Bustedquote:
Die heb ik al, ik heb liever een auto met chauffeur.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BustedJe gaat door voor de koelkast
Vriendinnetje van me zit daar op kamers en geeft een feestje.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maastricht?!?! WTF MOET JE DAAR![]()
Ach, dan stijgt het IQ wat
Waar wil je heen, schat?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb ik al, ik heb liever een auto met chauffeur.
quote:
quote:
Hallo Frau Butsersquote:
Ja. Het is net m'n huidige sekslevenquote:
Tja, ik zeg niks......quote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Het is net m'n huidige seksleven
?quote:
Je bent toch niet dom ofzo.quote:
Ik snap hints nooitquote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent toch niet dom ofzo.![]()
Ohja, mannen snappen dat niet.quote:
Nou, zeg danquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja, mannen snappen dat niet.
Lamaquote:
Handjes boven de dekens he, ouwe rukker.quote:
lol, daar gingen je goede voornemens, Haha.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Voor één keertje is dat niet zo erg toch.
Ik was ook pas om kwart over 4 gaan slapen vannacht, daar niet van.
Klopt.quote:
Hooooooi.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, daar gingen je goede voornemens, Haha.
je leest dit vast niet op tijd, maar veel plezier nog xD
oh, goedenavond allen!
Hahaha, toen al?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hooooooi.
Haha nee ik had het inderdaad niet op tijd gelezen.
Om half 12 was ik alweer veel te zat.
Maar het was alsnog hartstikke leuk hoor.
Eigenlijk om half 10 al.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hahaha, toen al?
Jij bent echt erg volgens mij![]()
Mooi dat het leuk was
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En hoezo ben ik 'echt erg' volgens jou?
Nou, daarom dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:02 schreef fairytalessuck het volgende:Eigenlijk om half 10 al.
Maargoed.
Ik wist niet dat dat erg was?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Nou, daarom dus![]()
Jij zuipt echt teveel heb ik het idee
Hahaha, ach, daar zal iedereen anders over denken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat erg was?
En valt mee hoor, valt mee.
Toch?
Ik ga ook weer richting een feestje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hahaha, ach, daar zal iedereen anders over denken!![]()
Of het meevalt weet ik niet, weet jij beter als het goed is![]()
Ik ga richting een feestje. Fijne avond nog
ik zeg niksquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga ook weer richting een feestje.
Haha veel plezier!
Jij bent echt tr vroeg thyis van een feestje!quote:Op zondag 21 november 2010 01:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zeg niks
tijd om te gaan slapen. over een dikke 6 uur staat de wekker al
quote:Op zondag 21 november 2010 03:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij bent echt tr vroeg thyis van een feestje!
Ohhh ik mort echt minder drinken iknsnap mn eigen bericht maar half
quote:Op zondag 21 november 2010 03:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij bent echt tr vroeg thyis van een feestje!
Ohhh ik mort echt minder drinken iknsnap mn eigen bericht maar half
* SuperrrTuxxx gooit koffie naar bdhquote:
* bijdehand snapt de hintquote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx gooit koffie naar bdh
quote:
Dat je hete koffie over me heen wil gooienquote:
IK NIET!quote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Nouhou ik zag het wel.
Dat jullie me uitlachten.
Dan is het goed!quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je hete koffie over me heen wil gooien
quote:
Heeft u een kater?quote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Want zo grappig vind ik het nu even niet.
Als je je eigen post even terugleest moet je denk ik stiekem ook wel een beetje lachenquote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Nouhou ik zag het wel.
Dat jullie me uitlachten.
Nee, alleen hoofdpijn.quote:
Ik schaam me eerder een beetje.quote:Op zondag 21 november 2010 16:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Als je je eigen post even terugleest moet je denk ik stiekem ook wel een beetje lachen
Haha, dat kan ook. Ik vond het wel grappigquote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik schaam me eerder een beetje.
Nou, in ieder geval mooi dat ik daar dan nog voor heb weten te zorgen met m'n zatte hoofd.quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook. Ik vond het wel grappig![]()
Leuk einde van mn avond zullen we maar zeggen, haha
Haha, inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 16:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval mooi dat ik daar dan nog voor heb weten te zorgen met m'n zatte hoofd.
Ik wil dan altijd persé foutloos typen, maar dat betekent dat ik m'n eigen tekst dan 10x moet overlezen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik schaam me eerder een beetje.
Jij kan toch geen fouten makenquote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil dan altijd persé foutloos typen, maar dat betekent dat ik m'n eigen tekst dan 10x moet overlezen.
quote:
Ja dat wil ik normaal gesproken ook, maar ik deed over dat kleine stukje al 10 minuten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil dan altijd persé foutloos typen, maar dat betekent dat ik m'n eigen tekst dan 10x moet overlezen.
Geen dank hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, inderdaad![]()
Ik ben je dankbaar
Must... not.... laugh...quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat wil ik normaal gesproken ook, maar ik deed over dat kleine stukje al 10 minuten.
Jeejquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen dank hoor.
Volgende week weer.
10 minutenquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat wil ik normaal gesproken ook, maar ik deed over dat kleine stukje al 10 minuten.
Ja weet je hoeveel verbeteringen ik al aangebracht had voordat ik op invoeren duwde.quote:Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
10 minuten? Ik ben dan ook traag, maar ook weer niet zo traag.
HET IS NIET GRAPPIG JA.quote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Must... not.... laugh...
[..]
JeejIk kijk er al naar uit
Sorryquote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
HET IS NIET GRAPPIG JA.
Oke misschien wel een beetje. Voor jullie. Niet voor mij.
Ik niet. Ik ga dadelijk naar de bios: Harry Potterquote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Ohh ik weet wel dat ik vanavond lekker om 11 uur ga slapen.
Of nog wat eerder.
Ah blegh wat heeft iedereen toch met die stomme film.quote:Op zondag 21 november 2010 19:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga dadelijk naar de bios: Harry Potter
Tja, alle boeken gelezen, dan ook de films maar hequote:Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ah blegh wat heeft iedereen toch met die stomme film.
Ik vond boek 1 t/m 3 leuk. Deel 4 heb ik ook nog gelezen en bij deel 5 ben ik op de helft gestopt omdat ik het allemaal wel welletjes vond.quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Tja, alle boeken gelezen, dan ook de films maar he
Mee opgegroeid, dus nu ook tot het einde kijken.
Is leuk hoor
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt.quote:Op zondag 21 november 2010 19:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vond boek 1 t/m 3 leuk. Deel 4 heb ik ook nog gelezen en bij deel 5 ben ik op de helft gestopt omdat ik het allemaal wel welletjes vond.
Bij de films vond ik deel 1 al kut, deel 2 ging wel maar was ook niet geweldig.
De rest van de boeken/films heb ik dan ook niet gelezen/gezien.
7e Deel alweer hallo, ik word er moe van zo langzamerhand.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt.
Nog steeds ja.quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is wederzijds, ik ken alleen maar mensen die het nog steeds helemaal geweldig vinden.
Ja inderdaad.. En 10 jaar geleden was het al niet heel erg superleuk, laat staan nu.quote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog steeds ja.![]()
Echt te erg, je zou denken dat mensen het na 10 jaar wel weer gezien hebben maar niets is minder waar. En dan is de laatste film ook nog in twee delen.
Wij waren gisteren heengeweestquote:Op zondag 21 november 2010 19:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga dadelijk naar de bios: Harry Potter
quote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. En 10 jaar geleden was het al niet heel erg superleuk, laat staan nu.
Die films duren ook veel te lang en komen altijd op hetzelfde neer.
7 Delen omg.
quote:New Kids bouwen feest in Den Bosch
Meestal zijn het chique limousines waarmee acteurs en actrices zich laten vervoeren naar een filmpremière. Maar bij de première van de speelfilm 'New Kids Turbo' op 6 december in het Bossche Eurocinema stappen de acteurs in hun favoriete Opel Manta.
Na afloop vieren zij met genodigden feest in de Bossche Talent Factory waar een snackwagen is geparkeerd.
In de film spelen Steffen Haars en Flip van der Kuil uit Den Dungen een rol. Zij vormen met drie anderen de Brabantse hangjongeren New Kids. De film is onder meer opgenomen bij hun thuisbasis cafetaria 't Pleintje in Maaskantje. Daar hebben ze al eerder enkele vaak grofgebekte scenes gespeeld voor de tv-serie die al is nagesynchroniseerd voor de Duitse tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er nog iemand naar deze film?
[..]IKKE IKKE IKKESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Yeaahhhquote:
Dat lied met Paul Elstak is vettttttt.quote:
JAAA!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat lied met Paul Elstak is vettttttt.
Ik ook, die trailer alleen al is al fakking vet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JAAA!!![]()
![]()
Ben echt benieuwd naar die film.
Met Jody Bernal.quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook, die trailer alleen al is al fakking vet.
Ja of dat ze op de bank met z'n 2en zitten te 'hakken'.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met Jody Bernal.![]()
En niemand komt aan Maaskantje, kut!
Leuk stukje is dat ja.quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja of dat ze op de bank met z'n 2en zitten te 'hakken'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |