Ik drink geen alcohol (alleen met Nieuwjaar), dus een fles wijn gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wedden om een fles wijn dat het hem is?
En dan? Hebben jullie iemand gevonden die direct op zoek gaat naar een baan als hij werkloos wordt. Iemand die snel weer aan de slag wilt en niet eerst misbruik maakt van zijn recht op een werkloosheidsuitkering. Welk punt wil je precies maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wedden om een fles wijn dat het hem is?
Wij zijn amateurs en googlen alleen maar een beetje. De pers doet haar werk welquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Durnstic het volgende:
[..]
En dan? Hebben jullie iemand gevonden die direct op zoek gaat naar een baan als hij werkloos wordt. Iemand die snel weer aan de slag wilt en niet eerst misbruik maakt van zijn recht op een werkloosheidsuitkering. Welk punt wil je precies maken?
Echt, waar. Als jullie na al dat 'speurwerk' met dit soort 'misstanden' aan komen zetten, kan ik niet anders dan concluderen dat de PVV prima kandidaten gepresenteerd heeft. Bedankt voor jullie inzet om dit aan te tonen.
Dat vooral. Over de praktijken van Ella Vogelaar en haar intergratiebureau maffia hoor je Remlof helemaal nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Durnstic het volgende:
[..]
En dan? Hebben jullie iemand gevonden die direct op zoek gaat naar een baan als hij werkloos wordt. Iemand die snel weer aan de slag wilt en niet eerst misbruik maakt van zijn recht op een werkloosheidsuitkering. Welk punt wil je precies maken?
Echt, waar. Als jullie na al dat 'speurwerk' met dit soort 'misstanden' aan komen zetten, kan ik niet anders dan concluderen dat de PVV prima kandidaten gepresenteerd heeft. Bedankt voor jullie inzet om dit aan te tonen.
Afwezigheid van bewijs (zeker niet als we amper zijn begonnen) is geen bewijs van afwezigheid.quote:Echt, waar. Als jullie na al dat 'speurwerk' met dit soort 'misstanden' aan komen zetten, kan ik niet anders dan concluderen dat de PVV prima kandidaten gepresenteerd heeft. Bedankt voor jullie inzet om dit aan te tonen.
Jullie zijn inderdaad een stelletje amateurs en de pers doet haar werk ongetwijfeld wel. Wat wel interessant is om daarbij op de merken, is dat hier in dit forum op kleine en amateuristische schaal gebeurd wat in de mediawereld door professionals op grote schaal gebeurd. Namelijk een zoektocht door PVV-haters die op zoek zijn naar alles wat de PVV kapot kan maken. Alle objectiviteit is zoekgeraakt. Alles dat maar een klein beetje neigt naar iets dat de PVV schade toe kan brengen wordt onder een vergrootglas gelegd en tot voorpaginanieuws gebombardeerd. Demonisering noemen we dat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij zijn amateurs en googlen alleen maar een beetje. De pers doet haar werk wel
Bij een misdrijf ga je op zoek naar een dader. Hier wordt bij een 'dader' op zoek gegaan naar een misdrijf.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Afwezigheid van bewijs (zeker niet als we amper zijn begonnen) is geen bewijs van afwezigheid.
Als je een misdrijf niet binnen een paar uur kunt oplossen, betekent dat nog niet dat er geen misdrijf is gepleegd.
Dit heeft niks te maken met een heksenjacht toch? Welnee?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij zijn amateurs en googlen alleen maar een beetje. De pers doet haar werk wel
En één van die PVVers blijkt nu al tijdens de apartheid ijn Zuid-Afrika te hebben gestudeerd en aangesloten te zijn bij een kerk waar vrouwen strikt gescheiden worden van de mannen
Zoals bij dat bekende lijstje van "PvdA-misdrijven" waar het niet uitmaakte of iemand was vrijgesproken, of de zaak was geseponeerd of zelfs nog onder de rechter was en iemand die een bekeuring krijgt voor rijden met het equivalent van 2 à 4 biertjes op wordt omschreven als "veroordeeld wegens dronken achter het stuur"? (Om nog maar te zwijgen van ononderbouwde beschuldigingen als afpersing van een krantenredactie of 30 miljoen in eigen zak steken?)quote:Alles dat maar een klein beetje neigt naar iets dat de PVV schade toe kan brengen wordt onder een vergrootglas gelegd
Persoonlijk heb ik geen flauw idee over welk 'bekende lijstje' jij het hebt, terwijl ik al jaren de actualiteiten volg. Desalniettemin geloof ik graag dat er ook over andere politici in het verleden onjuistheden verspreid zijn. In geen enkel wereldje wordt informatie zo sterk gemanipuleerd als in de media. Daarom bekijk ik al het nieuws ook zeer kritisch en neem nooit klakkeloos iets voor waar aan 'omdat het in de krant stond'. Veel anderen doen dat wel, waar de media zich maar al te goed bewust van zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:04 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Zoals bij dat bekende lijstje van "PvdA-misdrijven" waar het niet uitmaakte of iemand was vrijgesproken, of de zaak was geseponeerd of zelfs nog onder de rechter was en iemand die een bekeuring krijgt voor rijden met het equivalent van 2 à 4 biertjes op wordt omschreven als "veroordeeld wegens dronken achter het stuur"? (Om nog maar te zwijgen van ononderbouwde beschuldigingen als afpersing van een krantenredactie of 30 miljoen in eigen zak steken?)
Zo'n vergrootglas bedoel je?
Nee hoor, het is gewoon de PVV bestrijden met haar eigen middelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit heeft niks te maken met een heksenjacht toch? Welnee?
Doe vooral waar je geil van wordt, ik houd je niet tegen. Ik mag daar op mijn beurt iets van vinden en dat ook laten weten. Maar ik zal jullie verder met rust laten. Ik hoor het wel als een PVV'er vroeger een koekje uit de trommel gepikt heeft ("VOORMALIG MEESTERDIEF OPGEDOKEN OP KANDIDATENLIJST PVV").quote:Anymoo, dit topic heet "Check de CV's van PVVers deel 2" en dat is dus wat we hier doen.
Goed uitgangspunt om je stem op te baseren. Verdiep je maar eens wat meer in die beweging die zegt zo voor vrijheid te staan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:53 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Jullie zijn inderdaad een stelletje amateurs en de pers doet haar werk ongetwijfeld wel. Wat wel interessant is om daarbij op de merken, is dat hier in dit forum op kleine en amateuristische schaal gebeurd wat in de mediawereld door professionals op grote schaal gebeurd. Namelijk een zoektocht door PVV-haters die op zoek zijn naar alles wat de PVV kapot kan maken. Alle objectiviteit is zoekgeraakt. Alles dat maar een klein beetje neigt naar iets dat de PVV schade toe kan brengen wordt onder een vergrootglas gelegd en tot voorpaginanieuws gebombardeerd. Demonisering noemen we dat.
Dit heeft tot gevolg dat ik helemaal niets meer serieus neem van alle negatieve berichtgevingen omtrent de PVV.
En hoewel ik Geert Wilders een natte krant vindt die uitspraken gedaan heeft die ik niet in Den Haag thuis vind horen, overweeg ik om tijdens de verkiezingen in maart wel op de PVV te gaan stemmen. Al is het maar uit protest tegen de demonisering en heksenjacht die er gaande is.
Hoezo niet? Mensen die een publieke politieke functie nastreven mogen best even nagetrokken worden voor we eventueel op ze stemmen. Of leven we onder een communistisch regime?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen ga ik remlof aanpakken. Wat hij doet kan niet.
Omdat dit een heel ander soort vergrootglas is. Geen valse beschuldigingen, maar gewoon kijken of we de CV's van een aantal volksvertegenwoordigers wat completer kunnen krijgen en volgens mij heb je daar als burger het volste recht toe.quote:En als jij dit zelf ook zo schandelijk vindt, waarom werk je er nu dan aan mee?
Dat wij die vrijheid hebben om dat te doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef Steeven het volgende:
Wat heeft dit met democratie te maken :S?
daar gaat het niet om. Jij wil enkel beledigen, geen discussie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mensen die een publieke politieke functie nastreven mogen best even nagetrokken worden voor we eventueel op ze stemmen. Of leven we onder een communistisch regime?
Vrijheid en democratie zijn twee heel verschillende zaken.quote:Dat wij die vrijheid hebben om dat te doen.
Ik wil helemaal niet beledigen. Ik wil aantonen dat de PVV een incompetente ondemocratische boevenbende is. Niet om mensen te kwetsen, maar juist om te voorkomen dat dat gebeurt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Jij wil enkel beledigen, geen discussie.
en jij denkt dat dit werkt? Ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet beledigen. Ik wil aantonen dat de PVV een incompetente ondemocratische boevenbende is. Niet om mensen te kwetsen, maar juist om te voorkomen dat dat gebeurt.
denk het wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
en jij denkt dat dit werkt? Ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |