quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Gelukkig is mijn hunter engineer, en engineer-helms zijn altijd UBERquote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Twiitch het volgende:
Net even de Tier 11 sets bekeken, damn wat een bagger, teveel blauw, dacht dat we uit Northrend vertrokken waren.
Vooral de Hunter set is hilarisch, meestal is helm graphics uitzetten wel voldoende om het dragelijk te maken maar de rest ziet er ook niet uit.
Groene "bubbles" op de schouders?![]()
Tier 1 > Tier 2 Hunterquote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef Metonae het volgende:
Alle tier is lelijk aan het begin van de exp. Aan het eind ervan is alles verdomd mooiZal altijd zo blijven.
kijk bij de 100000 screens van de beta...quote:Op woensdag 17 november 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar het is voor mij niet boeiend om te lezen.
Als nou eens iemand potdomme een screenie van de nieuwe orgri post, waar ik al 2x om heb gevraagd
DK is toch een nep-class.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:02 schreef Blistering het volgende:
Mage & Druid zijn echt zoveeeeeel toffer dan DK op de beta.
Haaaaaaaat!
Ga je nou serieus waar weer een vanilla > expansions discussie aanwakkeren? -_-quote:Op woensdag 17 november 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DK is toch een nep-class.
If it isn't in Vanilla, it sucks
Oeps! Sorry! Mijn verontschuldigingen, ik was nog op mijn Troll ingelogt mon!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ga je nou serieus waar weer een vanilla > expansions discussie aanwakkeren? -_-
Tamelijk irritant steeds ja. Neemt niet weg dat de Death Knight (mits fatsoenlijk bespeeld) gewoon een toffe class is. Maar het haalt het echt bij lange na niet bij een druid of een mage. Voor mij dan uiteraardquote:Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ga je nou serieus waar weer een vanilla > expansions discussie aanwakkeren? -_-
Daar is maar 1 emote voor nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:14 schreef Twiitch het volgende:
Volgende week een beginnetje maken op een Tauren priest
Gnome warriorquote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Daar is maar 1 emote voor nodig.
![]()
Vind het overigens ook de enige race/class combo die absoluut niet samengaat.
Jammer voor je dat dat niet kanquote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit er heftig over te denken om mijn T-druid te veranderen in een Goblin-drood...
Kan dat niet.. .Ik was toch echt onder de indruk dat dat kon, race-changes...quote:Op woensdag 17 november 2010 15:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jammer voor je dat dat niet kan
Troll krijgt Druid. Goblin niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan dat niet.. .Ik was toch echt onder de indruk dat dat kon, race-changes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |