nee, geen stoommaaltijden. Soweiso weinig kant en klaar. Maar, ik heb een pizza met gegrilde groente en geitenkaas op het oog..quote:Op woensdag 17 november 2010 10:34 schreef Perruche het volgende:
Nynke, hebben ze geen stoommaaltijden in Zweuden?
Hoe staat het trouwens met de zoektocht naar een nieuw appartement, ga je bij je collega wonen?
Lekker! Vandaag maar niet geinspireerd zijn door m'n D!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:36 schreef -marz- het volgende:
Slanl??![]()
![]()
![]()
Nynke ik heb gisteravond, geheel geïnspireerd door jouw D, pitabroodjes gegeten (met falafelballetjes erin)!
Ik wilde zeggen: hey een typoquote:
Oh, ik kan rustig aan doen hier, zie ikquote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Een uur geleden ging de wekker ook al.
Yep...quote:Op woensdag 17 november 2010 10:44 schreef -marz- het volgende:
Zo Progje aan het low carben oid?
Wat is eigengemaakte "kaas"?
Heul geenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef -marz- het volgende:
Gaan jullie gezellig meeten vandaag?![]()
Wat stel ik veel vragen deze morgen?
Je het is dramatisch slecht... i know..quote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef AKnynke het volgende:
oi Progje, jouw lijstje van gister is wel heel mager, ik denk niet dat je boven de 1000 kcal uit komt?
Ligt eraan wat jij handig vindt. Ik ben er zo te zien 12:23, en moet rond om 16:33 de trein weer terug, dus ergens daartussen?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik kan rustig aan doen hier, zie ik.
Hoe laat verwacht je eigenlijk wat te gaan drinken? Eind vd middag?
Dat zijn de loopsessies met 2 wandelminuten tussendoorquote:Op woensdag 17 november 2010 10:53 schreef Perruche het volgende:
3363 hardlopen? wat is dat? En de enige typo was mijn mislukte smiley
Dequote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul geen, hoor, laat vooral je fantasie niet hol op slaan
.
Tenzij jij graag een verkoudheid wil oplopenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul geen, hoor, laat vooral je fantasie niet hol op slaan
.
Heb jij dan genoeg tijd om de stad te verkennen? Het lijkt mij handiger om aan het eind van je tour de hague af te spreken, dan kun je ook je indrukken met me delenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tenzij jij graag een verkoudheid wil oplopen. Maar zullen we rond 3 uur afspreken om wat te drinken? Komt dat goed uit?
16 uur, primaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij dan genoeg tijd om de stad te verkennen? Het lijkt mij handiger om aan het eind van je tour de hague af te spreken, dan kun je ook je indrukken met me delen(16 uur dus?). Of ergens daartussen in. 15:00 klinkt zo vroeg en ik moet ook nog schoonmaken etc
.
Dan doen we 15:15, ga je iets na 16 uur terug naar het stationquote:Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
16 uur, prima. Ik heb geen idee hoeveel tijd ik nodig heb. Maar als ik te weinig tijd heb, ga ik gewoon nog een keer terug. Je hebt wel gezien dat ik 16:33 de trein terug moet hebben? Had me een uur vergist.
Haha ok is goed. Ik weet nog wel waar dat is. En ga nu maar eens naar de trein toe, tot vanmiddagquote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan doen we 15:15, ga je iets na 16 uur terug naar het station. Op de plek waar we eerder al hadden afgesproken. Die post ik maar niet hier, want dan komen er allemaal ongewenste bezoekers langs
.
Ik was al aan de mijne begonnen (een krentenbol met kaas). Honger is killing voor de productiviteit.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
ik heb hooooonger, en niets te eten tot lunch, en het is nog wat vroeg voorlunch, denk ik.
Ik ga geen koffie drinken hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 11:23 schreef -marz- het volgende:
Ik wil ook gezellig koffiedrinken met slankies ipv werken de hele dag in een stil kantoor
ik ben de rode kool al aan het opeten nu, ik had zo'n honger dat ik er misselijk van was!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:22 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik was al aan de mijne begonnen (een krentenbol met kaas). Honger is killing voor de productiviteit.
Dit ook trouwens
Dan ga je toch niet wachten tot het 'officieel' lunchtijd is, gekkerd! Eten moet je doen als je honger hebtquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben de rode kool al aan het opeten nu, ik had zo'n honger dat ik er misselijk van was!
ja nee dat doe ik tijdens de lessenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef -marz- het volgende:
Maar wel een uur om tussendoortjes te eten, relaxed!
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef -marz- het volgende:
Maar wel een uur om tussendoortjes te eten, relaxed!
Oh, wat zijn ze zieligquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef -marz- het volgende:
Ze mogen wel meer niet zeker, zo vaak als jij die arme koters eruit stuurt.
Jawelquote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, het was zeker niet de bedoeling dat ik mezelf nu ging verdedigen?. Anyway. Opruimen!
.
nee, wat te vroeg als je om 5 uur moet sporten en daar toch wat bodem voor wil hebben...quote:
Ik zit dan ook niet meer op de basis of middelbare schoolquote:Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Bij mij in de les mag je niet eten. Maar er is dan ook meer dan genoeg tijd tussen de lessen door om dat te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor heb je tussendoortjesquote:Op woensdag 17 november 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, wat te vroeg als je om 5 uur moet sporten en daar toch wat bodem voor wil hebben...
maar tussendoortjes zijn moeilijk...ik weet nooit wat ik moet eten...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef V1z0R het volgende:
Snel even een lijstje posten:
O: 400gr. kwark met appel
S: 30min. crunch/sit-up/opdrukken
T: 2 boterhammen met paarderookvlees
T: 1/2 paprika
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: Mandarijntje + cashews
T: 2 boterhammen met kipfilet en zalm + glas melk
S: 45min kracht. / 45min. cardio
D: Stampot zuurkool met runderlap
T: Wodka met mandarijntje (evt. blokjes oude kaas)
[..]
Daarvoor heb je tussendoortjes
Fruitquote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar tussendoortjes zijn moeilijk...ik weet nooit wat ik moet eten...
maar fruit stilt de honger niet, en ik eet al 3/4 stuks fruit per dag...ik krijg meestal alleen maar meer trek van fruit.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fruit.
Ik ga nu een appel eten.
Noten, vis, kaas, fruit, yoghurt, kwark, belegd knackerbrod of gewoon een boterham. Keuze zat!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar tussendoortjes zijn moeilijk...ik weet nooit wat ik moet eten...
Owwwww, nu heb ik zin in cashewnootjesquote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef V1z0R het volgende:
Noten, vis, kaas, fruit, yoghurt, kwark, belegd knackerbrod of gewoon een boterham. Keuze zat!
Sorryquote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owwwww, nu heb ik zin in cashewnootjes
ik vind het maar lastig, want het moet iets zijn dat makkeiljk mee te nemen is, want op ht werk, niet te kalorierijk, want ik eet 2x warm per dag maar toch vullend...Straks in de supermarkt maar even een bak yoghurt kopen ofzo, en ik heb nog een banaan, daarop moet ik het redden tot 5 uur..quote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef V1z0R het volgende:
Nice Vik! Appels FTW(en dan vooral granny smith)
[..]
Noten, vis, kaas, fruit, yoghurt, kwark, belegd knackerbrod of gewoon een boterham. Keuze zat!
[edit]
Fruit vult bij mij ook slecht, gooi het echter door wat yoghurt of kwark en dan weer wel.
Fruit = water + suiker (vitamines en vezels ook natuurlijk)
[/edit]
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even heul snel bijgelezen.
Hoop dat het met Mr. Mo en Mo weer wat beter gaat vandaag. Oh ja, en Sigme: alsnog gefeliciteerd. XM is wederom een lekker wijf (met erg leuke jurkjes!). En neen heeft een?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou ook niet van fruit. Qua vitaminen zwaar overrated, duur qua hoeveelheid voedingswaarde dat het levert, krijg er ook meer honger van, het is altijd zo'n geknoei, slecht voor je tanden, noem maar op.
Ik houd eigenlijk sowieso niet van voedsel waar ik moeite voor moet doen.
Springfield's looking pretty dusty today
Zij hebben binnen een uur weer honger en jij kan met gemak door tot 17 uurquote:Op woensdag 17 november 2010 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik ontplof na mijn lunch![]()
lekker, zo'n salade, terwijl iedereen om me heen patat en frikadellen zat te eten
Zo dat lijstje van jou verdient wel even een quote. Sportief heur.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef V1z0R het volgende:
Snel even een lijstje posten:
O: 400gr. kwark met appel
S: 30min. crunch/sit-up/opdrukken
T: 2 boterhammen met paarderookvlees
T: 1/2 paprika
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: Mandarijntje + cashews
T: 2 boterhammen met kipfilet en zalm + glas melk
S: 45min kracht. / 45min. cardio
D: Stampot zuurkool met runderlap
T: Wodka met mandarijntje (evt. blokjes oude kaas)
[..]
Daarvoor heb je tussendoortjes
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef -marz- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemiddag!
Veel plezier Chico en Vik!![]()
Ik word de laatste dagen steeds wakker met gezwollen vingers met stijve knokkels/polsenheel irritant, ze moeten dan op gang komen ofzo.
Schijnbaar laat mn NL simkaart trouwens niet alle smsjes doorDoe hem er af en toe in, en dan hoor ik dat iemand me gesmst heeft (via msn ofzo) en dan heb ik niks
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ja, weet ik, ik bedoelde ook dat ik 't echt lekker vond, alleen jammer van die vetlucht dusquote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij hebben binnen een uur weer honger en jij kan met gemak door tot 17 uur.
Ik heb vorig jaar een bon gehad, voor een ontdooiding van Halfords. Had een accu, dus binnen opladen en dan later dat ding tegen je voorruit houden en smolt je ijsquote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Moet ik maar snel de winterbanden eronder gooien dan!
Zoiets?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een bon gehad, voor een ontdooiding van Halfords. Had een accu, dus binnen opladen en dan later dat ding tegen je voorruit houden en smolt je ijs![]()
Ik kan er alleen NIKS meer over terugvinden(dus het zal wel een kloteding zijn geweest, maar goed).
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoiets?
Goed bezig uniek![]()
Kan zelf niet langer dan 20min. op een fiets zitten i.v.m. zadelpijn
Mannen zijn zo stom soms.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef AKnynke het volgende:
belt er net iemand op over die advertentie die ik heb voor huisvestiging, praat hij eerst in het engels met me, en vraagt daarna of ik zweeds kan. een beetje, zeg ik. Zeg hij het Zweedse woord voor Neuken, en natuurlijk begrijp ik dat niet en geef ik dat aan, hangt hij op. Zo raar!
Wat een mafkeesquote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef AKnynke het volgende:
belt er net iemand op over die advertentie die ik heb voor huisvestiging, praat hij eerst in het engels met me, en vraagt daarna of ik zweeds kan. een beetje, zeg ik. Zeg hij het Zweedse woord voor Neuken, en natuurlijk begrijp ik dat niet en geef ik dat aan, hangt hij op. Zo raar!
Nu maar volleyballen!
Ah, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Vast verward met XM, niet zo gek natuurlijk dat wij tweeën door elkaar gehaald worden.
Een SMS wordt 72 uur lang geprobeerd af te leveren op de juiste simkaart. Eerst elke paar seconden, na een paar uur probeert de centrale het om de paar minuten, nog later om de paar uur en de opeennalaatste na 60 uur en de allerlaatsste na 72 uur. Als je je sim dus een paar dagen uit laat, is het maar gokken wat je nog binnenhaalt. Elke avond een uurtje, dan mis je niks.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schijnbaar laat mn NL simkaart trouwens niet alle smsjes doorDoe hem er af en toe in, en dan hoor ik dat iemand me gesmst heeft (via msn ofzo) en dan heb ik niks
Oh goed om te weten!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Een SMS wordt 72 uur lang geprobeerd af te leveren op de juiste simkaart. Eerst elke paar seconden, na een paar uur probeert de centrale het om de paar minuten, nog later om de paar uur en de opeennalaatste na 60 uur en de allerlaatsste na 72 uur. Als je je sim dus een paar dagen uit laat, is het maar gokken wat je nog binnenhaalt. Elke avond een uurtje, dan mis je niks.
Wat bedoel je met 'sim uit laten'. Telefoon uit? Dus sms'jes worden alleen bezorgd als de telefoon aan staat?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Een SMS wordt 72 uur lang geprobeerd af te leveren op de juiste simkaart. Eerst elke paar seconden, na een paar uur probeert de centrale het om de paar minuten, nog later om de paar uur en de opeennalaatste na 60 uur en de allerlaatsste na 72 uur. Als je je sim dus een paar dagen uit laat, is het maar gokken wat je nog binnenhaalt. Elke avond een uurtje, dan mis je niks.
Telefoon uit = SMS onbezorgbaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'sim uit laten'. Telefoon uit? Dus sms'jes worden alleen bezorgd als de telefoon aan staat?
Stimmtquote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Telefoon uit = SMS onbezorgbaar.
SIM helegaar niet in telefoon = ook SMS onbezorgbaar.
Ik denk dat Maria de hele sim niet in een toestel heeft zitten, maar het gaat ook op als je je toestel uit laat staan. Ik zet 'm op vakantie gewoonlijk de hele dag uit en 's avonds even aan.
Ik heb jaren bij KPN Mobiel gewerkt.
Aan het Hoendiep?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Telefoon uit = SMS onbezorgbaar.
SIM helegaar niet in telefoon = ook SMS onbezorgbaar.
Ik denk dat Maria de hele sim niet in een toestel heeft zitten, maar het gaat ook op als je je toestel uit laat staan. Ik zet 'm op vakantie gewoonlijk de hele dag uit en 's avonds even aan.
Ik heb jaren bij KPN Mobiel gewerkt.
In tien jaar KPN heb ik geloof ik 4 naamswisselingen meegemaakt en gezeten in:quote:
Tipje: de dingen waaraan jij je bij anderen stoort zijn vaak dingen die bij jou niet zo ontwikkeld zijn of waar je niet zo goed in bent. Probeer de positieve kant van de medaille te zien en hun "negatieve" kanten in te zetten voor een positief groepsresultaat.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:55 schreef Perruche het volgende:
Oioioi ik ben zo MOE...! Te weinig geslapen vannacht, hele dag druk bezig. Ik wil naar huis! En ik vind samenwerken echt lastig, ik kan me super storen aan hoe andere mensen dingen aanpakken of hoe ze op dingen reageren...
Heb je ook aan de "billing-kant" gezeten?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:56 schreef sigme het volgende:
[..]
In tien jaar KPN heb ik geloof ik 4 naamswisselingen meegemaakt en gezeten in:
• Reitemakersrijge
• Paviljoen
• B-gebouw
• Meeusflat
• Hoendiep
• Borg
Misschien ben ik nog wel een gebouw vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Aangezien ik me afvraag wat ik daaronder zou moeten verstaan, denk ik het niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je ook aan de "billing-kant" gezeten?
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef Tinkepink het volgende:
WerkspoilerStoer! Wat gaan de consequenties zijn voor je baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat ik vroeg of laat ontslag neem. Het heeft meer gevolgen voor mij ben ik bang.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Stoer! Wat gaan de consequenties zijn voor je baas?
Uhuh. Je wisselt wel vaak van baan he? (quote:
Nee hoor. Bij mijn vorige "werkgever" zat ik 4 jaar en hier zit ik nu al meer dan een jaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh. Je wisselt wel vaak van baan he? ()
Denk je dat een eigen bedrijf je veel langer zal boeien?
Haha. En de helft van het jaar dacht je stiekem aan voor jezelf beginnen, of niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij mijn vorige "werkgever" zat ik 4 jaar en hier zit ik nu al meer dan een jaar.
Het voordeel van een eigen bedrijf is dat je zelf bepaalt welke kant je op gaat en wat je doet. Nu heb ik toch een meer afhankelijke positie. En als ik het zat ben neem ik een goede bedrijfsleider aan.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Ik heb echt bewondering voor mensen die 's avonds nog gaan fitnessen/hardlopen
Ik ben bang in het donkerquote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ik heb maandagavond hardgelopen en ga vrijdagavond weer. Ik vind het 's avonds leuker dan overdag, geloof ik, mits ik niet te moe ben. Reflecterend hesje aan.
ik herhaalde het hardop tegen m'n collega.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat een mafkees![]()
Maar dat woord kende je toch dan, of heb je het opgezocht/gevraagd?
Dat hoor ik inderdaad vaker, maar ik doe de meeste van die dingen echt niet. Ik weet heel goed wat mijn zwakke punten zijn gelukkig... Maar in mijn groep heeft nog niemand werkervaring en dat merk je heel goed... Nou ja. Er zit bijv. een meisje die echt zo onduidelijk communiceert, letterlijk, mompelen en altijd He, Wat, Zus, Zo... en ook in email heel onduidelijk is. Ik weet dat ik dat niet doe (op fok wel, maar da's anders). Nou ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tipje: de dingen waaraan jij je bij anderen stoort zijn vaak dingen die bij jou niet zo ontwikkeld zijn of waar je niet zo goed in bent. Probeer de positieve kant van de medaille te zien en hun "negatieve" kanten in te zetten voor een positief groepsresultaat.
Wat niet wegneemt dat samenwerken heel irritant en vermoeiend kan zijn
4 a 5 wekenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef -marz- het volgende:
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is wat je omschrijft idd. Hoe lang duurt die hele training/opleiding eigenlijk?
Dat is inderdaad naar. Heb je haar er al op aangesproken?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Perruche het volgende:
Bah nynke wat vervelend!!
[..]
Dat hoor ik inderdaad vaker, maar ik doe de meeste van die dingen echt niet. Ik weet heel goed wat mijn zwakke punten zijn gelukkig... Maar in mijn groep heeft nog niemand werkervaring en dat merk je heel goed... Nou ja. Er zit bijv. een meisje die echt zo onduidelijk communiceert, letterlijk, mompelen en altijd He, Wat, Zus, Zo... en ook in email heel onduidelijk is. Ik weet dat ik dat niet doe (op fok wel, maar da's anders). Nou ja.
Nee, alleen indirect. Bijv. in een email expliciet vermelden dat de vraagstelling erg onduidelijk was... Ik voel me daarvoor niet op mijn plaats... Weet niet waarom ÇPquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad naar. Heb je haar er al op aangesproken?
O God, ik heb destijds met een vriendin heel wat tranen vergoten tijdens deze film in de bioscoop.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Spannend Tink!
Wij gaan straks Bitter Moon kijken. Ik heb hem al eens gezien en nu gaat Nachtwacht hem ook eindelijk zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oi Tink, zoek je nog een goede voor je communicatie?
Oh oh...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik heb veel wijn op en 2 cointreua's.
Nouja, als je weer terug wilt naar Tukkerland praten we verder.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
ja, maar daar heb je geen tijd voor straks
Poe, waar ik me aan stoor zijn mensen die zich nooit aan afspraken houden, geen enkel benul hebben, dingen beloven maar niet nakomen (zodat jij ze er een keer of dertig aan moet herinneren), of zich nergens verantwoordelijk voor voelen als de dingen dreigen mis te lopen. Geen flauw idee hoe je dat positief zou kunnen ombuigen naar een goed resultaatquote:Op woensdag 17 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tipje: de dingen waaraan jij je bij anderen stoort zijn vaak dingen die bij jou niet zo ontwikkeld zijn of waar je niet zo goed in bent. Probeer de positieve kant van de medaille te zien en hun "negatieve" kanten in te zetten voor een positief groepsresultaat.
Wat niet wegneemt dat samenwerken heel irritant en vermoeiend kan zijn
Zie PI.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, als je weer terug wilt naar Tukkerland praten we verder.
Ja hoor. Die mensen kunnen goed loslaten. En in sommige gevallen kan dat best handig zijn. Net zoals perfectionisme en verantwoordelijkheidsgevoel in sommige gevallen best handig zijn. Beide kunnen ook rete irritant zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Poe, waar ik me aan stoor zijn mensen die zich nooit aan afspraken houden, geen enkel benul hebben, dingen beloven maar niet nakomen (zodat jij ze er een keer of dertig aan moet herinneren), of zich nergens verantwoordelijk voor voelen als de dingen dreigen mis te lopen. Geen flauw idee hoe je dat positief zou kunnen ombuigen naar een goed resultaat
cool! Hoe heb je dat aangepakt met je aansprakelijkheidsrisico (als de boel in de soep zou lopenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ik vroeg of laat ontslag neem. Het heeft meer gevolgen voor mij ben ik bang.
Ho ho ho. zo ver is het nog niet. En ik ben getrouwd.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
cool! Hoe heb je dat aangepakt met je aansprakelijkheidsrisico (als de boel in de soep zou lopen)
Hebben jullie iets van een samenlevingscontract?
OKquote:Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ho ho ho. zo ver is het nog niet. En ik ben getrouwd.
Maar om je nieuwsgierigheid een beetje te bevredigen: waarschijnlijk zal ik werken met heen holding waaronder verschillende bv's hangen. Een deel is zwaar risicodragend en een deel niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
OK
Later als ik groot ben, dan wil ik denk ik ook een eigen bedrijfje op gaan zetten, dus vandaar mijn nieuwsgierigheid
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
O God, ik heb destijds met een vriendin heel wat tranen vergoten tijdens deze film in de bioscoop.Ik had hem al eens gezien en ik vond dat Mark hem ook moest zien. Wat een bizarre film, niet normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Oh, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Kyrez het volgende:
Ik wil ook niet lijnen, niet afvallen! Ik wil gewoon gezond eten en sporten. Niet te weinig eten! Sorry als je dat verkeerd hebt begrepen, maar ik hoopte dat ik hier misschien toch terecht kon..Met wat steun gaat het toch beter..Mijn gewicht vind ik prima, alleen hoe ik eruit zie niet.
Ja snap ik, die meisjes ken ik ook! En ik zal zeker genoeg blijven eten. Ik moet alleen gewoon de snoepjes, koekjes enz. weglaten..want die eet ik echt veel teveel. Het lijkt ook alsof ik gewoon oneindig honger heb afentoe hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, verkeerd begrepenAf en toe komen hier hele jonge meisjes langs die een crashdieet gaan doen en daar kan ik altijd erg slecht tegen. Succes dan maar! En genoeg blijven eten he?
Moest jij niet ook vreselijk lachen tijdens die 'dans'scène van de (weliswaar beeldschone) vrouw van Polanski? Kom op, zegquote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had hem al eens gezien en ik vond dat Mark hem ook moest zien. Wat een bizarre film, niet normaal.
Ik ga de foto waarop ik me baseerde maar eens opzoeken. Volgens mij was het echt jij, jouw kapsel enzoquote:Op woensdag 17 november 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Was even leuk met chico. Ze verwachtte een donkerharig iemand. Vast verward met XM, niet zo gek natuurlijk dat wij tweeën door elkaar gehaald worden
.
Je bedoelt vast die foto met blauw haar!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga de foto waarop ik me baseerde maar eens opzoeken. Volgens mij was het echt jij, jouw kapsel enzo. En was leuk ja
.
Ik denk het ook jaquote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je bedoelt vast die foto met blauw haar!
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:36 schreef Laureline het volgende:
En sigme (even hier omdat ik me niet teveel in de LKLPT waag), het zijn lepels die achter het fornuis vallen. En potloodstompjes die te klein zijn geworden om mee te schrijven, omdat je ze niet meer vast kan houden
! Jij hebt de les wel ter harte genomen, met de mooie zonsopgang die niemand kan zien, omdat iedereen slaapt (
![]()
![]()
), gewoon om half 5 opstaan iedere dag!
Maar waar ik als kind ècht van moest huilen, was altijd dat verhaal van dat hij vrienden wordt met de maanEn met de mini deden we nog wel de grapjes van de Rare Bobbels
![]()
Jep, we zaten in dezelfde!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zitten we dan in dezelfde? Hier is het in elk geval 'gezellig druk, wegens een aanrijding tussen gouda en den haag', aldus de conducteur. Wrange woordkeuze in dit geval.
Confirmed.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:38 schreef Laureline het volgende:
Whehe, als je niet weet waar ik het over heb lijkt het echt dronkenmansgelal!
Je had alvast een kaarsje kunnen uitblazen.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:35 schreef AKnynke het volgende:
Ik kan voor de tweede nacht op rij niet slapen, zo ontzettend frustrerend, en ik kan zooo slecht met slaapgebrek omgaan..Bah!
Nee, ik moest niet lachenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moest jij niet ook vreselijk lachen tijdens die 'dans'scène van de (weliswaar beeldschone) vrouw van Polanski? Kom op, zegEn dan die aaneenschakeling van versiersuccessen bij die smoezelige hoofdfiguur, het leek wel Turks Fruit. Ja hoor, ik ging tijdens het wandelen met de kinderwagen in de supermarkt ook altijd direct mee met rattig uitziende figuren in een regenjas
. Kinky!
Hardlopen kan ook zonder mp3-speler hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 08:55 schreef -marz- het volgende:
Craaaap ik wou even hardlopen maar ik zit al een half uur met m'n mp3speler te klooien die niet door windows herkend wordt
Ik was om 09:05 op het werk, ruim een half uur later dan dat de bedoeling was.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is opruimen toch vervelend. Ik heb echt teveel zooi!
Al ter plaatse XM?
damn, dat laatste lijkt me echt geen leuk werk....vooral de nasleep ervan nietquote:Op donderdag 18 november 2010 08:53 schreef -marz- het volgende:
Het OV went wel aardig hoor. Ik moest een paar jaar 2 uur enkele reis met het OV. Je stelt je erop in.
Wauw ik kreeg net een complimentje via de mail. Iets met professioneel uitgevoerd en leerzame ervaringen en zulks. Aardig van die meneer![]()
in mijn vorige werk moest ik vooral mensen 'aftesten' in een strenge selectieprocedure en kreeg ik meestal boze brieven en telefoontjes en huilende kandidaten![]()
moet je later ook met die mensen samenwerken? Als je weer in NL bent?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:34 schreef Perruche het volgende:
happy birthday Nynke!
Leuk dat je al kadootjes hebt gekregen!
Ik zit weer met m'n groepje, ik houd wijselijk mijn mond
Ik ben heel benieuwd of dat werkt. Hoe lang gaat de lichttherapie duren? Het is mij ook aangeraden, maar ik loop het voor me uit te schuiven.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:24 schreef progje het volgende:
mmm, die lichttherapie lamp is binnen.. hij is wel een beetje groot..
Zit nu lekker voor lul @ werk, maar ja als het maar werkt
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
moet je later ook met die mensen samenwerken? Als je weer in NL bent?
Er zit toch ook een maximum aantal dagen aan, maximaal 21 dagen oid?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:15 schreef progje het volgende:
Die lichttherapie moet je eigenlijk elke dag doen en anders minimaal 5 dagen achter elkaar...
En dan afhankelijk van de afstand van de lamp 30 minuten tot 2 uur per dag...
oh ik heb niks gelezen over max 21 dagen.. lijkt me ook vreemd, want die lamp doet toch niks anders dan daglicht nadoen.. en kan je nou echt te veel daglicht krijgen?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef -marz- het volgende:
Dat scheelt weer Perruche. Sommige mensen lijken op de wereld gezet om het bloed onder je nagels vandaan te halen met hun passief agressieve gedrag. Kan je maar beter zo min mogelijk mee te maken hebben verder.
[..]
Er zit toch ook een maximum aantal dagen aan, maximaal 21 dagen oid?
Thuis zou dat prima gaan met die lamp, maar op het werk.. en 's avonds is ook niet zo'n goed idee had ik al begrepen ivm inslapen.
Hoe kan ik nou weer denken dat je donkerblond haar hebt, als het op die foto blauw was?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:52 schreef Viking84 het volgende:
G
[..]
@ chico: die blauwhaarfoto is al zó lang geleden!. Je hebt toch wel recentere foto's van me gezien?
ik doe het niet 2 uurquote:Op donderdag 18 november 2010 13:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@progje: welke doe jij, 2 uur? Ik vond die op een halfuur afstand altijd zo fel, dat ik mn computerscherm dan niet meer goed kon zien.
Ik heb de philips met rentepuntenkorting.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:33 schreef progje het volgende:
[..]
ik doe het niet 2 uur
Hij staat echt heel dichtbij, dus ik doe 30 minuten
Gelukkig kan ik mijn scherm dan nog wel goed zien.
Ik heb deze lamp gekocht:
http://www.lichttherapiew(...)lichttherapie/28123/
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden ze ook een bruine armband hebben voor als je aan de diarree bent?
Sleutel of badge nodig hebben voor toiletbezoekquote:Op donderdag 18 november 2010 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ende-werknemers.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
We zijn natuurlijk ook gewoon verdomd leuk met z'n allenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:08 schreef -marz- het volgende:
Als je leuk reageert op complimentjes vinden mensen het ook leuker om ze te geven. Resultaat = nog meer complimentjes
Yepquote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk ook gewoon verdomd leuk met z'n allen![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik beet net op een snoeptomaatje en nu zit mn hele bureau onder de tomatenschmutz
Dat heb je tenminste niet met winegums!
Niet bijgelezen, maarquote:Op woensdag 17 november 2010 23:36 schreef Laureline het volgende:
En sigme (even hier omdat ik me niet teveel in de LKLPT waag), het zijn lepels die achter het fornuis vallen. En potloodstompjes die te klein zijn geworden om mee te schrijven, omdat je ze niet meer vast kan houden
! Jij hebt de les wel ter harte genomen, met de mooie zonsopgang die niemand kan zien, omdat iedereen slaapt (
![]()
![]()
), gewoon om half 5 opstaan iedere dag!
Maar waar ik als kind ècht van moest huilen, was altijd dat verhaal van dat hij vrienden wordt met de maanEn met de mini deden we nog wel de grapjes van de Rare Bobbels
![]()
Denk erom dat je ook een "ja he?" geeft, of een subtiele knicks, maar geen "hmpf 75% korting" als iemand je zegt dat het een prachtig jurkje is.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef loveli het volgende:
Ach, als moeder natuur niet meewerkt...
Great, toetsenbord schoongemaakt en nu ben ik de C kwijt![]()
En ik ben best een doos. Gisteren een jurkje gepast (en gekocht, 75% korting). Sta ik te passen, zeggen de verkoopsters "staat je goed, niet iedereen kan zoiets hebben." Mijn reactie was er eentje in de richting 'Tsja, ziek geweest, wat kilo's kwijt'.
Alsof ik me ervoor moet verontschuldigen, raar mens ben ik soms.
Voorgenomen reactie voor de volgende keer: "Ja he? Dank je."
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk erom dat je ook een "ja he?" geeft, of een subtiele knicks, maar geen "hmpf 75% korting" als iemand je zegt dat het een prachtig jurkje is.
Ik wist dat je dat ging vragen!quote:
Complimentjes weggrommen is heel Nederlands. Doe het niet. Straal!quote:
Straal als een troetelbeertjequote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Complimentjes weggrommen is heel Nederlands. Doe het niet. Straal!
Nah, da's ook troetelbeertje achtigquote:Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al dan niet met behulp van lichtdouche.
Oh my, ik ben melig.
Goedkoop doen is geen pronkenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
nou als ik een complimentje krijg over een kledingstuk waar ik naar mijn mening een vet goeie deal op heb gemaakt zeg ik wel altijd iets van "dankje, en dat voor maar.. !" dat is toch niet complimentje weggrommen?
ik vind dat je best even mag pronken met het feit dat je zo'n leuk jurkje voor zo weinig geld hebt gekocht
ja want het is natuurlijk alleen een leuk jurkje als je de volle mep er voor hebt betaald, oh wee als iemand erachter komt dat je het in de uitverkoop hebt gekocht!quote:
Het is niet pronken. Het is het degraderen van je jurkje tot een stuk (expliciet!) goedkope koopwaar. Jij legt door je antwoord het verband met geld (volle mep / uitverkoop). Kan je best doen - maar het is geen pronken. En het is ook geen gracieus in ontvangst nemen van een compliment, maar wel heel Nederlands.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja want het is natuurlijk alleen een leuk jurkje als je de volle mep er voor hebt betaald, oh wee als iemand erachter komt dat je het in de uitverkoop hebt gekocht!
nou ja, ik ga (zoals aan mezelf beloofd vanochtend) hardlopen, toedels!
Maar de voorkeur voor da ladiezzzz is toch geen discriminatie?!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd vandaag (door een leerling) beschuldigd van discriminatie, omdat ik twee meisjes wel een aantekening gaf op het bord en de jongen niet.
Yep... Ben jij nu al in Bonn dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
Goedemiddag!
Trein had ruim een uur vertraging, alsnog te laat op mijn afspraak terwijl ik het zo ruim had ingepland. Maar het kwam allemaal goedAardige meneer van het archief hier.
Wisten jullie trouwens dat pepermunt thee echt net warme vloeibare tandpasta is?
Het grappige was dat zij meenden dat ik een hekel had aan meisjes en jongens leuker vondquote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar de voorkeur voor da ladiezzzz is toch geen discriminatie?!
Da's wel apart ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het grappige was dat zij meenden dat ik een hekel had aan meisjes en jongens leuker vond. Oh, de ironie
.
That's very nice Marz!! Mooi figuurtje ook!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef -marz- het volgende:
ik draag normaal gesproken geen pumps onder een legging hoor (maar die zijn ook nieuw)
Van dattum!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
That's very nice Marz!! Mooi figuurtje ook!
Leuk! En je hebt er nog een vestje over, denk ik?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef -marz- het volgende:
Hier een plaatje![]()
Is deze http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L0B_LB1_309551/
ik draag normaal gesproken geen pumps onder een legging hoor (maar die zijn ook nieuw)
Heb 'm maar weer verwijderd, thanks.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk! En je hebt er nog een vestje over, denk ik?
Je geeft wel je complete naam via die foto, ben je je daarvan bewust?
Beide handjes aan het stuur!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
nais marz! ;Y Ik heb lekker gefietst!En nu op de fiets naar huus.
Zelfde voor Uniek.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Moet je wel even de foto weghalen sigme.
Sigme ligt al op bedquote:Op donderdag 18 november 2010 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Moet je wel even de foto weghalen sigme.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |