quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens naar de bakker toe.
Mwa. Valt tegen, moet zo weer werken he. Dan heb ik mijn week er bijna op zitten. Ik ben blij dat ik kan uitkijken naar STRP festival.quote:
quote:
Lekker ! Ik maak donderdag ook de laatste lekker weekend. Wanneer is datt festival?quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Valt tegen, moet zo weer werken he. Dan heb ik mijn week er bijna op zitten. Ik ben blij dat ik kan uitkijken naar STRP festival.
Zaterdagnacht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:40 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Lekker ! Ik maak donderdag ook de laatste lekker weekend. Wanneer is datt festival?
Wat is er aan het handje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Ivo1986 het volgende:
Tijd voor de 3de paracetamol 500 voor vandaag
Zeer slecht geslapen, met koppijn opgestaan, 2 pillen achterover geslagen, zijn nu alweer uitgewerktquote:
Zucht. Nu weet je hoe een man zich voelt. Altijd geil en veel leuke dames.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:03 schreef friekin_ het volgende:
Waarom is het leven soms zo zwaar. Zelfbeheersing grmbl.. RRR. Zo geil als boter en dan overal negers in Weert. ARGH.
Ik ga 's morgens in het donker van huis en kom in het donker weer terugquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb vandaag geen zon gezien, nu is de overkant van de straat alweer moeilijk te zien...
Dat laat ik aan me voorbij gaan. Ik hou geen leven meer overquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ga straks in de mist voetballen, is ook alweer een tijdje geleden
Welcome to the real world. The Real World: Limburg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga 's morgens in het donker van huis en kom in het donker weer terug
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
wie heeft er poederbrief naar L1 gestuurd?
Ja. Dus ik ga zo de kou trotseren, m&m's kopen en lekker alleen in de bioscoop zittenquote:
Naar Harry Potter zou kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is echt al lang geleden dat ik daar geweest ben zeg. Als ik het geweten had, en ik niet naar Harry Potter zou moeten kijken, dan wat ik wel meegegaan.
Dan liet ik Harry Potter wel links liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Naar Harry Potter zou kijken
Je zou naar mij kijken. Geef het maar eerlijk toe.
Doe eens impulsief. Kom gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |