op donderdag 16 december 2010 11:52 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Gentenaar is voorlopig geblesseerd en wellicht niet de beste keuze.
Hoewel er een winterstop tussenzit.....
Voor minder geld koop je Room (Vitesse) of Cilessen (NEC).
Met de kanttekening dat ik niet weet wanneer Babos weer terug is bij NEC.
En het kan natuurlijk dat Vitesse een nieuwe keeper haalt tijdens de winterstop, hoewel ze wel tevreden zijn met Room.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |