Iig niet zo geindoctrineerd door de gezelligheidsmaffia dat ik helemaal warm word van een vlokje sneeuw in november.quote:
Nee dat laatste heb ik deze zomer nog mee gemaakt iemand die zo lief wou zijn om een man naar huis te brengen tot hij uit zijn rolstoel viel en zijn hele kop kapot had.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik niet, zwaar kut.
Er zijn hele wijken waar niet gestrooid of geruimd wordt, prima, maar ouderen zitten dan helemaal geisoleerd of als ze dan toch naar buiten gaan de kans lopen te vallen.
Of ken jij "buurjongens" die vrijwillig even de buren langsgaan om te vragen of ze nog wat kunnen doen?
Knuffel je kat eens, misschien knap je daarvan op!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Iig niet zo geindoctrineerd door de gezelligheidsmaffia dat ik helemaal warm word van een vlokje sneeuw in november.
Tief op, Tante Truus. Ga het kerstdiner voorbereiden (quote:Op woensdag 17 november 2010 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Knuffel je kat eens, misschien knap je daarvan op!
Je zieke geest siert je weer eens.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doe geen moeite yvonne, dit zijn van die types die persé begin september al pepernoten moeten kopen. En naar de Libelle beurs gaan. Gezelligheidsverslaafden. Je weet wel. Het type waar Nederland aan kapot gaat. Van die mensen die je het liefst zo van het perron afduwt als de intercity van 6:40 eraankomt en ze staan daar met hun blije harses een beetje te genieten van het vroege winterweer (lees: kutweer).
Zeg alsjeblieft dat je een troll bent.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tief op, Tante Truus. Ga het kerstdiner voorbereiden () ofzo.
Ik ga toch niet zo'n kalkoen of kip afbeulen voor kerst. Nee hoor, geef mij maar lekker sojabonen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh. Jij bent zeker zo'n persoon die last heeft van vallende blaadjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja want hij zou maar eens uitglijden.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. Jij bent zeker zo'n persoon die last heeft van vallende blaadjes.
En welke "professionele vakwereld" (quote:[b] Op woensdag 17 november 2010 16:37
Jij bent de exacte definitie van de persoon waar wij in de professionele vakwereld bang voor zijn.
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En welke "professionele vakwereld" (! ) zou dat zijn? De professionele vakwereld van kutnewbies?
Ja ik begrijp dat een pretentieuze kutstudent bent die denkt dat -ie beter is dan de rest van de wereld en daarom wel mag lachen om mensen die dood gaan omdat jij van de sneeuw wilt genieten. Leuke arts zul jij worden zeg!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als je het nu nog niet begrijpt trek ik mijn handen hier van af.
Veel plezier met de rest van je "leven" .... :x
Wie zijn jullie dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij bent de exacte definitie van de persoon waar wij in de professionele vakwereld bang voor zijn.
Pas nou op het is de professionele vakwereld yvonne!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie zijn jullie dan?
Brrrrrrrrrrrrr
Ja hallo, dat is m'n kapper ookquote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pas nou op het is de professionele vakwereld yvonne!!!
Onze ervaren rot die al sinds het jaar 2000 hier vertoeft. Hoeveel cm is je e-penis gegroeid gedurende dit topic met al je gejank?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En welke "professionele vakwereld" (! ) zou dat zijn? De professionele vakwereld van kutnewbies?
Nah, ik ga eten koken. 't Is leuk geweest.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Frutsel het volgende:
Godver, straks moet ik hier ook nog aan het werk
Sneeuwschuiven?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Frutsel het volgende:
Godver, straks moet ik hier ook nog aan het werk
Sorry maar ik praat niet met vega-mutsen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Onze ervaren rot die al sinds het jaar 2000 hier vertoeft. Hoeveel cm is je e-penis gegroeid gedurende dit topic met al je gejank?
Zegt de man/vrouw/het met 30 accountsquote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Onze ervaren rot die al sinds het jaar 2000 hier vertoeft. Hoeveel cm is je e-penis gegroeid gedurende dit topic met al je gejank?
Je nare opmerkingen raken mij diep.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sorry maar ik praat niet met vega-mutsen..
Nou doei Fruts, het was weer leukquote:
Damn, nu alquote:Op woensdag 17 november 2010 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou doei Fruts, het was weer leuk
en winterbanden!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:01 schreef meteo-online het volgende:
[..]
De ellende wordt niet veroorzaakt door de sneeuw, maar door de mens zelf. Het is gewoon een kwestie van afstand houden tijdens sneeuw en snelheid aanpassen.
Wie ?quote:
Da's alweer een tijdje geleden! Deal!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef KingOfMars het volgende:
Welk forum doen we volgende keer yvonne? F&F weer eens?
Ja, en?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken hoor.
Een sneeuwstorm?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Damn, nu al
Tis nu net een storm in een glas water... ik hoopte de DE-posts wat op te krikken..
Dan maar hopen dat er nog iets meer sneeuw komt dan gedacht
Dankuquote:Op woensdag 17 november 2010 16:52 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel prays: meer sneeuw voor de oldbies please
Het zal ongetwijfeld alleen mijn mening zijn, maar met het kopen van winterbanden passen mensen zich toch ook aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Veel te hard over besneeuwde wegen rijden, want hé, ik heb een dikke Audi, met winterbanden dus wie doet me wat.
Als mensen zich gewoon aanpassen aan het weer is er niks aan de hand.
Wat heeft dat met werkloze weermongolen te maken? Gewoon een baan zoeken waar je vanuit huis kan werken net zoals ik, heb je nergens last van!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef KingOfMars het volgende:
Opdonderen met die kutsneeuw stelletje werkloze weermongolen. Er zijn mensen die er doorheen moeten ja.
En dat is dus het probleem. Ze redeneren dat ze door die winterbanden harder kunnen rijden maar dat is niet de achterliggende gedachte, De gedachte achter winterbanden is dat je in dezelfde omstandigheid meer grip hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld alleen mijn mening zijn, maar met het kopen van winterbanden passen mensen zich toch ook aan?
Ik voel me niet aangesproken hoor, met en zonder sneeuw mag ik toch niet rijden.
Hopelijk laat de sneeuw nog even op zich wachten, heb genoeg wit gezien laatste winter
Die veranderd om het uur weer.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef meteo-online het volgende:
Jaja daar is die weer, de weergaza 14-daagse.... Wel geteld 19 centimeter sneeuw alles bij elkaar opgeteld
[ afbeelding ]
ik geloof er niet zoveel van eigenlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 17:49 schreef -CRASH- het volgende:
14 daagse vooruitzichten voor Venlo... Vanaf 26-11 tot en met 30-11 sneeuw
Je moet het ook nemen met een korreltje strooizoutquote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik geloof er niet zoveel van eigenlijk
Van welke site haal je dat weg?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef meteo-online het volgende:
Jaja daar is die weer, de weergaza 14-daagse.... Wel geteld 19 centimeter sneeuw alles bij elkaar opgeteld
[ afbeelding ]
Weerplazaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van welke site haal je dat weg?
Dan hoop ik zo dat er landelijk 60cm sneeuw ligtquote:Op donderdag 18 november 2010 08:01 schreef Leipo666 het volgende:
enige nadeel is dat ik volgende week donderdag pas mijn winterbanden krijg
Las gisteren dat winterbanden weinig effect hebben in Nederland...quote:Op donderdag 18 november 2010 08:01 schreef Leipo666 het volgende:
enige nadeel is dat ik volgende week donderdag pas mijn winterbanden krijg
quote:'Winterbanden hebben weinig effect'
Winterbanden hebben in de Nederlandse kwakkelwinters bitter weinig effect. Volgens verkeerspsycholoog Gerard Tertoolen zijn de banden alleen effectief bij temperaturen onder het vriespunt en bij sneeuwval. "En dat komt in Nederland amper voor." Tertoolen zet ernstige vraagtekens bij het nut van winterbanden voor Nederlandse automobilisten. ''Ze heetten voorheen sneeuwbanden en sneeuw hebben we hier maar weinig. Het is in de winter vaker nat herfstweer. En bij nat wegdek zijn zomerbanden veiliger. Je kunt je dus afvragen of het wel zin heeft om winterbanden te nemen.''
Bovendien rijden bestuurders van een auto met winterbanden harder en gevaarlijker doordat ze zich veiliger voelen. Het netto-effect van winterbanden is in dat geval nul. ''Het zit als het ware tussen de oren. Met winterbanden denken mensen meer te kunnen'', stelt de psycholoog. Tertoolen vergelijkt het met een onderzoek naar het antiblokkeringssysteem in auto's. Bestuurders met zo'n systeem waanden zich veilig en namen daardoor meer risico. Hij gaat er vanuit dat dat principe ook voor winterbanden geldt.
Volgens Veilig Verkeer Nederland (VVN) bieden winterbanden wel degelijk extra veiligheid en is het 'verstandig' ze te nemen. VVN vindt het niet nodig ze verplicht te stellen, omdat we in Nederland geen lange en extreme winters hebben. De branchevereniging voor de banden- en wielenbranche VACO laat weten dat bandenservicebedrijven het sinds begin november topdruk hebben met het verwisselen van zomerbanden voor winterbanden. Volgens VACO is de winterband definitief doorgebroken in Nederland en kunnen producenten de vraag ernaar amper bijhouden.
Bron Nieuws.nl
ik ga liever uit van eigen ervaring en mijn ervaring is dat je er zeker wel wat aan hebt, misschien niet alle dagen in de winter maar wel de dagen dat het extra glad/gevaarlijk isquote:Op donderdag 18 november 2010 08:39 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Las gisteren dat winterbanden weinig effect hebben in Nederland...
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:39 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Las gisteren dat winterbanden weinig effect hebben in Nederland...
[..]
Als je dat gaat doen niet nee. Je moet gewoon evengoed je snelheid aanpassen en meer afstand houden, en dan is de kans dat je alsnog problemen krijgt gewoon een stuk lager.quote:Bovendien rijden bestuurders van een auto met winterbanden harder en gevaarlijker doordat ze zich veiliger voelen. Het netto-effect van winterbanden is in dat geval nul.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[..]
Als je dat gaat doen niet nee. Je moet gewoon evengoed je snelheid aanpassen en meer afstand houden, en dan is de kans dat je alsnog problemen krijgt gewoon een stuk lager.
Leuk, volgend weekendje een familieweekend in Zeeland, ben benieuwd of we levend aankomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zoals de voorspellingen er nu voor staan wordt het natte sneeuw, lekker door de pratsj baggeren....
Cancelen, kan je naar Take That gaan kijken met dank aan het winterweer.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk, volgend weekendje een familieweekend in Zeeland, ben benieuwd of we levend aankomen.
*afkloppen*
Och kom, bij natte sneeuw blijven de snelwegen redelijk sneeuwvrij hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk, volgend weekendje een familieweekend in Zeeland, ben benieuwd of we levend aankomen.
*afkloppen*
ZEE-LAND!!!11! Wel lezen hè?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Och kom, bij natte sneeuw blijven de snelwegen redelijk sneeuwvrij hoor.
Dan nog. Bij natte sneeuw zijn de meeste wegen nog prima begaanbaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ZEE-LAND!!!11! Wel lezen hè?
Zeeland heeft inderdaad geen snelweg.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ZEE-LAND!!!11! Wel lezen hè?
En de A58 dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeeland heeft inderdaad geen snelweg.
Want je bent onmisbaar op je werk? Flikker toch op joh, neem een dagje vrij als het sneeuwd, ga wandelen, sleeën, sneeuwpoppen maken. Of werk gewoon vanuit huis als je echt een workaholic bent.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef KingOfMars het volgende:
Opdonderen met die kutsneeuw stelletje werkloze weermongolen. Er zijn mensen die er doorheen moeten ja.
Waar koop ik zsm nog wat bussen met drijfgas?
Als er al sneeuw komt, dat kun je nu eigenlijk ook nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Sneeuw is sowieso nowcasten, je kunt echt niet nu al zeggen dat de sneeuwhoeveelheid voor 1 december tegenvalt.
dit. behalve voor ijzelquote:
Heb ik al lang op man, ligt nog een liter in de vriezer ook denk ik.quote:
Bij mij is het allang winter in de vriezer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Heb ik al lang op man, ligt nog een liter in de vriezer ook denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |