Nou doei Fruts, het was weer leukquote:
Damn, nu alquote:Op woensdag 17 november 2010 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou doei Fruts, het was weer leuk
en winterbanden!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:01 schreef meteo-online het volgende:
[..]
De ellende wordt niet veroorzaakt door de sneeuw, maar door de mens zelf. Het is gewoon een kwestie van afstand houden tijdens sneeuw en snelheid aanpassen.
Wie ?quote:
Da's alweer een tijdje geleden! Deal!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef KingOfMars het volgende:
Welk forum doen we volgende keer yvonne? F&F weer eens?
Ja, en?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken hoor.
Een sneeuwstorm?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Damn, nu al
Tis nu net een storm in een glas water... ik hoopte de DE-posts wat op te krikken..
Dan maar hopen dat er nog iets meer sneeuw komt dan gedacht
Dankuquote:Op woensdag 17 november 2010 16:52 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel prays: meer sneeuw voor de oldbies please
Het zal ongetwijfeld alleen mijn mening zijn, maar met het kopen van winterbanden passen mensen zich toch ook aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Veel te hard over besneeuwde wegen rijden, want hé, ik heb een dikke Audi, met winterbanden dus wie doet me wat.
Als mensen zich gewoon aanpassen aan het weer is er niks aan de hand.
Wat heeft dat met werkloze weermongolen te maken? Gewoon een baan zoeken waar je vanuit huis kan werken net zoals ik, heb je nergens last van!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef KingOfMars het volgende:
Opdonderen met die kutsneeuw stelletje werkloze weermongolen. Er zijn mensen die er doorheen moeten ja.
En dat is dus het probleem. Ze redeneren dat ze door die winterbanden harder kunnen rijden maar dat is niet de achterliggende gedachte, De gedachte achter winterbanden is dat je in dezelfde omstandigheid meer grip hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld alleen mijn mening zijn, maar met het kopen van winterbanden passen mensen zich toch ook aan?
Ik voel me niet aangesproken hoor, met en zonder sneeuw mag ik toch niet rijden.
Hopelijk laat de sneeuw nog even op zich wachten, heb genoeg wit gezien laatste winter
Die veranderd om het uur weer.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef meteo-online het volgende:
Jaja daar is die weer, de weergaza 14-daagse.... Wel geteld 19 centimeter sneeuw alles bij elkaar opgeteld
[ afbeelding ]
ik geloof er niet zoveel van eigenlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 17:49 schreef -CRASH- het volgende:
14 daagse vooruitzichten voor Venlo... Vanaf 26-11 tot en met 30-11 sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |