Uit de patchnotes...quote:Op woensdag 17 november 2010 17:16 schreef Fipotje het volgende:
Da fuck is er gebeurt met resolutie van wow?
tekst en actionbars zijn killer klein opeens! zal wel kijken of ik screens heb van voor en na de patch
A thanks zo veel!!! Het deed gewoon een soort van pijn aan me ogen!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Edit voor Fipotje: Naar videos en je userfacescale op 1.0 zetten en aanvinken. Solved!
overheen gelezen of ik snapte het niet sorryquote:Op woensdag 17 november 2010 17:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Uit de patchnotes...
'The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.'
Hoe kleiner mijn UI, hoe beterquote:Op woensdag 17 november 2010 17:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Uit de patchnotes...
'The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.'
Die mailtjes krijg ik zo vaak per week en ook nog eens op het verkeerde email adres. Ik klik sowieso niet op die linkjes. Als ik het niet vertrouw ga ik zelf wel naar wow-europe.com. Had ik eigenlijk ook wel van jouw verwacht.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef RickoKun het volgende:
Ik speel het spel al zo'n 3 jaar niet meer, maar ik krijg de heule tijd phishingberichten binnen![]()
Vuile smeerlapskes, zoe van: "Er is een wachtwoord reset aangevraagd, als jij dit niet hebt gedaan, druk dan op de volgende link"
En het zag er allemaal heel blizzardlike uit
Ik klikte wel, maar mijn antivirus zag gelukkig op tijd dat het phishing was
Ik zit volgens de filter settings gewoon in het chan...quote:
vroegah! in de beta toen je nog mod werd van een channel zodra er geen mensen in het gebied rondliepenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik eigenlijk ook wel van jouw verwacht.
Volgende keer doe je het gewoon goedquote:
Omdat mensen de OP niet uit de wiki pakken, maar gewoon op "Open nieuw topic" klikken.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:20 schreef Revenge2005 het volgende:
En weer niet in de op . heb em nu van de week aangepast . en nu zie ik dat ik er niet in sta met geen enkel char
Sorry!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Omdat mensen de OP niet uit de wiki pakken, maar gewoon op "Open nieuw topic" klikken.
Dat is 1 van de redenen dat ik het een kut-functie vind.
neequote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat AQ40 er ook uit met de world changing patch!?
Het krijgt alleen een eigen deel op de kalimdor map omdat het zo enorm groot isquote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat AQ40 er ook uit met de world changing patch!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |