abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:42:22 #101
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_94898246
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan moet je juist je team afkraken en wel goede prestaties in de races en kwalificaties leveren.
Oh dan ga ik dat de resterende races doen. Want ik wil graag naar een beter team
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:40:50 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_94900325
Nu je bij Lotus zit is het niet zo erg, maar als je bij een hoger team komt moet je die de eerste racers helemaal de hemel inprijzen, totdat je bij race 6 of 7 een contract van ze krijgt. Als je ze daarna afkraakt behoud je de aanbieding, maar kun je kijken of je een ander contract los kunt peuteren bij een beter team.

Lukt het echter niet dan heb je altijd het contract bij je huidige team nog. Je wil niet het risico lopen om aan het einde van het jaar zonder contract te zitten en weer bij HRT, lotus of virgin te moeten rijden ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:46:11 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_94907578
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef MosPos het volgende:

[..]

Ja ik juist ook!

Ik vind het trouwens altijd wel tof om op de harde (das toch zonder groene lijn?) band te kwalificeren (wanneer ik in Q3 zit), en dan dus op die band te beginnen en dan het laatste deel van de race op de zachte band iedereen voorbij jagen :D
Dat probeer ik ook meestal. :D En soms lukt dat niet, omdat ik met de harde banden niet vooruit te branden ben, wat met de zachte wel lukt. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_94931946
zo, vandaag Barcelona afgerond, netjes 11de in de kwali, en toen de race in de regen :{ maar tis me gelukt, en toch maar mooi 8ste geworden :D morgen ga ik beginnen aan monaco :r
pi_94933876
Dat van het team afkraken heb ik ook nooit gedaan. Ik dacht altijd ik moet juist positief praten over mn team want anders denken andere teams ook van wat the fuck is dat voor een kaffer die hoeven we niet :r

Nooit een ander team gereden dus en ben er na 2 seizoenen wegens tijdgebrek maar mee gestopt.

Nu het F1 seizoen weer los is denk ik dat ik het weer oppak.

Van het weekend even Melbourne rijden en vanaf dan elke race op de kalender meerijden zegmaar :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 2 april 2011 @ 11:30:49 #106
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_94936502
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 01:50 schreef Dudeweiser het volgende:
zo, vandaag Barcelona afgerond, netjes 11de in de kwali, en toen de race in de regen :{ maar tis me gelukt, en toch maar mooi 8ste geworden :D morgen ga ik beginnen aan monaco :r
F1 2010 is ook echt het enigste spel waarbij ik het niet erg vind om niet eerste te worden, soms ben ik zelfs blij met een6e plaats bijvoorbeeld:P
pi_94938000
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef MosPos het volgende:

[..]

F1 2010 is ook echt het enigste spel waarbij ik het niet erg vind om niet eerste te worden, soms ben ik zelfs blij met een6e plaats bijvoorbeeld :P
zo lang je maar flink je best hebt gedaan is dat helemaal top :)
  maandag 4 april 2011 @ 23:50:14 #108
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_95053672
Heeft iemand ook een goeie setup voor Silverstone wat een vervelende baan is dat :')
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_95055968
Vervelende baan??? Ik vind het een prachtbaan! _O_ O+ :Y
vosss is de naam,
pi_95057832
quote:
Op maandag 4 april 2011 23:50 schreef WEST het volgende:
Heeft iemand ook een goeie setup voor Silverstone wat een vervelende baan is dat :')
ik denk dat je een mooie verhouding moet vinden tussen grip en topsnelheid :P
pi_95058104
Circuit de Catalunya is een kut baan, zit een vervelende bug in waardoor bij een bocht de computer vol gas door kan en jij niet.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  dinsdag 5 april 2011 @ 09:05:55 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_95058689
Alle banen lukken me wel aardig, maar Singapore (die nachtrace) en monaco kan ik gewoon echt niet... Het zijn veel te nauwe banen voorbij, waarbij ik elke race wel een aantal keer de vangrail raak...
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:10:36 #113
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_95062067
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef vosss het volgende:
Vervelende baan??? Ik vind het een prachtbaan! _O_ O+ :Y
het is een mooie baan, alleen die eerste sector is zo trickie
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 11 april 2011 @ 15:44:49 #114
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_95344902
Net een leuk gevecht gehad met Massa. Mijn eerste race voor TR, meteen pole en overwinning. Toch wel stuk sneller dan de Lotus, want ik kan de Ferrari's nu nog een beetje bijhouden op de rechte stukken. Lekker baantje is Bahrain trouwens :)

maandag 11 april 2011 @ 16:12:24 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_95346026
Mooi gevecht :D

^O^
pi_95420283
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef MosPos het volgende:
Net een leuk gevecht gehad met Massa. Mijn eerste race voor TR, meteen pole en overwinning. Toch wel stuk sneller dan de Lotus, want ik kan de Ferrari's nu nog een beetje bijhouden op de rechte stukken. Lekker baantje is Bahrain trouwens :)

ging nog bijna fout op het einde ook :P _O-
maar zeer mooi gevecht ja, genieten is dat he :D
Bahrein vind ik inderdaad ook een van de leukere banen :Y
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:24:30 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_95704661
Toch wel heel vreemd. Het vorige seizoen was ik tweede rijder bij Red Bull. Ik ben wereldkampioen geworden, heb samen met Webber de constructeurstitel binnengesleept en heb elke race de meest gunstige optie gekozen waarbij ik mijn team prees.... en toch heb ik geen nieuw contract gekregen van Red Bull..

Dan maar een contract geaccepteert om tweede rijder bij Ferrari te worden.
pi_95787146
Heb het racen ook maar weer eens opgepakt na een langdurige blessure; ben bezig met m'n tweede seizoen, en het eerste bij Red Bull. Na veertien races al kampioen, ook omdat er iedere race een ander tweede wordt. 13 poles, 12 overwinningen.

In Valencia uitgevallen nadat ik in de stromende regen achterop een ander klapte (Zicht was gewoon nul) en in Maleisie negende geworden na een slechte regenrace. Weersvoorspelling was 14% kans op regen dus de auto op droog afgesteld. Komt er toch een wolkbreuk overdrijven.. :X

Kan die irritante engineer uitgeschakeld worden trouwens..? :( Dom gelul van die vent..
Op Monza: "Looks like we'll have dry weather for the entire race." terwijl de auto al op intermediates staat omdat het regent..
Of: "You're faster than Sebastian through all three sectors." nogal wiedes als mijn teamgenoot de pit nog niet uit is geweest..
pi_96733387
Vreemde bug/glitch die ik gister ontdekte (Canada). Als je iemand op een ronde wilt zetten dan gaan ze overdreven aan de kant, wat een zeer merkwaardig moment opleverde, waarvan ik echt rot schrok toen ik de race aan het rijden was:

Ik race gelukkig met flashbacks zodat ik dit soort situaties kan corrigeren. Montreal is trouwens mijn favoriete circuit vooral het eerste gedeelte.
pi_96734846
Heb je dat vaker gehad op die baan? Mij is het daar nog nooit overkomen namelijk, ook niet op datzelfde stuk :?
vosss is de naam,
pi_96734898
Overigens even wat anders, ze zouden toch elk jaar rond eind zomer met een nieuwe komen?

Heeft iemand uberhaupt al iets gehoord over F1 2011?
Ik heb er en nog niks over gehoord en nog geen trailer van gezien en nog geen screenshot van gezien en nog geen releasedate gehoord?! :?

Gaat die wel nog komen of vielen de verkoopcijfers van 2010 zo tegen dat ze er van af gezien hebben (wat ik niet hoop)

Iemand? :)
vosss is de naam,
pi_96734995
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:52 schreef vosss het volgende:
Heb je dat vaker gehad op die baan? Mij is het daar nog nooit overkomen namelijk, ook niet op datzelfde stuk :?
Nee, tenzij ik echt er rakelings voorbij ga ofzo maar dat was toch hier duidelijk niet het geval.
Ik ben nu aan mijn 2e career mode bezig (7 seizoenen) en dit keer race ik 40% van de normale race afstand, daarom gebruik ik flashbacks.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:05:35 #123
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_96786948
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:54 schreef vosss het volgende:
Overigens even wat anders, ze zouden toch elk jaar rond eind zomer met een nieuwe komen?

Heeft iemand uberhaupt al iets gehoord over F1 2011?
Ik heb er en nog niks over gehoord en nog geen trailer van gezien en nog geen screenshot van gezien en nog geen releasedate gehoord?! :?

Gaat die wel nog komen of vielen de verkoopcijfers van 2010 zo tegen dat ze er van af gezien hebben (wat ik niet hoop)

Iemand? :)
23 september :)

http://www.psx-sense.nl/4(...)aan-met-releasedate/
pi_96787299
Catalunya circuit :r
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:43:18 #125
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_97080519
Prachtig circuit juist, maar de AI is daar niet leuk goed inderdaad. Ik gebruik daarom de F1 2010 AI toolkit, waarmee je de AI qua goedheid een beetje kan aanpassen. Bij catalunya een aantal percentages lager, bij sommige banen weer wat hoger..

Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')