gewoon zeggen dat leeg het nieuwe vol isquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat als ik eindelijk een huis heb dan heb ik alleen een fatboy en een laptop in de woonkamer![]()
Heb niks aan meubels
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat leeg het nieuwe vol is
Ga je weer "daten"?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen op deze geweldige dag, zin in vanavond
Trendsetterquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat leeg het nieuwe vol is
Uhuh, zijn broertje vertelde 'm gisteren dat hij niet mee kan naar 36 Crazyfists, dus heeft hij mij gevraagd, dus zie ik hem vanavond weer.quote:
Emulators man. En VM's.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Helaas niet neeIk had t al eens geprobeerd
Maar t zou wel vet zijn als t lukte
Bij mij is vol het nieuwe leegquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat als ik eindelijk een huis heb dan heb ik alleen een fatboy en een laptop in de woonkamer![]()
Heb niks aan meubels
eat me?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Emulators man. En VM's.
[..]
Bij mij is vol het nieuwe leeg
dan kom ik erbij zitten met mijn laptopquote:Op woensdag 17 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb niks aan meubels
Neem je dan wel een eigen sinaasappelkistje meequote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan kom ik erbij zitten met mijn laptop
quote:
Niet eens kratten Grolsch?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem je dan wel een eigen sinaasappelkistje mee
Zat die vallende sinterklaas al langer in je UI?quote:
Eeuuuhm, een paar weekjes nu jaquote:Op woensdag 17 november 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat die vallende sinterklaas al langer in je UI?
Goedemorgen huppelquote:Op woensdag 17 november 2010 10:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeuuuhm, een paar weekjes nu ja
neem gewoon bureau en bureaustoel meequote:Op woensdag 17 november 2010 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem je dan wel een eigen sinaasappelkistje mee
Laat je die dan ook achterquote:Op woensdag 17 november 2010 10:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
neem gewoon bureau en bureaustoel mee
Is het zo erg daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |