Gewoon gaan, gebeurd niets hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 09:47 schreef limbolandjgirl het volgende:
Goojemurge!
Vandaag inpakdag.![]()
Over 24 uur zit ik voor de allereerste keer in een vliegtuig![]()
EN IK WIL NIET!!!!
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:41 schreef Boy23 het volgende:
Gebruik je fantasie :p denk de handen weg. !!
Jao, ma dat heeft nog een andere oorzaak, vandaar dat ik ook wat minder heb geslapen afgelopen 2 nachten. (gisternacht totaal niet eigenlijk majaquote:
Mijn plaats is ook ontnomen bij een van de laatste updates van de OP.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x klaagt dat hij nog steeds niet in de OP zit
Er staat ook dat je het zelf toe moet voegen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x klaagt dat hij nog steeds niet in de OP zit
Dat is alleen maar voordelig. Kan je ook meer dingen mee terug nemen. Waar ga je hene?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef limbolandjgirl het volgende:
Tussenstand aantal kilo's van mijn koffer: 6 kg!!!
Ik mag nog 4kg erbij stoppen.. Maar ik heb bijna alles al erin!![]()
Het is echt een wonder! Meestal neem ik veel te veel mee qua kg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zweden en NoorwegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Ja danquote:Op woensdag 17 november 2010 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het grote pluspunt van Scandinavische vrouwen is dat ze zich wat uitbundiger weten te kleden. In Nederland is het in veel gevallen maar heel gewoontjes en als je een beetje daarvan afwijkt dan kijken mensen je al snel vreemd aan.
Je wordt vaker vreemd aangekeken?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. Ja dan
Dan heb ik niets te vrezen
Non stop.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wordt vaker vreemd aangekeken?
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wordt vaker vreemd aangekeken?
Kom maar halen. ik breng niks.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
![]()
Hmmmmmmmmmmmmm
Samen zullen we alles delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |