& Wie's da?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:03 schreef capricia het volgende:
Bij P&W vanavond o.a.:
Kustaw Bessems
Over de affaire rond PVV-Kamerlid James Sharpe
Ben je er weer?quote:
Niet bepaald. Ik vind dat er herverkiezingen moeten komen. Dit kan nooit goed gaan. Tijd voor een referendum of zoiets.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Vind jij een partij die 5 kamerleden (of was het 4?) met een strafblad in de Tweede Kamer heeft zitten nog wel een partij "die deugt"?
Ik ook niet. Komt er onbetrouwbaar over. Krijg altijd het idee dat hij geobsedeerd is met straffenquote:
SLOTJE (daarop)quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef ChickenTonight het volgende:
[Live debat-topic] Stabiliteit kabinet: Lucassen- en Sharpe-gate #1
ikke was eerderquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef ChickenTonight het volgende:
[Live debat-topic] Stabiliteit kabinet: Lucassen- en Sharpe-gate #1
En mijn privé gegevens.... Enge man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Komt er onbetrouwbaar over. Krijg altijd het idee dat hij geobsedeerd is met straffen
Die 2e moet gewoon op slot. Verzoek toe gedaan op POL FBquote:
Ik ga mijn aandacht niet verdelen & hier was ik alquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef betyar het volgende:
ik blijf wel hier.....of toch niet? ik weet het niet meer
Hier...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef betyar het volgende:
ik blijf wel hier.....of toch niet? ik weet het niet meer
Ik zie geen ander debattopic?quote:
bier halen voor het debat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt...
Idd zeg...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ruzie aan het maken :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie POL FB (was in overleg met Duke en Remlof)quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Ik zie geen ander debattopic?
En de modjes mogen beslissen of dat andere topic een slotje moet krijgen. Het debat is nog niet gaande, dus nu is het nog rustig.
Nee, ik ben ook niet tegen hoor... Maar de meerderheid (in POL heerscht een soort van democratie, denk ik) wilde het in deze reeks houden...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Ik zie geen ander debattopic?
En de modjes mogen beslissen of dat andere topic een slotje moet krijgen. Het debat is nog niet gaande, dus nu is het nog rustig.
Ah, niet gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie POL FB (was in overleg met Duke en Remlof)
Ja dezelfde kamer inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben jullie ook nog steeds teeven?
Yeah duidelijkheid!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
Live commentaar op het debat kan gewoon hier, dat gebeurt namelijk toch en dan hebben we twee parallelle topics.
Gewoon in POL FB (al aardig wat pagina's inmiddels)quote:
Die man is helemaal los aan het gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben jullie ook nog steeds teeven?
Alsof mensen überhaupt kijken naar de personen die in een partij zitten. De voorman/-vrouw zijn de enigen waar ze naar kijken. Kijk maar naar de Nazi's... Om nou te zeggen dat Himmler of Goering er aantrekkelijke mensen waren...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef Quarant het volgende:
Het zegt toch ook wel wat over hoe snugger, of juist niet dus, die PVV-stemmers/buurtgenoten van Lucassen zijn. Komen ze 5 maanden na de verkiezingen tot de ontdekking dat hun ex-buurtgenoot/hooligan in de Tweede Kamer zit.
Ik zag het ja... Ergquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon in POL FB (al aardig wat pagina's inmiddels)
Ik ben ook weer hier hoor, sorry dat ik weg ging. Nu maar even Fredje wegpesten uit de kamer. Ik wil de camera's op Wilders, Lucassen en die andere zien!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zag het ja... Erg, maar goed...
@ Remlof voor de duidelijkheid mbt deze reeks
Je blijft een overloperquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben ook weer hier hoor, sorry dat ik weg ging. Nu maar even Fredje wegpesten uit de kamer. Ik wil de camera's op Wilders, Lucassen en die andere zien!
Told you soquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zag het ja... Erg, maar goed...
@ Remlof voor de duidelijkheid mbt deze reeks
Ik had al opgegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Told you so(grapje hoor..
)
Je rookt niet binnen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga roken, dit duurt mij te lang.
Ik zal mijn portefeuille: politiek correct zijn, inleveren als straf. Het spijt me enormquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je blijft een overloper
Maar omdat je sorry zei & het topic gesloten is, ga ik je niet 2 keer straffen
Hitler was nou ook niet echt een studmuffin heur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Alsof mensen überhaupt kijken naar de personen die in een partij zitten. De voorman/-vrouw zijn de enigen waar ze naar kijken. Kijk maar naar de Nazi's... Om nou te zeggen dat Himmler of Goering er aantrekkelijke mensen waren...
Het is dat we je inbreng nodig hebben in dit topic...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zal mijn portefeuille: politiek correct zijn, inleveren als straf. Het spijt me enorm
Ja inderdaad. En dan zit hij zelf achter de monitors om het in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet altijd hieraan denken als ik Teeven hoor
[ afbeelding ]
Begaafd spreker volgens mij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hitler was nou ook niet echt een studmuffin heur.
Met enkel de linkerhand op het bureauquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan zit hij zelf achter de monitors om het in de gaten te houden
Zouden we dit topic volkrijgen zonder dat het debat zelfs maar een aanvang neemt??quote:
Nee, al een paar jaar niet meer. Zo rook ik een stuk minder en blijft het tenminste binnen fris ruikenquote:
Ik twijfel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zouden we dit topic volkrijgen zonder dat het debat zelfs maar een aanvang neemt??
Politiek commentator van De Pers. Kustaw.quote:
a, zo'n linkse lutser dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Politiek commentator van De Pers. Kustaw.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met enkel de linkerhand op het bureau
Same here.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, al een paar jaar niet meer. Zo rook ik een stuk minder en blijft het tenminste binnen fris ruiken.
Hij is inhoudelijk prima maar ik vind hem om de een of andere reden heel irritant. En ik snap maar niet waaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Politiek commentator van De Pers. Kustaw.
2 minuten met Gerdi... Ergo, een kwartiertje rustquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
Twee minuten schorsing. Dan wordt heel snel pissen voor de parlementariërs
Of jij snapt het grapje nietquote:
Rtl via de websitequote:
Hij heeft een beetje een arrogant toontje. Verder is hij wel aardig geinformeerd ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij is inhoudelijk prima maar ik vind hem om de een of andere reden heel irritant. En ik snap maar niet waarom
Haags Kwartiertje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2 minuten met Gerdi... Ergo, een kwartiertje rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |