& Wie's da?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:03 schreef capricia het volgende:
Bij P&W vanavond o.a.:
Kustaw Bessems
Over de affaire rond PVV-Kamerlid James Sharpe
Ben je er weer?quote:
Niet bepaald. Ik vind dat er herverkiezingen moeten komen. Dit kan nooit goed gaan. Tijd voor een referendum of zoiets.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk. Vind jij een partij die 5 kamerleden (of was het 4?) met een strafblad in de Tweede Kamer heeft zitten nog wel een partij "die deugt"?
Ik ook niet. Komt er onbetrouwbaar over. Krijg altijd het idee dat hij geobsedeerd is met straffenquote:
SLOTJE (daarop)quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef ChickenTonight het volgende:
[Live debat-topic] Stabiliteit kabinet: Lucassen- en Sharpe-gate #1
ikke was eerderquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef ChickenTonight het volgende:
[Live debat-topic] Stabiliteit kabinet: Lucassen- en Sharpe-gate #1
En mijn privé gegevens.... Enge man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Komt er onbetrouwbaar over. Krijg altijd het idee dat hij geobsedeerd is met straffen
Die 2e moet gewoon op slot. Verzoek toe gedaan op POL FBquote:
Ik ga mijn aandacht niet verdelen & hier was ik alquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef betyar het volgende:
ik blijf wel hier.....of toch niet? ik weet het niet meer
Hier...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef betyar het volgende:
ik blijf wel hier.....of toch niet? ik weet het niet meer
Ik zie geen ander debattopic?quote:
bier halen voor het debat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt...
Idd zeg...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ruzie aan het maken :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie POL FB (was in overleg met Duke en Remlof)quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Ik zie geen ander debattopic?
En de modjes mogen beslissen of dat andere topic een slotje moet krijgen. Het debat is nog niet gaande, dus nu is het nog rustig.
Nee, ik ben ook niet tegen hoor... Maar de meerderheid (in POL heerscht een soort van democratie, denk ik) wilde het in deze reeks houden...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Ik zie geen ander debattopic?
En de modjes mogen beslissen of dat andere topic een slotje moet krijgen. Het debat is nog niet gaande, dus nu is het nog rustig.
Ah, niet gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie POL FB (was in overleg met Duke en Remlof)
Ja dezelfde kamer inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben jullie ook nog steeds teeven?
Yeah duidelijkheid!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
Live commentaar op het debat kan gewoon hier, dat gebeurt namelijk toch en dan hebben we twee parallelle topics.
Gewoon in POL FB (al aardig wat pagina's inmiddels)quote:
Die man is helemaal los aan het gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben jullie ook nog steeds teeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |