Dan ga je toch niet wachten tot het 'officieel' lunchtijd is, gekkerd! Eten moet je doen als je honger hebtquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben de rode kool al aan het opeten nu, ik had zo'n honger dat ik er misselijk van was!
ja nee dat doe ik tijdens de lessenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef -marz- het volgende:
Maar wel een uur om tussendoortjes te eten, relaxed!
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef -marz- het volgende:
Maar wel een uur om tussendoortjes te eten, relaxed!
Oh, wat zijn ze zieligquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef -marz- het volgende:
Ze mogen wel meer niet zeker, zo vaak als jij die arme koters eruit stuurt.
Jawelquote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eh, het was zeker niet de bedoeling dat ik mezelf nu ging verdedigen?. Anyway. Opruimen!
.
nee, wat te vroeg als je om 5 uur moet sporten en daar toch wat bodem voor wil hebben...quote:
Ik zit dan ook niet meer op de basis of middelbare schoolquote:Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Bij mij in de les mag je niet eten. Maar er is dan ook meer dan genoeg tijd tussen de lessen door om dat te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor heb je tussendoortjesquote:Op woensdag 17 november 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, wat te vroeg als je om 5 uur moet sporten en daar toch wat bodem voor wil hebben...
maar tussendoortjes zijn moeilijk...ik weet nooit wat ik moet eten...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef V1z0R het volgende:
Snel even een lijstje posten:
O: 400gr. kwark met appel
S: 30min. crunch/sit-up/opdrukken
T: 2 boterhammen met paarderookvlees
T: 1/2 paprika
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: Mandarijntje + cashews
T: 2 boterhammen met kipfilet en zalm + glas melk
S: 45min kracht. / 45min. cardio
D: Stampot zuurkool met runderlap
T: Wodka met mandarijntje (evt. blokjes oude kaas)
[..]
Daarvoor heb je tussendoortjes
Fruitquote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar tussendoortjes zijn moeilijk...ik weet nooit wat ik moet eten...
maar fruit stilt de honger niet, en ik eet al 3/4 stuks fruit per dag...ik krijg meestal alleen maar meer trek van fruit.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fruit.
Ik ga nu een appel eten.
Noten, vis, kaas, fruit, yoghurt, kwark, belegd knackerbrod of gewoon een boterham. Keuze zat!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar tussendoortjes zijn moeilijk...ik weet nooit wat ik moet eten...
Owwwww, nu heb ik zin in cashewnootjesquote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef V1z0R het volgende:
Noten, vis, kaas, fruit, yoghurt, kwark, belegd knackerbrod of gewoon een boterham. Keuze zat!
Sorryquote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owwwww, nu heb ik zin in cashewnootjes
ik vind het maar lastig, want het moet iets zijn dat makkeiljk mee te nemen is, want op ht werk, niet te kalorierijk, want ik eet 2x warm per dag maar toch vullend...Straks in de supermarkt maar even een bak yoghurt kopen ofzo, en ik heb nog een banaan, daarop moet ik het redden tot 5 uur..quote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef V1z0R het volgende:
Nice Vik! Appels FTW(en dan vooral granny smith)
[..]
Noten, vis, kaas, fruit, yoghurt, kwark, belegd knackerbrod of gewoon een boterham. Keuze zat!
[edit]
Fruit vult bij mij ook slecht, gooi het echter door wat yoghurt of kwark en dan weer wel.
Fruit = water + suiker (vitamines en vezels ook natuurlijk)
[/edit]
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even heul snel bijgelezen.
Hoop dat het met Mr. Mo en Mo weer wat beter gaat vandaag. Oh ja, en Sigme: alsnog gefeliciteerd. XM is wederom een lekker wijf (met erg leuke jurkjes!). En neen heeft een?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou ook niet van fruit. Qua vitaminen zwaar overrated, duur qua hoeveelheid voedingswaarde dat het levert, krijg er ook meer honger van, het is altijd zo'n geknoei, slecht voor je tanden, noem maar op.
Ik houd eigenlijk sowieso niet van voedsel waar ik moeite voor moet doen.
Springfield's looking pretty dusty today
Zij hebben binnen een uur weer honger en jij kan met gemak door tot 17 uurquote:Op woensdag 17 november 2010 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik ontplof na mijn lunch![]()
lekker, zo'n salade, terwijl iedereen om me heen patat en frikadellen zat te eten
Zo dat lijstje van jou verdient wel even een quote. Sportief heur.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef V1z0R het volgende:
Snel even een lijstje posten:
O: 400gr. kwark met appel
S: 30min. crunch/sit-up/opdrukken
T: 2 boterhammen met paarderookvlees
T: 1/2 paprika
L: 2 boterhammen met paprika, kipfilet en zalm + glas melk
T: Mandarijntje + cashews
T: 2 boterhammen met kipfilet en zalm + glas melk
S: 45min kracht. / 45min. cardio
D: Stampot zuurkool met runderlap
T: Wodka met mandarijntje (evt. blokjes oude kaas)
[..]
Daarvoor heb je tussendoortjes
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:12 schreef -marz- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |