Dat doe ik welquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol ik heb toch niks te doen, zal ik rondje NL doen en jullie allemaal redden
Laat mij maar zitten, ik heb het eigenlijk drukquote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
De teleurstelling is grootquote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef tdrone het volgende:
sorry mensen maar ik ben met het OV dus ik kan ook niet komen
Laat dan maarquote:Op woensdag 17 november 2010 10:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan heb ik thuis geen stoel meer
Dat achterlaten hequote:
Jij heldquote:
Kusje hebben op je maag?quote:
Wat heb je gezien/geroken?quote:
* Ploertendoder snijdt NBT open en geeft een kusje op de maag en naait NBT dichtquote:
dat je haar nog dichtnaaitquote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder snijdt NBT open en geeft een kusje op de maag en naait NBT dicht
Hihi naaienquote:Op woensdag 17 november 2010 10:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder snijdt NBT open en geeft een kusje op de maag en naait NBT dicht
Viespeukquote:
Geil he?quote:
had ik gisteren ook ja, om half 12 maar even de lokale bezorgturk gebeldquote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef NBT het volgende:
Ik word genaaid door PD![]()
maar ik heb nog niks gegeten, en gister eigenlijk ook voor het laatst om 2 uur.... dus ik heb een beetje heel erg honger, zo erg dat ik misselijk ben, en heb geen eten bij me
quote:
Ik hou wel van viezigheidquote:
Dan zit je hier wel goedquote:Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik hou wel van viezigheid
quote:
ze bezorgen hier pas na 4 uurquote:Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
had ik gisteren ook ja, om half 12 maar even de lokale bezorgturk gebeld
Heb je iig iets te doen in je pauze vandaagquote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
ze bezorgen hier pas na 4 uurdus ik fiets om 12 uur wel ff naar de stad!
Fiets maar naar het o zo mooie Zwijndrechtquote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Je kan hierheen komen, we hebben nog saucijzenbroodquote:Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
O zo mooie zegt iequote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Fiets maar naar het o zo mooie Zwijndrecht
Het was sarcastischquote:
nee dankje!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Fiets maar naar het o zo mooie Zwijndrecht
Lekker!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan hierheen komen, we hebben nog saucijzenbrood
HAP!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:53 schreef Ploertendoder het volgende:
Hihihih ik heb ook een saucijs
MIJN LEVEN!!!! WAT DOE JEquote:
Verpesten. Vakkundig.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MIJN LEVEN!!!! WAT DOE JE![]()
![]()
![]()
Daar gaat je kinderbijslagquote:Op woensdag 17 november 2010 10:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MIJN LEVEN!!!! WAT DOE JE![]()
![]()
![]()
Jaquote:
quote:
Dan heb je ruzie met iemandquote:
Sorry CC!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan heb je ruzie met iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |