Echt?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:03 schreef tdrone het volgende:
heb gisteren trouwens voor de eerste keer black ops gespeeld met een vriend
lang geleden dat ik zo ingemaakt ben met een shooter
Echt?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:03 schreef tdrone het volgende:
heb gisteren trouwens voor de eerste keer black ops gespeeld met een vriend
lang geleden dat ik zo ingemaakt ben met een shooter
Lang leve auto-updatequote:Op woensdag 17 november 2010 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?Hij is niet zo moeilijk toch? Hij speelt in ieder geval wat makkelijker dan MW2, daar had je wel echt skills voor nodig als je goed wilde zijn, hier is het wat gebalanceerder allemaal.
nou ja ik speel zelf heel veel halo dus daar ligt het een beetje... ik ben gewend als ik 3 keer geraakt word om om een hoekje te wachten en bij COD ben je dan al doodquote:Op woensdag 17 november 2010 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?Hij is niet zo moeilijk toch? Hij speelt in ieder geval wat makkelijker dan MW2, daar had je wel echt skills voor nodig als je goed wilde zijn, hier is het wat gebalanceerder allemaal.
Doenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Lang leve auto-update
Hm, dat nodigt wel uit opeens, om hem alsnog aan te gaan schaffen.
Stel je aan, jij bent heus wel wat gewendquote:Op woensdag 17 november 2010 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hihi Huppeeeeel, je maakt me aan het blozen!
quote:[..]
HA! Ik zag jouw ninja-edit
Ja Halo is toch heel anders, veel tactischer.. COD is gewoon snel, snelle actie, en Halo is veeeuuul langzamer.. Moest ook echt weer wennen toen ik van MW2 overging naar Halo:Reachquote:Op woensdag 17 november 2010 09:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ja ik speel zelf heel veel halo dus daar ligt het een beetje... ik ben gewend als ik 3 keer geraakt word om om een hoekje te wachten en bij COD ben je dan al dood
hoi lipjesquote:Op woensdag 17 november 2010 09:08 schreef lipjes het volgende:
lol. rijd ik de plaats van mijn bedrjif in, ligt er een trekker + aanhanger op zijn zij over beide weghelften.
dus iedereen moest over het fietspad, maar eerst door de drassige berm.
stond er al 1 auto vast
denk ben behulpzaam, trek em er wel ff uit, heeft die geen sleepkabel bij (ik heb er geen bij, want ik heb anwb)
goed begin van de dag dus
die auto zal er nu wel nog staan
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi lipjes
wat was het dan voor auto zo'n suzuki met 2 pk?
Smartquote:
Een C1quote:
Renault Senic (nieuwe uitvoeren, schat 2005/2006) met voorwielaandrwijvingquote:Op woensdag 17 november 2010 09:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi lipjes
wat was het dan voor auto zo'n suzuki met 2 pk?
Kon je niet met z'n alle duwen?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Renault Senic (nieuwe uitvoeren, schat 2005/2006) met voorwielaandrwijving
Truequote:Op woensdag 17 november 2010 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je aan, jij bent heus wel wat gewend![]()
geprobeert, maar die gast kon nou niet echt goed gasgevenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kon je niet met z'n alle duwen?
Maar ik zal het amper spelenquote:
Aahquote:Op woensdag 17 november 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ik dit heb gelezen en erom heb gelachen zal je zien dat ik binnen nu en een week ook vast sta in een drassige berm ergens
Dat klinkt best fout, N.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aah![]()
Bij deze beloof ik dat ik je zal aandouwen dan
Dus?quote:
Die zin kan ik zo fout opvattenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aah![]()
Bij deze beloof ik dat ik je zal aandouwen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |