Dagdromen op je werkquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
Hier is het gewoon fucking sexy weer hoor, ik weet niet waar jullie uit hangen, maar ik moet de hele dag al gewillige sletten van me afslaan
Nijmegen. Geen slet te bekennen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
Hier is het gewoon fucking sexy weer hoor, ik weet niet waar jullie uit hangen, maar ik moet de hele dag al gewillige sletten van me afslaan
Picsquote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
Arnhemquote:Op woensdag 17 november 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nijmegen. Geen slet te bekennen.
quote:
Dat wil je niet man, bloederige bendequote:
Maar ik ga straks ergens in het centrum heel nonchalant een peukie roken, misschien dat ze dan wel komenquote:
hehehehe Zou je wel willenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil je niet man, bloederige bendeIk moet ze letterlijk van me afslaan, het lijken wel zombies, alleen dan fucking geil en lekker!
In nijmegenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ik ga straks ergens in het centrum heel nonchalant een peukie roken, misschien dat ze dan wel komen
Ik zal ze op jou af sturen, heb er genoeg vanquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ik ga straks ergens in het centrum heel nonchalant een peukie roken, misschien dat ze dan wel komen
Nee, geloof me, het is echt niet fijnquote:Op woensdag 17 november 2010 11:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehehe Zou je wel willen
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef Michhas het volgende:
Nee, geloof me, het is echt niet fijnEen beetje aandacht van vrouwen is leuk, maar lekkere wijven die zomaar de kleren van mijn lijf scheuren gaat te ver man
Wat is er mis met Nijmegen?quote:
Het is geen randstadquote:
Emmen ook nietquote:
Marco Borsatoquote:
Ik heb die video niet gemaaktquote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Marco Borsato
Tevens is de tekst: De meeste dromen zijn bedrog
Huh? Daar had ik het niet overquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb die video niet gemaakt
Maar om nou helemaal naar de randstad te reizen om nonchalant een peuk te roken gaat me ook een beetje ver.quote:
Emmenquote:
My badquote:
Hihihih je bent welkomquote:Op woensdag 17 november 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
Ik wil terug naar de Randstad
Laat de bammetjes smakenquote:
Ik uhm heb me net ingeschreven bij de woningbouw papendrecht/dordrechtquote:Op woensdag 17 november 2010 11:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
My bad
[..]
Hihihih je bent welkom
Woonkeus Drechtsteden?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm heb me net ingeschreven bij de woningbouw papendrecht/dordrecht
Ja diequote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm heb me net ingeschreven bij de woningbouw papendrecht/dordrecht
daar sta ik ook ingeschreven alleen wil dat niet echt vlottenquote:
haaai mopquote:
Wat stel je voor?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:10 schreef tdrone het volgende:
Bijna bij 750 mensen (dan houden we toch wel een feestje he?)
Een GRTDOJW-orgiequote:
quote:
Ik spreid mn winkansenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
daar sta ik ook ingeschreven alleen wil dat niet echt vlotten
Ook een goed ideequote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Liever niet.
Ik wil slingers, confetti en bier.
Altijd goed natuurlijkquote:
Jij.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
wie is er eigenlijk al vanaf #1 bij??
Niemand gok ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
Users die hier niet meer komen.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
Denk het niet... Dat is KLBquote:Op woensdag 17 november 2010 12:22 schreef tdrone het volgende:
zou het evt deze kunnen zijn??
Geen reet te doen op je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |