Noooooooquote:Op woensdag 17 november 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wordT![]()
Masterlijk nummer wel
quote:Op woensdag 17 november 2010 08:53 schreef tdrone het volgende:
en titel (sla me maar) (ff modje vragen)
Ik kom net uit de auto.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
~
Ik niet, ik heb net even pauze... Ik sta al anderhalf uur in de kou te bevriezen
'Sup bro?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgens mji he, ik weet het niet zeker, ik was ineens 4/5 topics kwijt vanmorgen
[..]
Mogguh
Andy Williams - The Most Wonderful Time Of The Year.quote:
Daar komt het juist vandaanquote:
Blijkbaar welquote:Op woensdag 17 november 2010 08:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
NoooooooKut... Dit overkomt mij nooit
Toen ik op de link klikte was little drummer boy van Boney Mquote:Op woensdag 17 november 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kom net uit de auto.
[..]
'Sup bro?
[..]
Andy Williams - The Most Wonderful Time Of The Year.
[..]
Daar komt het juist vandaan
Naaktquote:Op woensdag 17 november 2010 08:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
CrapIk voel me.. Ik voel me ontmaskerd, ik voel me zo naakt
Hihi Huppeeeeel, je maakt me aan het blozen!quote:
HA! Ik zag jouw ninja-editquote:Op woensdag 17 november 2010 08:56 schreef NBT het volgende:
dat nummer maakt geen bal uit, deze nummer zijn allemaal toch allang geweest we zijn eigenlijk bij 1589 zoiets!want we waren zeker wel 1337 voorbij!
Dat ken ik van dat liedje van the animaniacsquote:
Succes HTquote:
Hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 08:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ken ik van dat liedje van the animaniacs
Echt?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:03 schreef tdrone het volgende:
heb gisteren trouwens voor de eerste keer black ops gespeeld met een vriend
lang geleden dat ik zo ingemaakt ben met een shooter
Echt?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:03 schreef tdrone het volgende:
heb gisteren trouwens voor de eerste keer black ops gespeeld met een vriend
lang geleden dat ik zo ingemaakt ben met een shooter
Lang leve auto-updatequote:Op woensdag 17 november 2010 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?Hij is niet zo moeilijk toch? Hij speelt in ieder geval wat makkelijker dan MW2, daar had je wel echt skills voor nodig als je goed wilde zijn, hier is het wat gebalanceerder allemaal.
nou ja ik speel zelf heel veel halo dus daar ligt het een beetje... ik ben gewend als ik 3 keer geraakt word om om een hoekje te wachten en bij COD ben je dan al doodquote:Op woensdag 17 november 2010 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?Hij is niet zo moeilijk toch? Hij speelt in ieder geval wat makkelijker dan MW2, daar had je wel echt skills voor nodig als je goed wilde zijn, hier is het wat gebalanceerder allemaal.
Doenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Lang leve auto-update
Hm, dat nodigt wel uit opeens, om hem alsnog aan te gaan schaffen.
Stel je aan, jij bent heus wel wat gewendquote:Op woensdag 17 november 2010 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hihi Huppeeeeel, je maakt me aan het blozen!
quote:[..]
HA! Ik zag jouw ninja-edit
Ja Halo is toch heel anders, veel tactischer.. COD is gewoon snel, snelle actie, en Halo is veeeuuul langzamer.. Moest ook echt weer wennen toen ik van MW2 overging naar Halo:Reachquote:Op woensdag 17 november 2010 09:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ja ik speel zelf heel veel halo dus daar ligt het een beetje... ik ben gewend als ik 3 keer geraakt word om om een hoekje te wachten en bij COD ben je dan al dood
hoi lipjesquote:Op woensdag 17 november 2010 09:08 schreef lipjes het volgende:
lol. rijd ik de plaats van mijn bedrjif in, ligt er een trekker + aanhanger op zijn zij over beide weghelften.
dus iedereen moest over het fietspad, maar eerst door de drassige berm.
stond er al 1 auto vast
denk ben behulpzaam, trek em er wel ff uit, heeft die geen sleepkabel bij (ik heb er geen bij, want ik heb anwb)
goed begin van de dag dus
die auto zal er nu wel nog staan
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi lipjes
wat was het dan voor auto zo'n suzuki met 2 pk?
Smartquote:
Een C1quote:
Renault Senic (nieuwe uitvoeren, schat 2005/2006) met voorwielaandrwijvingquote:Op woensdag 17 november 2010 09:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi lipjes
wat was het dan voor auto zo'n suzuki met 2 pk?
Kon je niet met z'n alle duwen?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Renault Senic (nieuwe uitvoeren, schat 2005/2006) met voorwielaandrwijving
Truequote:Op woensdag 17 november 2010 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan, jij bent heus wel wat gewend![]()
geprobeert, maar die gast kon nou niet echt goed gasgevenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kon je niet met z'n alle duwen?
Maar ik zal het amper spelenquote:
Aahquote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ik dit heb gelezen en erom heb gelachen zal je zien dat ik binnen nu en een week ook vast sta in een drassige berm ergens
Dat klinkt best fout, N.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aah![]()
Bij deze beloof ik dat ik je zal aandouwen dan
Dus?quote:
Die zin kan ik zo fout opvattenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aah![]()
Bij deze beloof ik dat ik je zal aandouwen dan
Nogal hequote:
Console, of ook PC?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:36 schreef Michhas het volgende:
Vrijdag Assassin's Creed: Brotherhood
Tevens 4 dagen vrij als hij uitkomtDit wordt de game van het jaar, ik kan niet wachten
Ik weet. Maar het was lief bedoeldquote:
Nou als je ergens een George (groene Hyundai Excel) ziet staan dan meteen stoppen en helpenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet. Maar het was lief bedoeld
Consolesquote:
Het heeft allebei wel iets. Gamen op console en op PCquote:
Met tobo, muis en scherm?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lang zal ik moeten sparen met mn 50 euro per week zakgeld voor ik een leuke gamepc kan aanschaffen?
Ja alles erop en eraan.quote:
Mwa, voor 600-700 heb je al een redelijke krachtpatser hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alles erop en eraan.
En wel een bazen vidkaart enz natuurlijk
Dus met 50 per week...quote:Op woensdag 17 november 2010 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, voor 600-700 heb je al een redelijke krachtpatser hoor
moet je mij maar bellen, kom ik je er wel uit slepenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ik dit heb gelezen en erom heb gelachen zal je zien dat ik binnen nu en een week ook vast sta in een drassige berm ergens
Ja dahaaag en dan een topic op FOK! zien van je ex zeker over jouw reddingsactiequote:Op woensdag 17 november 2010 09:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet je mij maar bellen, kom ik je er wel uit slepen
whehehe, dat ze boos gaat worden zekerquote:Op woensdag 17 november 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dahaaag en dan een topic op FOK! zien van je ex zeker over jouw reddingsactie
Ik ga hem wel onderdeeltje voor onderdeeltje bij elkaar sparenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
duurt dat een jaar ongeveer.
je kan ook 2e hands kijken he
Ze is wel heerlijk om te bashenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
whehehe, dat ze boos gaat worden zeker
lekker boeiend, is m`n ex maar, alsof ik die instabiele persoon nog wil zien
Doe eens lief huppelquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is wel heerlijk om te bashen
Pc's bouwen inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem wel onderdeeltje voor onderdeeltje bij elkaar sparen![]()
Zelf PC bouwen![]()
[..]
Ze is wel heerlijk om te bashen
Okquote:
Mn vorige PC heb ik ook zelf in elkaar gezet min of meer. Ding was goed, tot mn ma er iets mee had gedaan, niks meer doenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Pc's bouwen inderdaad
gisteren van 8 tot half 12 bezig geweest met de pc van een teammate, kleine upgrades, overclocking en hardware testing
Dat is waar, ze hapt zo makkelijk.
Omnomnomnom
Ruilen? Mag jij bij mij thuis zitten, ga ik voor jou werkenquote:
aahhhhquote:Op woensdag 17 november 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
[..]
Mn vorige PC heb ik ook zelf in elkaar gezet min of meer. Ding was goed, tot mn ma er iets mee had gedaan, niks meer doen![]()
Nu hebben we hem uit elkaar gehaald en shit verdeeld over pc van kind en R.
En ik moet het doen met mn crappy laptop, ik wil gamen
Consolesquote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
ConsolesVoor de PC komt hij pas februari 2011
Assassin's Creed: Brotherhood #1: Werd tijd voor een topic! Een pareltje van mij
Dan ben je nog wel even bezig.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alles erop en eraan.
En wel een bazen vidkaart enz natuurlijk
Gaat goed komen. Ik blijf niet eeuwig arm en werkloosquote:Op woensdag 17 november 2010 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
aahhhh
het is dat ik geen volwaardig gaming systeem meer over heb, anders mocht je die wel voor een spotprijs overkopen (het ligt anders toch alleen maar weg te rotten)
Beste wat je kan doenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem wel onderdeeltje voor onderdeeltje bij elkaar sparen![]()
Zelf PC bouwen![]()
Beter! Morgen vrij! Mazzelaar!quote:
Binnenkort Gaston voor de deurquote:Op woensdag 17 november 2010 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat goed komen. Ik blijf niet eeuwig arm en werkloos
Uhuh die standaard dingen zijn het altijd net nietquote:
Hopen dat het zo snel mogelijk goedkomt dan hequote:Op woensdag 17 november 2010 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat goed komen. Ik blijf niet eeuwig arm en werkloos
Sorry NBTquote:
Wel nog een fatsoenlijke videokaart?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
aahhhh
het is dat ik geen volwaardig gaming systeem meer over heb, anders mocht je die wel voor een spotprijs overkopen (het ligt anders toch alleen maar weg te rotten)
Maar ik doe niet mee aan de postcodeloterijquote:Op woensdag 17 november 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Binnenkort Gaston voor de deur
In dat geval, goedzo. Zonde van je geldquote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik doe niet mee aan de postcodeloterij
Ez zou miljoenen gaan winnen en dan huis hosselen voor mijquote:Op woensdag 17 november 2010 09:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In dat geval, goedzo. Zonde van je geld
Ach ik ben vrij van vrijdag tot en met dinsdag!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hopen dat het zo snel mogelijk goedkomt dan he
[..]
Sorry NBT![]()
Yup, Processor, Mobo & ram heb je al voor 300 euro, kastje met voeding voor 100, houd je 200-300 over voor Videokaart (aannemend dat je tobo, muis & scherm al hebt)quote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel nog een fatsoenlijke videokaart?
Meestal ook totaal nietquote:Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh die standaard dingen zijn het altijd net niet
Nu ben ik jaloers !quote:Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach ik ben vrij van vrijdag tot en met dinsdag!
Oh dat is natuurlijk helemaal een mooie oplossing. Wat een schatje is het ook héquote:Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez zou miljoenen gaan winnen en dan huis hosselen voor mij
Weinig ervaring met kant en klare pcquote:
Met poker jaquote:Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez zou miljoenen gaan winnen en dan huis hosselen voor mij
Ik bedoelde hebben liggenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, Processor, Mobo & ram heb je al voor 300 euro, kastje met voeding voor 100, houd je 200-300 over voor Videokaart (aannemend dat je tobo, muis & scherm al hebt)
Wat heb je nou aan een huis zonder game pcquote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh dat is natuurlijk helemaal een mooie oplossing. Wat een schatje is het ook hé![]()
Maar dan heb je alleen een huis, nog steeds geen game pc?
YESSS!!! De eerste FOK! Wedding in aantocht!quote:
Huis is even belangrijker dan PCquote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh dat is natuurlijk helemaal een mooie oplossing. Wat een schatje is het ook hé![]()
Maar dan heb je alleen een huis, nog steeds geen game pc?
Same here..quote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg.... ik heb geen reet te doen op mn werk nu
Ik heb nog een 8MB videokaart voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met poker ja
[..]
Ik bedoelde hebben liggen
Proc, mobo en ram heb ik al, maar mijn videokaart begint een beetje kuren te vertonen
Vrij snel toen ik begon met gamen, een nieuwe PC besteld. Onderdelen dan. Sindsdien alleen maar zelfbouwquote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weinig ervaring met kant en klare pc![]()
Mocht ik niet halen van papa
Pokeren is leukquote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met poker ja
[..]
Proc, mobo en ram heb ik al, maar mijn videokaart begint een beetje kuren te vertonen
Ik heb nog een gamecube en een nintendo 64 voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb nog een 8MB videokaart voor je
Zijn daar pics van?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pokeren is leuk![]()
Strippoker verlies ik altijd mee
quote:
Ik gun het je schatquote:
neem je toch een wat was het, 5790 geloof ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met poker ja
[..]
Ik heb 3.1 op 5.25" floppy's voor je, inclusief floppydrivequote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb nog een 8MB videokaart voor je
Gamen begon ik pas jaar of 7 geleden meequote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrij snel toen ik begon met gamen, een nieuwe PC besteld. Onderdelen dan. Sindsdien alleen maar zelfbouw
quote:
Mweheheh installeren op mijn quadcore PCquote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb 3.1 op 5.25" floppy's voor je, inclusief floppydrive
Nou zegquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pokeren is leuk![]()
Strippoker verlies ik altijd mee
Crossfire gaat hem niet worden, heb een SLI bordjequote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
neem je toch een wat was het, 5790 geloof ik.
of 2 6850 in crossfire,
Ik bouw ook voor mijn papa. En broertje. En vrienden. En kennissenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gamen begon ik pas jaar of 7 geleden mee![]()
Paps was gewoon heel overtuigend. Geen kant en klare pc want dat is ruk![]()
Wijze man wel
Lukt nietquote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mweheheh installeren op mijn quadcore PC![]()
Helaas niet neequote:
Mooi. Want uhm mn vorige pcbouwhulplijn is er niet meerquote:Op woensdag 17 november 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bouw ook voor mijn papa. En broertje. En vrienden. En kennissen
[..]
Lukt niet
En vice versaquote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een huis zonder game pc
gewoon zeggen dat leeg het nieuwe vol isquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat als ik eindelijk een huis heb dan heb ik alleen een fatboy en een laptop in de woonkamer![]()
Heb niks aan meubels
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat leeg het nieuwe vol is
Ga je weer "daten"?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen op deze geweldige dag, zin in vanavond
Trendsetterquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat leeg het nieuwe vol is
Uhuh, zijn broertje vertelde 'm gisteren dat hij niet mee kan naar 36 Crazyfists, dus heeft hij mij gevraagd, dus zie ik hem vanavond weer.quote:
Emulators man. En VM's.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Helaas niet neeIk had t al eens geprobeerd
Maar t zou wel vet zijn als t lukte
Bij mij is vol het nieuwe leegquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat als ik eindelijk een huis heb dan heb ik alleen een fatboy en een laptop in de woonkamer![]()
Heb niks aan meubels
eat me?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Emulators man. En VM's.
[..]
Bij mij is vol het nieuwe leeg
dan kom ik erbij zitten met mijn laptopquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb niks aan meubels
Neem je dan wel een eigen sinaasappelkistje meequote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan kom ik erbij zitten met mijn laptop
quote:
Niet eens kratten Grolsch?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem je dan wel een eigen sinaasappelkistje mee
Zat die vallende sinterklaas al langer in je UI?quote:
Eeuuuhm, een paar weekjes nu jaquote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat die vallende sinterklaas al langer in je UI?
Goedemorgen huppelquote:Op woensdag 17 november 2010 10:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeuuuhm, een paar weekjes nu ja
neem gewoon bureau en bureaustoel meequote:Op woensdag 17 november 2010 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem je dan wel een eigen sinaasappelkistje mee
Laat je die dan ook achterquote:Op woensdag 17 november 2010 10:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
neem gewoon bureau en bureaustoel mee
Is het zo erg daar?quote:
Dat doe ik welquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol ik heb toch niks te doen, zal ik rondje NL doen en jullie allemaal redden
Laat mij maar zitten, ik heb het eigenlijk drukquote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
De teleurstelling is grootquote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef tdrone het volgende:
sorry mensen maar ik ben met het OV dus ik kan ook niet komen
Laat dan maarquote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan heb ik thuis geen stoel meer
Dat achterlaten hequote:
Jij heldquote:
Kusje hebben op je maag?quote:
Wat heb je gezien/geroken?quote:
* Ploertendoder snijdt NBT open en geeft een kusje op de maag en naait NBT dichtquote:
dat je haar nog dichtnaaitquote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder snijdt NBT open en geeft een kusje op de maag en naait NBT dicht
Hihi naaienquote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder snijdt NBT open en geeft een kusje op de maag en naait NBT dicht
Viespeukquote:
Geil he?quote:
had ik gisteren ook ja, om half 12 maar even de lokale bezorgturk gebeldquote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef NBT het volgende:
Ik word genaaid door PD![]()
maar ik heb nog niks gegeten, en gister eigenlijk ook voor het laatst om 2 uur.... dus ik heb een beetje heel erg honger, zo erg dat ik misselijk ben, en heb geen eten bij me
quote:
Ik hou wel van viezigheidquote:
Dan zit je hier wel goedquote:Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik hou wel van viezigheid
quote:
ze bezorgen hier pas na 4 uurquote:Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
had ik gisteren ook ja, om half 12 maar even de lokale bezorgturk gebeld
Heb je iig iets te doen in je pauze vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
ze bezorgen hier pas na 4 uurdus ik fiets om 12 uur wel ff naar de stad!
Fiets maar naar het o zo mooie Zwijndrechtquote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Je kan hierheen komen, we hebben nog saucijzenbroodquote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
O zo mooie zegt iequote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Fiets maar naar het o zo mooie Zwijndrecht
Het was sarcastischquote:
nee dankje!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Fiets maar naar het o zo mooie Zwijndrecht
Lekker!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan hierheen komen, we hebben nog saucijzenbrood
HAP!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:53 schreef Ploertendoder het volgende:
Hihihih ik heb ook een saucijs
MIJN LEVEN!!!! WAT DOE JEquote:
Verpesten. Vakkundig.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MIJN LEVEN!!!! WAT DOE JE![]()
![]()
![]()
Daar gaat je kinderbijslagquote:Op woensdag 17 november 2010 10:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MIJN LEVEN!!!! WAT DOE JE![]()
![]()
![]()
Jaquote:
quote:
Dan heb je ruzie met iemandquote:
Sorry CC!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan heb je ruzie met iemand
Een gevecht? Waar?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan heb je ruzie met iemand
Bitchfightquote:
Dat mag ik hopen jaquote:
Je heb helemaal gelijk hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja![]()
Zwijndrecht is een hoop maar mooi![]()
Dordt is ook eenstad hoor
Is goedquote:Op woensdag 17 november 2010 10:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zorg voor de olie, zorg jij voor een HD camera?
CC & NBTquote:Op woensdag 17 november 2010 11:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Chill
Wie gaan er eigenlijk worstelen?
Dordrecht. In a heartbeatquote:Op woensdag 17 november 2010 10:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je heb helemaal gelijk hoorMaar als je moest kiezen...
Zwijndrecht of Dordrecht?
quote:
Primaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
CC & NBTOlie jij de borsten van NBT in?
Ik wil CC wel insmeren!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima
Ze mogen elkaar echter ook insmeren, dan kunnen we dat vast filmen toch?
Dat doe ik welquote:
Dan smeer ik jou inquote:
Smeer jij jezelf maar inquote:
Nee, want alleen ik mag aan CC zittenquote:
NEE!quote:
Retweet.quote:
quote:
Zal ik jullie insmeren danquote:
Oke dan smeert Michhas mij in en mag PD CC doen!quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke dan smeert Michhas mij in en mag PD CC doen!
Oke, laat CC maar komen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke, laat CC maar komen!!Al lang gebeurd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
yvonne natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef Michhas het volgende:
Dan kunnen we met z'n allen een treintje maken, en elkaar insmeren
Maar wie filmt het dan?
Hihihih dan kom je nietquote:
Smeren wij elkaar wel in!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan kom ik ook niet hoor, dan ga ik wel alleen met NBT
Ik film welquote:
Lekker fris buiten iddquote:
Hihihihih komt door mij jaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef NBT het volgende:
Het is niet warm nee...... Buiten althans, hierbinnen... hmmm, bijna heet joh!
Beter als gister in ieder gevalquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 17 november 2010 11:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter als gister in ieder geval
vind je? Gister had ik tenminste nog een blauwe lucht!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter als gister in ieder geval
hier was het de hele dag mistigquote:Op woensdag 17 november 2010 11:27 schreef NBT het volgende:
[..]
vind je? Gister had ik tenminste nog een blauwe lucht!nu is het grijs!
Had jij geen mist gisteren?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Hier wit. Maar het waait amper en het is niet mistig.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Dagdromen op je werkquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
Hier is het gewoon fucking sexy weer hoor, ik weet niet waar jullie uit hangen, maar ik moet de hele dag al gewillige sletten van me afslaan
Nijmegen. Geen slet te bekennen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
Hier is het gewoon fucking sexy weer hoor, ik weet niet waar jullie uit hangen, maar ik moet de hele dag al gewillige sletten van me afslaan
Picsquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
Arnhemquote:Op woensdag 17 november 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nijmegen. Geen slet te bekennen.
quote:
Dat wil je niet man, bloederige bendequote:
Maar ik ga straks ergens in het centrum heel nonchalant een peukie roken, misschien dat ze dan wel komenquote:
hehehehe Zou je wel willenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil je niet man, bloederige bendeIk moet ze letterlijk van me afslaan, het lijken wel zombies, alleen dan fucking geil en lekker!
In nijmegenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ik ga straks ergens in het centrum heel nonchalant een peukie roken, misschien dat ze dan wel komen
Ik zal ze op jou af sturen, heb er genoeg vanquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ik ga straks ergens in het centrum heel nonchalant een peukie roken, misschien dat ze dan wel komen
Nee, geloof me, het is echt niet fijnquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehehe Zou je wel willen
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef Michhas het volgende:
Nee, geloof me, het is echt niet fijnEen beetje aandacht van vrouwen is leuk, maar lekkere wijven die zomaar de kleren van mijn lijf scheuren gaat te ver man
Wat is er mis met Nijmegen?quote:
Het is geen randstadquote:
Emmen ook nietquote:
Marco Borsatoquote:
Ik heb die video niet gemaaktquote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Marco Borsato
Tevens is de tekst: De meeste dromen zijn bedrog
Huh? Daar had ik het niet overquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb die video niet gemaakt
Maar om nou helemaal naar de randstad te reizen om nonchalant een peuk te roken gaat me ook een beetje ver.quote:
Emmenquote:
My badquote:
Hihihih je bent welkomquote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
Ik wil terug naar de Randstad
Laat de bammetjes smakenquote:
Ik uhm heb me net ingeschreven bij de woningbouw papendrecht/dordrechtquote:Op woensdag 17 november 2010 11:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
My bad
[..]
Hihihih je bent welkom
Woonkeus Drechtsteden?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm heb me net ingeschreven bij de woningbouw papendrecht/dordrecht
Ja diequote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm heb me net ingeschreven bij de woningbouw papendrecht/dordrecht
daar sta ik ook ingeschreven alleen wil dat niet echt vlottenquote:
haaai mopquote:
Wat stel je voor?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:10 schreef tdrone het volgende:
Bijna bij 750 mensen (dan houden we toch wel een feestje he?)
Een GRTDOJW-orgiequote:
quote:
Ik spreid mn winkansenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
daar sta ik ook ingeschreven alleen wil dat niet echt vlotten
Ook een goed ideequote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Liever niet.
Ik wil slingers, confetti en bier.
Altijd goed natuurlijkquote:
Jij.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
wie is er eigenlijk al vanaf #1 bij??
Niemand gok ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
Users die hier niet meer komen.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
Denk het niet... Dat is KLBquote:Op woensdag 17 november 2010 12:22 schreef tdrone het volgende:
zou het evt deze kunnen zijn??
Geen reet te doen op je werk
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet wel dat Goldfinger hier lang heeft gezeten en niet zo heel lang geleden hier ook nog postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |