quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Daar?
Probeer anders ff in FB. Ik ben niet erg thuis in de instellingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
kanovinnie smileys gevonden.
Signa. veranderen heb ik nog niet gevonden, zal daar ook wel te vinden zijn.
Thanks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Olle. het volgende:
Polis
slotje?
hij blijft kicken... de waarde van het topic is niet echt hoog voor de gebruikers volgens mij
Nou met het linkje die je gaf kan ik bijna al mijn instellingen al regelen,quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
Probeer anders ff in FB. Ik ben niet erg thuis in de instellingen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef PiRANiA het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #49
Fixed.quote:
Primaquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fixed.
Oja, als je de volgende keer een TR of een post in de FB zet, zet er dan even bij wat er aan de hand is.
Gewoon iets van, dubbel, we gaan hier verder dus deze kan dicht.
Wij mods zijn 's ochtends zonder koffie traag van begrip![]()
Zeg het maar?quote:
Neuh, staat hier wel prima eigenlijk. En er staan 2 onzinnige reacties? Als er meer komen moet je maar even een TR plaatsen of hier even posten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef 2cv het volgende:
Bosentan Staat in GC, maar ik vraag me toch af of het niet beter in LIF kan staan![]()
Overigens heb ik niet zo heel veel zin in onzinnige reacties in dat topic.
Ik heb een poging gedaan. Maar echt goed gaat 't nog nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
Legendarische 101's van Teletekst - deel 6.
Weet een mod hier hoe je daar een reeks van maakt?.
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #50
Is eigenlijk deel 50 iemand TT change?
Waarschuwing voorlopig.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:12 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Zouden jullie 'Poemgirl' even uit het Koerdentopic kunnen werpen? Zij loopt constant te trollen en bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |