abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2010 @ 21:59:33 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88840921
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

cool! Hoe heb je dat aangepakt met je aansprakelijkheidsrisico (als de boel in de soep zou lopen :X )

Hebben jullie iets van een samenlevingscontract?
Ho ho ho. zo ver is het nog niet. En ik ben getrouwd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:02:50 #152
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88841131
weltrusten allemaal! :W
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88841446
Hee :)

Is het goed als ik meedoe? Ik heb toch wel een beetje een buikje (bmi van 21 ongeveer) en ik wil er vanaf. Heb wel redelijk 't idee dat het aan de pil ligt, maar wil het toch maar weer eens zo proberen. :)

Lijstje voor morgen, wat ik had bedacht..avondeten is altijd een raadsel :V

O: Bakje kellogg's cornflakes met magere yoghurt en een kopje groene/pu-erh thee
T: Ik zit op school rond die tijd dus ik weet niet of ik wat neem.
M: 2 (boterhammen met erg veel kleurstof..dus ik ga maar uit van volkoren) volkoren boterhammen met hüttenkäse en een kopje groene/pu-erh thee
T: Knackebröd met hüttenkäse
M: Weet ik nog niet.

Waarschijnlijk bevat mijn avondeten best wel wat calorieën dus balans ik een beetje overdag. Ga 's avonds ook nog voetballen.
Iemand tips? We hebben niet veel gezond beleg in huis..dus vandaar mijn eentonige beleg..
pi_88841585
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ho ho ho. zo ver is het nog niet. En ik ben getrouwd.
OK :)

Later als ik groot ben, dan wil ik denk ik ook een eigen bedrijfje op gaan zetten, dus vandaar mijn nieuwsgierigheid :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 17 november 2010 @ 22:12:24 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88841816
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

OK :)

Later als ik groot ben, dan wil ik denk ik ook een eigen bedrijfje op gaan zetten, dus vandaar mijn nieuwsgierigheid :Y
Maar om je nieuwsgierigheid een beetje te bevredigen: waarschijnlijk zal ik werken met heen holding waaronder verschillende bv's hangen. Een deel is zwaar risicodragend en een deel niet.
En als het fout gaat gaat het fout.Daar maak ik me niet zo druk om.
pi_88841827
hoi Kyrez :W

Is het bovenstaande lijstje wat je normaal ook eet?

Want ik zou sowieso meer groenten eten en heb je geen zompige boterhammen als je er huttenkase opdoet??

Qua groenten zijn makkelijk te eten: stukjes komkommer, cherry tomaatjes, worteltjes en stukjes paprika.

Qua boterhammen is pindakaas goed te doen, of mager beleg; ham/kipfilet/kalkoenfilet etc.

Succes!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 17 november 2010 @ 22:13:47 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88841915
Nog een tip: als je een bmi van 21 hebt en een buikje, ben je waarschijnlijk niet te dik, maar heb je slappe buikspieren. Ik denk dat je meer resultaat bereikt met buikspieroefeningen.
pi_88842458
@Tinkepink Ik heb juist hele sterke buikspieren..doe vaak buikspieroefeningen..en hou vrijwel al mijn hele leven altijd mijn buik in..het is een gewoonte geworden..Het is vooral gekomen toen ik aan de pil ging en voor het eerst ongesteld werd. Ging van kindermaat naar maat 38..en ben ook behoorlijk wat meer gaan eten door de pil..denk ik tenminste, maar wil liever niet wisselen. Straks kom ik nog meer aan!

@_aurum_ Ik eet dat wel zo ongeveer, maar bij het avondeten eet ik altijd groente! Mijn moeder is erg op biologisch en gezond koken..en ik ook :) En ik rooster mijn boterhammetjes meestal haha. Maar zal ik dan misschien als tussendoortje ook nog wat komkommer eten?
  woensdag 17 november 2010 @ 22:24:00 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88842536
Hoe oud ben je Kyrez? Krijg je niet gewoon een vrouwenfiguur in plaats van een kinderlijfje?
pi_88842674
17, maar mijn vrouwenfiguur is er al een paar jaar.. Maar mijn heupen kan ik mee leven. Maar ik heb gewoon echt een buikje met vet..dat ik vroeger niet had. En mijn borsten zijn daarentegen niet gegroeid. Ik kreeg vet op rare plekken (denk aan bij je oksels, buik, lovehandles, bovenbenen..maar dan weer niet bij m'n ribben..onderbenen, heupen) en dat komt toch wel door mijn ook ongezonde eetgedrag.
Vroeger kon ik alles eten en nu niet meer. En daar ben ik toch mee doorgegaan toen ik eenmaal ongesteld werd. Ook heb ik mijn vetpercentage laten meten en dat was in de 30..
  woensdag 17 november 2010 @ 22:27:45 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88842787
Je bent nog veel te jong om te lijnen! Normaal gezond eten en sporten zouden meer dan genoeg moeten zijn. Als je nu al begint met lijnen verknal je je metabolisme voor de rest van je leven.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:29:20 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88842893
quote:
11s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef Laureline het volgende:

[..]

O God, ik heb destijds met een vriendin heel wat tranen vergoten tijdens deze film in de bioscoop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem al eens gezien en ik vond dat Mark hem ook moest zien. Wat een bizarre film, niet normaal :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88842971
Ik wil ook niet lijnen, niet afvallen! Ik wil gewoon gezond eten en sporten. Niet te weinig eten! Sorry als je dat verkeerd hebt begrepen, maar ik hoopte dat ik hier misschien toch terecht kon..Met wat steun gaat het toch beter..Mijn gewicht vind ik prima, alleen hoe ik eruit zie niet.
En ik wil hier gewoon een beetje mijn basis opbouwen..als ik hoor van oh goed lijstje houd ik het toch beter vol. Met mijn BMI moet ik echt niet afvallen, dat weet ik.
pi_88843015
Mijn lijstje

O: volkoren boterham kipfilet, halfvolle melk
L: halve punt slagroomtaart, fruitsmoothie
T: volkoren boterham kipfilet
T: tomatensoep met balletjes
D: twee witte broodjes met gebakken ei en spek, komkommer en tomaatjes
T: verse sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  woensdag 17 november 2010 @ 22:31:45 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88843054
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Kyrez het volgende:
Ik wil ook niet lijnen, niet afvallen! Ik wil gewoon gezond eten en sporten. Niet te weinig eten! Sorry als je dat verkeerd hebt begrepen, maar ik hoopte dat ik hier misschien toch terecht kon..Met wat steun gaat het toch beter..Mijn gewicht vind ik prima, alleen hoe ik eruit zie niet.
Oh, verkeerd begrepen :@ Af en toe komen hier hele jonge meisjes langs die een crashdieet gaan doen en daar kan ik altijd erg slecht tegen. Succes dan maar! En genoeg blijven eten he?
pi_88843133
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, verkeerd begrepen :@ Af en toe komen hier hele jonge meisjes langs die een crashdieet gaan doen en daar kan ik altijd erg slecht tegen. Succes dan maar! En genoeg blijven eten he?
Ja snap ik, die meisjes ken ik ook! En ik zal zeker genoeg blijven eten. Ik moet alleen gewoon de snoepjes, koekjes enz. weglaten..want die eet ik echt veel teveel. Het lijkt ook alsof ik gewoon oneindig honger heb afentoe haha
pi_88845585
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had hem al eens gezien en ik vond dat Mark hem ook moest zien. Wat een bizarre film, niet normaal :').
Moest jij niet ook vreselijk lachen tijdens die 'dans'scène van de (weliswaar beeldschone) vrouw van Polanski? Kom op, zeg _O- En dan die aaneenschakeling van versiersuccessen bij die smoezelige hoofdfiguur, het leek wel Turks Fruit. Ja hoor, ik ging tijdens het wandelen met de kinderwagen in de supermarkt ook altijd direct mee met rattig uitziende figuren in een regenjas :P . Kinky!
pi_88845699
Nog even een lijstje om het af te leren (neem hier geen voorbeeld aan, Young Skywalker)
O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 3 cappuccino
L: boterham met 2 gebakken eieren, boterham pindakaas
T: zak shanghaipinda's
D: Thaise kipsalade, viskoekjes
T: 3 glazen witte wijn, 3/4 zak Thai Chilichips, 3/4 reep butterscotch chocolade, halve zak drop oO<
pi_88845756
lekker, kan nog steeds niet met de knopjes in de nieuwe lay-out overweg.

Je kan ook een 'editreden' invoeren. Maar die zie je dan niet in de ge-editte post :?

O, nu zie ik hem wel!

En nu weer niet!
pi_88845943
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Hoi :W.

Was even leuk met chico. Ze verwachtte een donkerharig iemand :'). Vast verward met XM, niet zo gek natuurlijk dat wij tweeën door elkaar gehaald worden :+.
Ik ga de foto waarop ik me baseerde maar eens opzoeken. Volgens mij was het echt jij, jouw kapsel enzo :P. En was leuk ja :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88846055
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga de foto waarop ik me baseerde maar eens opzoeken. Volgens mij was het echt jij, jouw kapsel enzo :P. En was leuk ja :).
Je bedoelt vast die foto met blauw haar!
pi_88846096
quote:
3s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je bedoelt vast die foto met blauw haar!
Ik denk het ook ja :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88846423
En sigme (even hier omdat ik me niet teveel in de LKLPT waag oO< ), het zijn lepels die achter het fornuis vallen. En potloodstompjes die te klein zijn geworden om mee te schrijven, omdat je ze niet meer vast kan houden :'( ! Jij hebt de les wel ter harte genomen, met de mooie zonsopgang die niemand kan zien, omdat iedereen slaapt ( :'( :'( :'( ), gewoon om half 5 opstaan iedere dag!

Maar waar ik als kind ècht van moest huilen, was altijd dat verhaal van dat hij vrienden wordt met de maan O+ En met de mini deden we nog wel de grapjes van de Rare Bobbels :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Laureline op 17-11-2010 23:37:12 (een huiliesmailie teveel) ]
pi_88846505
Whehe, als je niet weet waar ik het over heb lijkt het echt dronkenmansgelal! :o
  donderdag 18 november 2010 @ 00:35:07 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88848496
ik heb geen idee waar je het over hebt, laureline.

Ik kan voor de tweede nacht op rij niet slapen, zo ontzettend frustrerend, en ik kan zooo slecht met slaapgebrek omgaan..Bah!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')