Ho ho ho. zo ver is het nog niet. En ik ben getrouwd.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
cool! Hoe heb je dat aangepakt met je aansprakelijkheidsrisico (als de boel in de soep zou lopen)
Hebben jullie iets van een samenlevingscontract?
OKquote:Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ho ho ho. zo ver is het nog niet. En ik ben getrouwd.
Maar om je nieuwsgierigheid een beetje te bevredigen: waarschijnlijk zal ik werken met heen holding waaronder verschillende bv's hangen. Een deel is zwaar risicodragend en een deel niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
OK
Later als ik groot ben, dan wil ik denk ik ook een eigen bedrijfje op gaan zetten, dus vandaar mijn nieuwsgierigheid
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
O God, ik heb destijds met een vriendin heel wat tranen vergoten tijdens deze film in de bioscoop.Ik had hem al eens gezien en ik vond dat Mark hem ook moest zien. Wat een bizarre film, niet normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Oh, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Kyrez het volgende:
Ik wil ook niet lijnen, niet afvallen! Ik wil gewoon gezond eten en sporten. Niet te weinig eten! Sorry als je dat verkeerd hebt begrepen, maar ik hoopte dat ik hier misschien toch terecht kon..Met wat steun gaat het toch beter..Mijn gewicht vind ik prima, alleen hoe ik eruit zie niet.
Ja snap ik, die meisjes ken ik ook! En ik zal zeker genoeg blijven eten. Ik moet alleen gewoon de snoepjes, koekjes enz. weglaten..want die eet ik echt veel teveel. Het lijkt ook alsof ik gewoon oneindig honger heb afentoe hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, verkeerd begrepenAf en toe komen hier hele jonge meisjes langs die een crashdieet gaan doen en daar kan ik altijd erg slecht tegen. Succes dan maar! En genoeg blijven eten he?
Moest jij niet ook vreselijk lachen tijdens die 'dans'scène van de (weliswaar beeldschone) vrouw van Polanski? Kom op, zegquote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had hem al eens gezien en ik vond dat Mark hem ook moest zien. Wat een bizarre film, niet normaal.
Ik ga de foto waarop ik me baseerde maar eens opzoeken. Volgens mij was het echt jij, jouw kapsel enzoquote:Op woensdag 17 november 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Was even leuk met chico. Ze verwachtte een donkerharig iemand. Vast verward met XM, niet zo gek natuurlijk dat wij tweeën door elkaar gehaald worden
.
Je bedoelt vast die foto met blauw haar!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga de foto waarop ik me baseerde maar eens opzoeken. Volgens mij was het echt jij, jouw kapsel enzo. En was leuk ja
.
Ik denk het ook jaquote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je bedoelt vast die foto met blauw haar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |