Weinig ervaring met kant en klare pcquote:
Met poker jaquote:Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez zou miljoenen gaan winnen en dan huis hosselen voor mij
Ik bedoelde hebben liggenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, Processor, Mobo & ram heb je al voor 300 euro, kastje met voeding voor 100, houd je 200-300 over voor Videokaart (aannemend dat je tobo, muis & scherm al hebt)
Wat heb je nou aan een huis zonder game pcquote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh dat is natuurlijk helemaal een mooie oplossing. Wat een schatje is het ook hé![]()
Maar dan heb je alleen een huis, nog steeds geen game pc?
YESSS!!! De eerste FOK! Wedding in aantocht!quote:
Huis is even belangrijker dan PCquote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh dat is natuurlijk helemaal een mooie oplossing. Wat een schatje is het ook hé![]()
Maar dan heb je alleen een huis, nog steeds geen game pc?
Same here..quote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg.... ik heb geen reet te doen op mn werk nu
Ik heb nog een 8MB videokaart voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met poker ja
[..]
Ik bedoelde hebben liggen
Proc, mobo en ram heb ik al, maar mijn videokaart begint een beetje kuren te vertonen
Vrij snel toen ik begon met gamen, een nieuwe PC besteld. Onderdelen dan. Sindsdien alleen maar zelfbouwquote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weinig ervaring met kant en klare pc![]()
Mocht ik niet halen van papa
Pokeren is leukquote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met poker ja
[..]
Proc, mobo en ram heb ik al, maar mijn videokaart begint een beetje kuren te vertonen
Ik heb nog een gamecube en een nintendo 64 voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb nog een 8MB videokaart voor je
Zijn daar pics van?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pokeren is leuk![]()
Strippoker verlies ik altijd mee
quote:
Ik gun het je schatquote:
neem je toch een wat was het, 5790 geloof ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met poker ja
[..]
Ik heb 3.1 op 5.25" floppy's voor je, inclusief floppydrivequote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb nog een 8MB videokaart voor je
Gamen begon ik pas jaar of 7 geleden meequote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrij snel toen ik begon met gamen, een nieuwe PC besteld. Onderdelen dan. Sindsdien alleen maar zelfbouw
quote:
Mweheheh installeren op mijn quadcore PCquote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb 3.1 op 5.25" floppy's voor je, inclusief floppydrive
Nou zegquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pokeren is leuk![]()
Strippoker verlies ik altijd mee
Crossfire gaat hem niet worden, heb een SLI bordjequote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
neem je toch een wat was het, 5790 geloof ik.
of 2 6850 in crossfire,
Ik bouw ook voor mijn papa. En broertje. En vrienden. En kennissenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gamen begon ik pas jaar of 7 geleden mee![]()
Paps was gewoon heel overtuigend. Geen kant en klare pc want dat is ruk![]()
Wijze man wel
Lukt nietquote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mweheheh installeren op mijn quadcore PC![]()
Helaas niet neequote:
Mooi. Want uhm mn vorige pcbouwhulplijn is er niet meerquote:Op woensdag 17 november 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bouw ook voor mijn papa. En broertje. En vrienden. En kennissen
[..]
Lukt niet
En vice versaquote:Op woensdag 17 november 2010 10:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een huis zonder game pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |