Hier door hersenspinsels. Bah.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar veroorzaakt door een foto van m'n ex...
Bij mij is een van de personen waarop ik een tijd verliefd geweest ben vandaag jarig, heb nog altijd een zwak voor haar. Ze zal het vast wel met haar vriend vierenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar veroorzaakt door een foto van m'n ex...
Nuth (tot 18:00)quote:
Ach, alles kan kapotquote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij is een van de personen waarop ik een tijd verliefd geweest ben vandaag jarig, heb nog altijd een zwak voor haar. Ze zal het vast wel met haar vriend vieren.
Oeh! Jij komt 2x in mijn woonplaats!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nuth (tot 18:00)
Echt (van 18:00 tot 20:00)
Landgraaf (van 20:00 tot 23:00)
Echt (van 23:00 tot ???)
Bekijk het zo: je weet iig dat ze nog eens aan je denkt. Positief.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik zag eergister een recente voro van mijn ex met haar nieuwe vriend, op zich niets mis mee.
Maar op de foto had ze een ketting om (een open hartje met swarovski steentjes) die ze van mij heeft gekregen voor een kerst...
Op zich leuk dat ze het nog draagt maar dat geeft zo'n klote dubbel gevoel.
Ahh germ.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik zag eergister een recente foto van mijn ex met haar nieuwe vriend, op zich niets mis mee.
Maar op de foto had ze een ketting om (een open hartje met swarovski steentjes) die ze van mij heeft gekregen voor een kerst...
Op zich leuk dat ze het nog draagt maar dat geeft zo'n klote dubbel gevoel.
Zie ik voorlopig niet zomaar meer gebeuren helaas.quote:
Ik ben tussen 17:00 en 18:00 uur in Echt. Laat maar weten waar ik het moet droppne.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:48 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Oeh! Jij komt 2x in mijn woonplaats!
Dat is handig
Je was niet moe toen je naar bed ging vannacht maar hebt wel zo lang geslapen?quote:
Jaquote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je was niet moe toen je naar bed ging vannacht maar hebt wel zo lang geslapen?
woon jij ook in echt dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:48 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Oeh! Jij komt 2x in mijn woonplaats!
Dat is handig
Hier ook. Ik kook jachtschotel vanavondquote:Op woensdag 17 november 2010 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond ook weer hier thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |