We kunnen het iig aan de rechtse media overlaten om dit tot op de bodem uit te zoeken.quote:
Tsja, een beetje onder het apartheidsregime in Zuid-Afrika studeren terwijl de meeste politici van zijn leeftijd op de Dam sliepenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We kunnen het iig aan de rechtse media overlaten om dit tot op de bodem uit te zoeken..
Wat? Demonstreren tegen de apartheid?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We kunnen het iig aan de rechtse media overlaten om dit tot op de bodem uit te zoeken..
Kan 'ie lekker zeuren over dat het schandalig is dat er aparte zwemlessen voor islamitische vrouwen worden aangebodenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
Je weet wel, die kerk waar ze geen Nederlands spreken en waar mannen en vrouwen strikt gescheiden worden gehouden: http://www.ebc-nl.org/Sit(...)mplate.asp?DocID=252
Volgens je linkje staat 'ie 5e op de lijst. In een krantenartikel van De Limburger (een linkje in jouw linkje) wordt gezegd dat de PVV 12 zetels wil halen. Dan zullen ze nog wel wat meer mensen op de lijst hebben staan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik snap nu wel waarom ie als laatste op de lijst staat
Die durft ie nog niet eens bekend te maken. Het zijn vast hele toffe kaalkopjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens je linkje staat 'ie 5e op de lijst. In een krantenartikel van De Limburger (een linkje in jouw linkje) wordt gezegd dat de PVV 12 zetels wil halen. Dan zullen ze nog wel wat meer mensen op de lijst hebben staan.
Anders krijgen ze de zetels niet gevuld.
Lijst PVV Limburg:quote:Die durft ie nog niet eens bekend te maken.
Ik zie dat de PVV al lekker open is. Normaal gesproken mag je toch aannemen dat een partij weet waar iemand woont en wat het beroep is als ze iemand op de lijst zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Lijst PVV Limburg:
9. Lei Hermans (57), woonplaats onbekend, zelfstandig ondernemer
10. Donald Fijnje (52), Tegelen, beroep onbekend
Oeh, die met "beroep onbekend" hebben voorrangquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Lijst PVV Limburg:
1. Laurence Stassen (39), Echt, lid van het Europees Parlement PVV
2. Roland van Vliet (41), Nederweert, fiscaal jurist en Tweede Kamerlid PVV
3. Cor Bosman (50), Roermond, zelfstandig ondernemer
4. Theo Krebber (64), Maastricht, oud-huisarts
5. Harm Uringa (65), Bunde, gepensioneerd
6. Kitty van de Bergh-Nuyts (50), Maastricht, juriste en fractievoorzitster Liberale Partij Maastricht
7. Antoine Janssen (43), Brunssum, relatiebeheerder woningstichting
8. Michael Heemels (29), Herkenbosch, docent Duits
9. Lei Hermans (57), woonplaats onbekend, zelfstandig ondernemer
10. Donald Fijnje (52), Tegelen, beroep onbekend
11. Frank Sturtz (38), Sittard, werkzaam bij taxibedrijf
12. Willem Dierks (60), Sittard, werkzaam bij beveiligingsbedrijf
13. Hans van Soest (58), Venlo, lid dagelijks bestuur ondernemingsraad Océ
14. Rinus Bastiaan (51), Roermond, beroep onbekend
15. Mart Bosch (60), Heerlen, student
16. Jean-Marie Weusten (45), Mheer, procescontroller
17. Truus van Rijswijck (54), Arcen, werkzaam bij Openbare Bibliotheek Venlo
18. Carina Bosman (48), Roermond, zelfstandig ondernemer, echtgenote van kandidaat 3
19. Pieter Elissen (25), Venlo, assistent-planner
20. Francois Essers (26), Maastricht, student
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Have fun.
Wat een lijstje weer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, die met "beroep onbekend" hebben voorrang
...zou wel eens deze kunnen zijn:quote:9. Lei Hermans (57), woonplaats onbekend, zelfstandig ondernemer
Ik kan niet het complete profiel bekijken en ik zie nergens "PVV" of leeftijd staan, maar dit kwam evenzo tóch bovendrijven bij Googelen van "Lei Hermans PVV".quote:Lei Hermans
Owner, HSelect, Psychologisch Adviesbureau
Maastricht Area, Netherlands
http://nl.linkedin.com/pub/lei-hermans/17/274/407
Donald "Don" Fijnje was op 11 juni 2007 afwezig tijdens de Ouderraadvergadering van het College Den Hulster in Venlo.quote:10. Donald Fijnje (52), Tegelen, beroep onbekend
Hij kan tenminste wel spellen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:56 schreef Sloggi het volgende:
'Ik word'.
Ik ben trots op deze man, ik denk dat ik op 'm ga stemmen.
Dat die website waar het lijstje vandaan gehaald wordt niet weet wat de woonplaats en beroep van die kandidaten zijn, wilt toch ook niet zeggen dat de PVV dat niet weet. Wel objectief blijven, mensen. Dat jullie alle PVV'ers willen checken is goed, maar als jullie onzin uit beginnen te kramen neemt niemand jullie 'vondsten' nog serieus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zie dat de PVV al lekker open is. Normaal gesproken mag je toch aannemen dat een partij weet waar iemand woont en wat het beroep is als ze iemand op de lijst zetten.
Dat zou ik van de volgende nog niet met 100% zekerheid kunnen zeggen:quote:Hij kan tenminste wel spellen.
Check this: http://twitter.com/#!/willemaequote:12. Willem Dierks (60), Sittard, werkzaam bij beveiligingsbedrijf
Al is het maar om die vervelende klieren dwars te zitten he.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef Hadiberg het volgende:
Gaat op PVV stemmen bij gemeentelijke verkiezingen
Op vrijdagavond mag je kramen, dat staat in het gedoogakkoord!quote:Dat jullie alle PVV'ers willen checken is goed, maar als jullie onzin uit beginnen te kramen neemt niemand jullie 'vondsten' nog serieus.
Je hoeft geen Einstein te heten om te weten dat sommige mensen dezelfde voornaam en achternaam hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
Frank Sturtz, onze ex-taxichauffeur, is kennelijk via dit gevonden door Geert:
[ link | afbeelding ]
Wedden om een fles wijn dat het hem is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef Holograph het volgende:
[..]
Je hoeft geen Einstein te heten om te weten dat sommige mensen dezelfde voornaam en achternaam hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |