Denk dat mijn yoga leraar dat ook dacht ja. Die kwam me af en toe ook nog eens even aanduwen. Lekker aan mijn heupen vastpakken. gvd.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik mijn scriptie verknal dan zorg ik dat ik yoga-instructeur ga worden.
Die man leeft wel voor zijn werk.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Denk dat mijn yoga leraar dat ook dacht ja. Die kwam me af en toe ook nog eens even aanduwen. Lekker aan mijn heupen vastpakken. gvd.
Ja. Het is een hondenbaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die man leeft wel voor zijn werk.
Er moet toch een moment komen dat je al die verleidingen niet meer kan weerstaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Het is een hondenbaan.
Oh. En hij is 30, lekker en single. Echt he.Ik ontkom er niet aan
Ik hoop het niet. Ik wil niet zwak zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er moet toch een moment komen dat je al die verleidingen niet meer kan weerstaan.
He. Waarom is Temptation Island niet meer op tv~!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef Boy23 het volgende:
Ahhhh lekker in bedje, even voetbal kijken en daarna lekker slapen. Marijke houd zich wel sterk.ze kan de verleiding aan!!
Al sla je me dood meid! Kijk ma alleen wat voetbal. Kijk liever een film, maar had de eerste helft al gevolgdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
He. Waarom is Temptation Island niet meer op tv~!![]()
Wat weerhoud je?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef friekin_ het volgende:
Which song are you ?
Marijke got Like a Virgin - Madonna.
You treasure life itself and you love to enjoy the better things in life. Nothing more beautiful than a new sunrise
Quiz op facebook.Zelfs die verwijst al naar seks. gvd.
Face it, alles verwijst naar seks op zo'n momenten.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Temptation Island, dat was nog eens kwaliteitstelevisie. Mensen die al binnen een paar dagen vreemd gingen
Ik heb mama mia van abbaquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef friekin_ het volgende:
Which song are you ?
Marijke got Like a Virgin - Madonna.
You treasure life itself and you love to enjoy the better things in life. Nothing more beautiful than a new sunrise
Neuh. Lelijkerds op fok over het algemeen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een FOK!-versie van temptation island zal ook vast een doorslaand succes gaan worden.
Maar dat etentje. Durf je wel?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Ik heb (of had) een toffe concertregistratie van Moloko op DVD. Geen idee waar die DVD gebleven is.
Moeten maar 'n keer iets gaan regelen volgens mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar dat etentje. Durf je wel?
Weltrusten, neuk 'm plat, veel plezier en de groeten aan Filippa Kquote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef limbolandjgirl het volgende:
Welteruste eederein!![]()
Murgevreug om 5 oer op.............
Ik laat morgen wel weten of ik veilig in Zweden ben aangekomen.
Lief eh? Dat ik toch nog aan jullie denk!![]()
Trusten!![]()
In Wijnandsrade mag het donker blijven, woont mijn exquote:Op woensdag 17 november 2010 17:51 schreef Kn0x het volgende:
En toen lag de stroom in Nuth/Wijnandsrade eruit
Kan nu alleen niet op het intranet van werk :S
Vertel mij wat. Morgen mag ik weer lekker veel Deutsch sprechenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Roermond wordt ook af en toe overgenomen door de Duitsers. Die hebben wel een goede zet gedaan de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |