abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:38:28 #226
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_89784779
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Wedden om een fles wijn dat het hem is? :P
Ik drink geen alcohol (alleen met Nieuwjaar), dus een fles wijn gaat het niet worden :P
pi_89785008
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Wedden om een fles wijn dat het hem is? :P
En dan? Hebben jullie iemand gevonden die direct op zoek gaat naar een baan als hij werkloos wordt. Iemand die snel weer aan de slag wilt en niet eerst misbruik maakt van zijn recht op een werkloosheidsuitkering. Welk punt wil je precies maken?

Echt, waar. Als jullie na al dat 'speurwerk' met dit soort 'misstanden' aan komen zetten, kan ik niet anders dan concluderen dat de PVV prima kandidaten gepresenteerd heeft. Bedankt voor jullie inzet om dit aan te tonen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:45:34 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_89785161
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Durnstic het volgende:

[..]

En dan? Hebben jullie iemand gevonden die direct op zoek gaat naar een baan als hij werkloos wordt. Iemand die snel weer aan de slag wilt en niet eerst misbruik maakt van zijn recht op een werkloosheidsuitkering. Welk punt wil je precies maken?

Echt, waar. Als jullie na al dat 'speurwerk' met dit soort 'misstanden' aan komen zetten, kan ik niet anders dan concluderen dat de PVV prima kandidaten gepresenteerd heeft. Bedankt voor jullie inzet om dit aan te tonen.
Wij zijn amateurs en googlen alleen maar een beetje. De pers doet haar werk wel ;)

En één van die PVVers blijkt nu al tijdens de apartheid ijn Zuid-Afrika te hebben gestudeerd en aangesloten te zijn bij een kerk waar vrouwen strikt gescheiden worden van de mannen :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:45:45 #229
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_89785170
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Durnstic het volgende:

[..]

Dat vooral. Over de praktijken van Ella Vogelaar en haar intergratiebureau maffia hoor je Remlof helemaal nooit :?.

Dan zijn we nog niet begonnen over Marcel van Dam en Evelien Herfkens...
pi_89785316
quote:
Afwezigheid van bewijs (zeker niet als we amper zijn begonnen) is geen bewijs van afwezigheid.

Als je een misdrijf niet binnen een paar uur kunt oplossen, betekent dat nog niet dat er geen misdrijf is gepleegd.
pi_89785505
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Wij zijn amateurs en googlen alleen maar een beetje. De pers doet haar werk wel ;)
Jullie zijn inderdaad een stelletje amateurs en de pers doet haar werk ongetwijfeld wel. Wat wel interessant is om daarbij op de merken, is dat hier in dit forum op kleine en amateuristische schaal gebeurd wat in de mediawereld door professionals op grote schaal gebeurd. Namelijk een zoektocht door PVV-haters die op zoek zijn naar alles wat de PVV kapot kan maken. Alle objectiviteit is zoekgeraakt. Alles dat maar een klein beetje neigt naar iets dat de PVV schade toe kan brengen wordt onder een vergrootglas gelegd en tot voorpaginanieuws gebombardeerd. Demonisering noemen we dat.

Dit heeft tot gevolg dat ik helemaal niets meer serieus neem van alle negatieve berichtgevingen omtrent de PVV.

En hoewel ik Geert Wilders een natte krant vindt die uitspraken gedaan heeft die ik niet in Den Haag thuis vind horen, overweeg ik om tijdens de verkiezingen in maart wel op de PVV te gaan stemmen. Al is het maar uit protest tegen de demonisering en heksenjacht die er gaande is.
pi_89785638
Moet dit humor voorstellen of is het serieus? Mag hopen het eerste. Al kan ik er niet echt om lachen. Beetje flauw.
pi_89785665
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

Afwezigheid van bewijs (zeker niet als we amper zijn begonnen) is geen bewijs van afwezigheid.

Als je een misdrijf niet binnen een paar uur kunt oplossen, betekent dat nog niet dat er geen misdrijf is gepleegd.
Bij een misdrijf ga je op zoek naar een dader. Hier wordt bij een 'dader' op zoek gegaan naar een misdrijf.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:59:44 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89785742
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef remlof het volgende:

[..]

En één van die PVVers blijkt nu al tijdens de apartheid ijn Zuid-Afrika te hebben gestudeerd en aangesloten te zijn bij een kerk waar vrouwen strikt gescheiden worden van de mannen :')
Dit heeft niks te maken met een heksenjacht toch? Welnee?
The truth was in here.
pi_89785911
quote:
Alles dat maar een klein beetje neigt naar iets dat de PVV schade toe kan brengen wordt onder een vergrootglas gelegd
Zoals bij dat bekende lijstje van "PvdA-misdrijven" waar het niet uitmaakte of iemand was vrijgesproken, of de zaak was geseponeerd of zelfs nog onder de rechter was en iemand die een bekeuring krijgt voor rijden met het equivalent van 2 à 4 biertjes op wordt omschreven als "veroordeeld wegens dronken achter het stuur"? (Om nog maar te zwijgen van ononderbouwde beschuldigingen als afpersing van een krantenredactie of 30 miljoen in eigen zak steken?)

Zo'n vergrootglas bedoel je?

Anymoo, dit topic heet "Check de CV's van PVVers deel 2" en dat is dus wat we hier doen. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door DarkSkywise op 10-12-2010 23:11:02 ]
pi_89786207
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:04 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

Zoals bij dat bekende lijstje van "PvdA-misdrijven" waar het niet uitmaakte of iemand was vrijgesproken, of de zaak was geseponeerd of zelfs nog onder de rechter was en iemand die een bekeuring krijgt voor rijden met het equivalent van 2 à 4 biertjes op wordt omschreven als "veroordeeld wegens dronken achter het stuur"? (Om nog maar te zwijgen van ononderbouwde beschuldigingen als afpersing van een krantenredactie of 30 miljoen in eigen zak steken?)

Zo'n vergrootglas bedoel je?
Persoonlijk heb ik geen flauw idee over welk 'bekende lijstje' jij het hebt, terwijl ik al jaren de actualiteiten volg. Desalniettemin geloof ik graag dat er ook over andere politici in het verleden onjuistheden verspreid zijn. In geen enkel wereldje wordt informatie zo sterk gemanipuleerd als in de media. Daarom bekijk ik al het nieuws ook zeer kritisch en neem nooit klakkeloos iets voor waar aan 'omdat het in de krant stond'. Veel anderen doen dat wel, waar de media zich maar al te goed bewust van zijn.

En als jij dit zelf ook zo schandelijk vindt, waarom werk je er nu dan aan mee?
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:14:55 #237
104871 remlof
Europees federalist
pi_89786396
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dit heeft niks te maken met een heksenjacht toch? Welnee?
Nee hoor, het is gewoon de PVV bestrijden met haar eigen middelen.
pi_89786484
quote:
Anymoo, dit topic heet "Check de CV's van PVVers deel 2" en dat is dus wat we hier doen.
Doe vooral waar je geil van wordt, ik houd je niet tegen. Ik mag daar op mijn beurt iets van vinden en dat ook laten weten. Maar ik zal jullie verder met rust laten. Ik hoor het wel als een PVV'er vroeger een koekje uit de trommel gepikt heeft ("VOORMALIG MEESTERDIEF OPGEDOKEN OP KANDIDATENLIJST PVV").
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:17:17 #239
104871 remlof
Europees federalist
pi_89786548
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:53 schreef Durnstic het volgende:

[..]

Jullie zijn inderdaad een stelletje amateurs en de pers doet haar werk ongetwijfeld wel. Wat wel interessant is om daarbij op de merken, is dat hier in dit forum op kleine en amateuristische schaal gebeurd wat in de mediawereld door professionals op grote schaal gebeurd. Namelijk een zoektocht door PVV-haters die op zoek zijn naar alles wat de PVV kapot kan maken. Alle objectiviteit is zoekgeraakt. Alles dat maar een klein beetje neigt naar iets dat de PVV schade toe kan brengen wordt onder een vergrootglas gelegd en tot voorpaginanieuws gebombardeerd. Demonisering noemen we dat.

Dit heeft tot gevolg dat ik helemaal niets meer serieus neem van alle negatieve berichtgevingen omtrent de PVV.

En hoewel ik Geert Wilders een natte krant vindt die uitspraken gedaan heeft die ik niet in Den Haag thuis vind horen, overweeg ik om tijdens de verkiezingen in maart wel op de PVV te gaan stemmen. Al is het maar uit protest tegen de demonisering en heksenjacht die er gaande is.
Goed uitgangspunt om je stem op te baseren. Verdiep je maar eens wat meer in die beweging die zegt zo voor vrijheid te staan.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:22:52 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89786814
Morgen ga ik remlof aanpakken. Wat hij doet kan niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:26:21 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_89786985
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen ga ik remlof aanpakken. Wat hij doet kan niet.
Hoezo niet? Mensen die een publieke politieke functie nastreven mogen best even nagetrokken worden voor we eventueel op ze stemmen. Of leven we onder een communistisch regime?
pi_89787071
quote:
En als jij dit zelf ook zo schandelijk vindt, waarom werk je er nu dan aan mee?
Omdat dit een heel ander soort vergrootglas is. Geen valse beschuldigingen, maar gewoon kijken of we de CV's van een aantal volksvertegenwoordigers wat completer kunnen krijgen en volgens mij heb je daar als burger het volste recht toe.

En ja, in een topic over de CV's van PVV-kandidaten gaat het dan waarschijnlijk over de CV's van PVV-kandidaten. (Anders krijgen we ruzie met de moderators. :P )

Bovendien zou het heel goed kunnen dat we hier allemaal in opdracht van Ome Geert zitten om nog wat laatste schoonheidsfoutjes op te sporen die hij over het hoofd heeft gezien... ja toch?. ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:30:08 #243
104871 remlof
Europees federalist
pi_89787155
Precies, php en anderen die geen zin hebben om PVVers na te pluizen kunnen zich uitleven in Check hier de CV's van alle politici behalve PVV-leden - leve de democratie *O*
pi_89787322
Wat heeft dit met democratie te maken :S?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:33:53 #245
104871 remlof
Europees federalist
pi_89787346
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef Steeven het volgende:
Wat heeft dit met democratie te maken :S?
Dat wij die vrijheid hebben om dat te doen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:35:35 #246
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89787440
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoezo niet? Mensen die een publieke politieke functie nastreven mogen best even nagetrokken worden voor we eventueel op ze stemmen. Of leven we onder een communistisch regime?
daar gaat het niet om. Jij wil enkel beledigen, geen discussie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_89787517
quote:
Dat wij die vrijheid hebben om dat te doen.
Vrijheid en democratie zijn twee heel verschillende zaken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:37:04 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_89787525
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

daar gaat het niet om. Jij wil enkel beledigen, geen discussie.
Ik wil helemaal niet beledigen. Ik wil aantonen dat de PVV een incompetente ondemocratische boevenbende is. Niet om mensen te kwetsen, maar juist om te voorkomen dat dat gebeurt.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:44:24 #249
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89787965
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet beledigen. Ik wil aantonen dat de PVV een incompetente ondemocratische boevenbende is. Niet om mensen te kwetsen, maar juist om te voorkomen dat dat gebeurt.
en jij denkt dat dit werkt? Ik
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:45:45 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_89788033
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

en jij denkt dat dit werkt? Ik
denk het wel.

Die informatie moet in ieder geval naar buiten gebracht worden. En niet alleen over de PVV maar voor alle partijen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')