Heb nog altijd enorm de voorkeur voor een Blood Elf Druid.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Given; Goblin Drood would be awesome
Kan niet eens op de ptr komen op het momentquote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef byah het volgende:
Net even een human paladin aangemaakt op de PTR, moet zeggen dat ik op lvl 5 al meer variatie in quests heb gezien dan voorheen t/m lvl 50
hier issie nog lvl 12 ?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:09 schreef MassimO het volgende:
Haha , net een paar gasten op zitten naaien Gamon te killen , alleen niet erbij verteld dat hij voor 50K hit en lvl 85 elite is
Eh variatie? Troll/Orc nu:quote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef byah het volgende:
Net even een human paladin aangemaakt op de PTR, moet zeggen dat ik op lvl 5 al meer variatie in quests heb gezien dan voorheen t/m lvl 50
Hunters en shamans zijn de mooiste die er tussen zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Twiitch het volgende:
Net even de Tier 11 sets bekeken, damn wat een bagger, teveel blauw, dacht dat we uit Northrend vertrokken waren.
Vooral de Hunter set is hilarisch, meestal is helm graphics uitzetten wel voldoende om het dragelijk te maken maar de rest ziet er ook niet uit.
Groene "bubbles" op de schouders?![]()
Mooi?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hunters en shamans zijn de mooiste die er tussen zitten.
Mages zien er waardeloos uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij Rogues heb ik het idee dat ze de helm/shoulders gemaakt hebben en toen dachten "Mwaoh, tis wel goed zo"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Hunter tier is altijd gebasseerd geweest op de creatures die we er voor moesten killen. Zat er niet een heel Vis-dungeon in Cata?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hunter tier is altijd gebasseerd geweest op de creatures die we er voor moesten killen. Zat er niet een heel Vis-dungeon in Cata?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Metonae op 17-11-2010 16:51:05 ( Abyssal Maw is de subzone.) ]Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Eentje, en dat is een 5-man (Throne of the Tides)quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hunter tier is altijd gebasseerd geweest op de creatures die we er voor moesten killen. Zat er niet een heel Vis-dungeon in Cata?
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mooi?
Het is net Aquaman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij Rogues heb ik het idee dat ze de helm/shoulders gemaakt hebben en toen dachten "Mwaoh, tis wel goed zo"
Ik vind die van de hunters er gewoon mooi uitzien, lekker fel en kleurrijk (daar hou ik wel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Helm is niet heel mooi, maar desondanks blijft het epic stuff om met zon vissenkop rond te lopen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hmm, raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit normaal wel een patroon in (Giants, Dragons, Spinnen, etc.)
Die hele hunter set ziet er meesterlijk uit op een female undead! Dus ik weet precies wat ik volgende week ga doen!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vind die van de hunters er gewoon mooi uitzien, lekker fel en kleurrijk (daar hou ik wel van)
Helm is niet heel mooi, maar desondanks blijft het epic stuff om met zon vissenkop rond te lopen.
Persoonlijk zou ik gaan voor Shaman dan. Dat is een '3 knoppen class' (Fire Shock, Lava Burst en Lightning Bolt). Vond het zelf enorm vet om te spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Welke class is het makkelijkst om te spelen/levellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |