SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2010 11:07:16 ]
je mist hem vast wel hè?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die heb ik helaas ook al gehad. Lang, héél lang geleden
Nee hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 00:27 schreef L.no het volgende:
[..]
je mist hem vast wel hè?Nu is je grote kans!
Nachtdienst?quote:Op woensdag 17 november 2010 02:35 schreef Frishe het volgende:
Ik ook. En ik moet me de komende 4 uur waarschijnlijk nog vervelen.
Van de brandweer?quote:Op woensdag 17 november 2010 02:44 schreef Frishe het volgende:
Ik zit in een meldkamer. Te Fokken...
Je had 'm goed gevonden. Damn. Wat een film. Hij was griezelig goed. Verre van kinderfilm.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan liet ik Harry Potter wel links liggen inderdaad.
Mocht ik hem zien. Doe ik hem de groeten van jequote:Op woensdag 17 november 2010 06:12 schreef Frishe het volgende:
[..]
Donderdag.... Maar was benieuwd naar reacties
Fijn!quote:Op woensdag 17 november 2010 06:16 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Mocht ik hem zien. Doe ik hem de groeten van je
Nice body, de 3e.quote:
Ik ook. Ik moet het nog doen met mijn "oude" Desirequote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Bah, nu krijg ik ook nog buikpijn ook
Gewoon gaan, gebeurd niets hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 09:47 schreef limbolandjgirl het volgende:
Goojemurge!
Vandaag inpakdag.![]()
Over 24 uur zit ik voor de allereerste keer in een vliegtuig![]()
EN IK WIL NIET!!!!
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:41 schreef Boy23 het volgende:
Gebruik je fantasie :p denk de handen weg. !!
Jao, ma dat heeft nog een andere oorzaak, vandaar dat ik ook wat minder heb geslapen afgelopen 2 nachten. (gisternacht totaal niet eigenlijk majaquote:
Mijn plaats is ook ontnomen bij een van de laatste updates van de OP.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x klaagt dat hij nog steeds niet in de OP zit
Er staat ook dat je het zelf toe moet voegen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x klaagt dat hij nog steeds niet in de OP zit
Dat is alleen maar voordelig. Kan je ook meer dingen mee terug nemen. Waar ga je hene?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef limbolandjgirl het volgende:
Tussenstand aantal kilo's van mijn koffer: 6 kg!!!
Ik mag nog 4kg erbij stoppen.. Maar ik heb bijna alles al erin!![]()
Het is echt een wonder! Meestal neem ik veel te veel mee qua kg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zweden en NoorwegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Ja danquote:Op woensdag 17 november 2010 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het grote pluspunt van Scandinavische vrouwen is dat ze zich wat uitbundiger weten te kleden. In Nederland is het in veel gevallen maar heel gewoontjes en als je een beetje daarvan afwijkt dan kijken mensen je al snel vreemd aan.
Je wordt vaker vreemd aangekeken?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. Ja dan
Dan heb ik niets te vrezen
Non stop.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wordt vaker vreemd aangekeken?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wordt vaker vreemd aangekeken?
Kom maar halen. ik breng niks.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
![]()
Hmmmmmmmmmmmmm
Samen zullen we alles delen?
Hier door hersenspinsels. Bah.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar veroorzaakt door een foto van m'n ex...
Bij mij is een van de personen waarop ik een tijd verliefd geweest ben vandaag jarig, heb nog altijd een zwak voor haar. Ze zal het vast wel met haar vriend vierenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar veroorzaakt door een foto van m'n ex...
Nuth (tot 18:00)quote:
Ach, alles kan kapotquote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij is een van de personen waarop ik een tijd verliefd geweest ben vandaag jarig, heb nog altijd een zwak voor haar. Ze zal het vast wel met haar vriend vieren.
Oeh! Jij komt 2x in mijn woonplaats!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nuth (tot 18:00)
Echt (van 18:00 tot 20:00)
Landgraaf (van 20:00 tot 23:00)
Echt (van 23:00 tot ???)
Bekijk het zo: je weet iig dat ze nog eens aan je denkt. Positief.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik zag eergister een recente voro van mijn ex met haar nieuwe vriend, op zich niets mis mee.
Maar op de foto had ze een ketting om (een open hartje met swarovski steentjes) die ze van mij heeft gekregen voor een kerst...
Op zich leuk dat ze het nog draagt maar dat geeft zo'n klote dubbel gevoel.
Ahh germ.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik zag eergister een recente foto van mijn ex met haar nieuwe vriend, op zich niets mis mee.
Maar op de foto had ze een ketting om (een open hartje met swarovski steentjes) die ze van mij heeft gekregen voor een kerst...
Op zich leuk dat ze het nog draagt maar dat geeft zo'n klote dubbel gevoel.
Zie ik voorlopig niet zomaar meer gebeuren helaas.quote:
Ik ben tussen 17:00 en 18:00 uur in Echt. Laat maar weten waar ik het moet droppne.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:48 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Oeh! Jij komt 2x in mijn woonplaats!
Dat is handig
Je was niet moe toen je naar bed ging vannacht maar hebt wel zo lang geslapen?quote:
Jaquote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je was niet moe toen je naar bed ging vannacht maar hebt wel zo lang geslapen?
woon jij ook in echt dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:48 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Oeh! Jij komt 2x in mijn woonplaats!
Dat is handig
Hier ook. Ik kook jachtschotel vanavondquote:Op woensdag 17 november 2010 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond ook weer hier thuis
Allen ekte bazen wonen in Echt. Schilberg FTW JEWEETZELLUF!quote:
Hier draadjesvleesquote:Op woensdag 17 november 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kook jachtschotel vanavond
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kook jachtschotel vanavond
Neem je me mee naar Flavours?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort ga ik ook weer eens uiteten bij een goed restaurant. Dan krijg je pas echt pure smaken.
Als we voor het verrassingsmenu gaan...quote:Op woensdag 17 november 2010 14:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neem je me mee naar Flavours?
http://www.restaurantflavours.nl/
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we voor het verrassingsmenu gaan...
Voor wanneer kan ik reserveren?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik hou van verrassingen. Als het aankomt op eten dan, anders eckt nie.
Volgende week donderdag?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor wanneer kan ik reserveren?
dat jij hier ook woonde wist ik alquote:Op woensdag 17 november 2010 14:46 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Allen ekte bazen wonen in Echt. Schilberg FTW JEWEETZELLUF!
Sometime life sucksquote:Op woensdag 17 november 2010 16:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Bij Mieke wraps eten en meidenfilm kijken![]()
Life is good
wel 1 die lekker ruiktquote:Op woensdag 17 november 2010 16:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Ja ich weiss, maja heb een vroege winterdip denk ik...
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wel 1 die lekker ruikt
zo ik word opgehaald. Fijne avond iedereen!
doe ikquote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
maja have fun
Doe Mieke de groetjes.
Beej mich allebei waalquote:Op woensdag 17 november 2010 17:18 schreef nattermann het volgende:
Hie deit 'r t auch neetNeet op de laptop en op telefoon auch neet.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:03 schreef limbolandjgirl het volgende:
Noe duit gezichtsbook t waal weer..
Waarom heb jij niet gezegd waar je bent, had ik de Milka&Daim kunnen brengenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:03 schreef limbolandjgirl het volgende:
Noe duit gezichtsbook t waal weer..
Ik wou het ook al zeggenquote:
Ja, lekker he.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah dan hoef ik dus niet te vragen hoe het geweest is.
Nu ik zoveel met school bezig ben zijn er nog maar weinig bijzondere prikkels van buitenaf. Begin er nu wel genoeg van te krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, lekker he.
Ernstig wat een uur bikkelen met je benen uit elkaar een nattigheid kan veroorzaken
Denk dat mijn yoga leraar dat ook dacht ja. Die kwam me af en toe ook nog eens even aanduwen. Lekker aan mijn heupen vastpakken. gvd.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik mijn scriptie verknal dan zorg ik dat ik yoga-instructeur ga worden.
Die man leeft wel voor zijn werk.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Denk dat mijn yoga leraar dat ook dacht ja. Die kwam me af en toe ook nog eens even aanduwen. Lekker aan mijn heupen vastpakken. gvd.
Ja. Het is een hondenbaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die man leeft wel voor zijn werk.
Er moet toch een moment komen dat je al die verleidingen niet meer kan weerstaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Het is een hondenbaan.
Oh. En hij is 30, lekker en single. Echt he.Ik ontkom er niet aan
Ik hoop het niet. Ik wil niet zwak zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moet toch een moment komen dat je al die verleidingen niet meer kan weerstaan.
He. Waarom is Temptation Island niet meer op tv~!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Boy23 het volgende:
Ahhhh lekker in bedje, even voetbal kijken en daarna lekker slapen. Marijke houd zich wel sterk.ze kan de verleiding aan!!
Al sla je me dood meid! Kijk ma alleen wat voetbal. Kijk liever een film, maar had de eerste helft al gevolgdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
He. Waarom is Temptation Island niet meer op tv~!![]()
Wat weerhoud je?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef friekin_ het volgende:
Which song are you ?
Marijke got Like a Virgin - Madonna.
You treasure life itself and you love to enjoy the better things in life. Nothing more beautiful than a new sunrise
Quiz op facebook.Zelfs die verwijst al naar seks. gvd.
Face it, alles verwijst naar seks op zo'n momenten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Temptation Island, dat was nog eens kwaliteitstelevisie. Mensen die al binnen een paar dagen vreemd gingen
Ik heb mama mia van abbaquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef friekin_ het volgende:
Which song are you ?
Marijke got Like a Virgin - Madonna.
You treasure life itself and you love to enjoy the better things in life. Nothing more beautiful than a new sunrise
Neuh. Lelijkerds op fok over het algemeen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een FOK!-versie van temptation island zal ook vast een doorslaand succes gaan worden.
Maar dat etentje. Durf je wel?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Ik heb (of had) een toffe concertregistratie van Moloko op DVD. Geen idee waar die DVD gebleven is.
Moeten maar 'n keer iets gaan regelen volgens mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar dat etentje. Durf je wel?
Weltrusten, neuk 'm plat, veel plezier en de groeten aan Filippa Kquote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef limbolandjgirl het volgende:
Welteruste eederein!![]()
Murgevreug om 5 oer op.............
Ik laat morgen wel weten of ik veilig in Zweden ben aangekomen.
Lief eh? Dat ik toch nog aan jullie denk!![]()
Trusten!![]()
In Wijnandsrade mag het donker blijven, woont mijn exquote:Op woensdag 17 november 2010 17:51 schreef Kn0x het volgende:
En toen lag de stroom in Nuth/Wijnandsrade eruit
Kan nu alleen niet op het intranet van werk :S
Vertel mij wat. Morgen mag ik weer lekker veel Deutsch sprechenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Roermond wordt ook af en toe overgenomen door de Duitsers. Die hebben wel een goede zet gedaan de afgelopen jaren.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neuh. Lelijkerds op fok over het algemeen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef meteo-online het volgende:
Jaja daar is die weer, de weergaza 14-daagse.... Wel geteld 19 centimeter sneeuw alles bij elkaar opgeteld
[ afbeelding ]
Pcies ik ben heel geen lelijkerd!quote:
Mijn enquête invullen natuurlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 10:47 schreef sproetjes het volgende:
wat ga ik eens doen op mn vrije dag... uitslapen kan ik al van t lijstje afvinken
en djuu ik wil kerst, kerstboom opzetten enzo
En ik nog even tot 3 uur werken voor ik weekend heb!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn enquête invullen natuurlijk
Wat kunnen we winnne?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
http://www.thesistools.com/web/?id=161476
Dat valt bewust buiten de scope van het onderzoek. Persoonlijk had ik ook liever gekeken naar het volledige triple-playaanbod, maar op de universiteit vonden ze een dergelijke afbakening noodzakelijk.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb ook meegedaan, ik mis wel opties met betrekking tot het internet/telefonie van kabelaanbieders.
Klopt, ik heb het Ziggo pakket voor een groot deel afhankelijk van de internet snelheid.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt bewust buiten de scope van het onderzoek. Persoonlijk had ik ook liever gekeken naar het volledige triple-playaanbod, maar op de universiteit vonden ze een dergelijke afbakening noodzakelijk.
Het probleem is natuurlijk dat het aanbod van televisie niet meer op zichzelf staat omdat een groot deel van de consumenten meerdere diensten afneemt.
Triple-play is denk ik voor veel mensen een belangrijk element omdat de verhouding tussen prijs en kwaliteit dan over het algemeen genomen het beste is. Mijn belangrijkste aanbeveling is dan ook om niet alleen te kijken naar televisie, maar ook naar internet en telefonie.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het Ziggo pakket voor een groot deel afhankelijk van de internet snelheid.
Volgens mij nog een paar meer.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:02 schreef Kn0x het volgende:
Nog 3 posts en dan kunnen we een nieuw topic openen![]()
![]()
![]()
Waar vind ik die?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je toch zo behulpzaam bent mag je ook even mijn enquête invullen.
Zal hem vandaag even invullenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
http://www.thesistools.com/web/?id=161476quote:
Ik zal hem in de loop van de dag eens invullen. Eerst even douchen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spammerdespam.
Nog een kleine 150 respondenten te gaan![]()
donequote:Op donderdag 18 november 2010 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spammerdespam.
Nog een kleine 150 respondenten te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |