* SuperrrTuxxx gooit koffie naar bdhquote:
* bijdehand snapt de hintquote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx gooit koffie naar bdh
quote:
Dat je hete koffie over me heen wil gooienquote:
IK NIET!quote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Nouhou ik zag het wel.
Dat jullie me uitlachten.
Dan is het goed!quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je hete koffie over me heen wil gooien
quote:
Heeft u een kater?quote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Want zo grappig vind ik het nu even niet.
Als je je eigen post even terugleest moet je denk ik stiekem ook wel een beetje lachenquote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Nouhou ik zag het wel.
Dat jullie me uitlachten.
Nee, alleen hoofdpijn.quote:
Ik schaam me eerder een beetje.quote:Op zondag 21 november 2010 16:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Als je je eigen post even terugleest moet je denk ik stiekem ook wel een beetje lachen
Haha, dat kan ook. Ik vond het wel grappigquote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik schaam me eerder een beetje.
Nou, in ieder geval mooi dat ik daar dan nog voor heb weten te zorgen met m'n zatte hoofd.quote:Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook. Ik vond het wel grappig![]()
Leuk einde van mn avond zullen we maar zeggen, haha
Haha, inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 16:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval mooi dat ik daar dan nog voor heb weten te zorgen met m'n zatte hoofd.
Ik wil dan altijd persé foutloos typen, maar dat betekent dat ik m'n eigen tekst dan 10x moet overlezen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik schaam me eerder een beetje.
Jij kan toch geen fouten makenquote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil dan altijd persé foutloos typen, maar dat betekent dat ik m'n eigen tekst dan 10x moet overlezen.
quote:
Ja dat wil ik normaal gesproken ook, maar ik deed over dat kleine stukje al 10 minuten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil dan altijd persé foutloos typen, maar dat betekent dat ik m'n eigen tekst dan 10x moet overlezen.
Geen dank hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, inderdaad![]()
Ik ben je dankbaar
Must... not.... laugh...quote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat wil ik normaal gesproken ook, maar ik deed over dat kleine stukje al 10 minuten.
Jeejquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen dank hoor.
Volgende week weer.
10 minutenquote:Op zondag 21 november 2010 18:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat wil ik normaal gesproken ook, maar ik deed over dat kleine stukje al 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |