quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Oehhquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut Jenny is iemand uit het echte leven
Veul minder lekker trouwens
Op Penny jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef lipje het volgende:
Bara in luv? Komt ie ook met geniale uitspraken zoals "geen kruimels in mijn bed"
wel goed schrijvenquote:
HEPPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ahh, torenkraan, laat maar ompleurenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef Alfisti het volgende:
@SD: http://www.telegraaf.nl/b(...)_vallen__.html?p=2,1
Wel kut als zo'n ding op je dak flikkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ahh, torenkraan, laat maar ompleuren
Is allemaal verzekerd; meenemen waar je aan gehecht bent; de rest koop je nieuw op kosten van de aannemerquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel kut als zo'n ding op je dak flikker![]()
Van de andere kant, als je dak aan vervanging toe was....
Is zo gek nog niet nee iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is allemaal verzekerd; meenemen waar je aan gehecht bent; de rest koop je nieuw op kosten van de aannemer
8675309quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut Jenny is iemand uit het echte leven
Veul minder lekker trouwens
quote:
Elke keer als ik de naam Jenny hoor heb ik dat nummer in mijn hoofdquote:
9 wentelteefjesquote:Op woensdag 17 november 2010 04:05 schreef 2cv het volgende:
Zonet heb ik trouwens even 9 wentelteefjes gebakken en opgeschrokt
Een die nogal verneukt isquote:Op woensdag 17 november 2010 04:17 schreef Xtreem het volgende:
9
[..]
9 wentelteefjes
om 4u
Gast, wat heb jij voor een ritme?!?
Met wie woon jij nu samen?! Ik dacht dat je dat huis voor jezelf had......quote:
Met zoeen klootzakquote:Op woensdag 17 november 2010 06:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met wie woon jij nu samen?! Ik dacht dat je dat huis voor jezelf had......
Wacht, even kijken of ik het goed begrijp....quote:Op woensdag 17 november 2010 06:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Met zoeen klootzak. Nee, eh, Tim dus.
Tja.. Het heeft mijn voorkeur ook niet echtquote:Op woensdag 17 november 2010 06:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wacht, even kijken of ik het goed begrijp....
Je woont nog samen met je ex, terwijl je een nieuwe vriend hebt?
Handige situatie![]()
Nee.... nieuw exemplaarquote:
Snap ikquote:Op woensdag 17 november 2010 06:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja.. Het heeft mijn voorkeur ook niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Da's snelquote:
Ja en nee. Ik zou wel willen, maar hij werkt niet echt mee, zeg maar.quote:Op woensdag 17 november 2010 06:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Snap ik
Een van jullie al verhuisplannen?
Look who's talkingquote:
quote:Ja en nee. Ik zou wel willen, maar hij werkt niet echt mee, zeg maar.
Shit. True truequote:Op woensdag 17 november 2010 07:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Look who's talking
maar nee, was niet helemaal de bedoelingVooral niet aangezien ik nu in China zit
Nou. Dat denk ik nietquote:
Hij geniet ervan om samen te wonen met z'n ex!?
quote:
Euhhh.... erger nog. Ze is een collega die ik ontmoet heb op die training in september, maar ze woont zeg maar niet in Nederland..quote:Maar in Nederland wonen jullie dus ook niet bij elkaar in de buurt, of?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal erg gezellig zijn bij jou thuis dan nuquote:Nou. Dat denk ik niet. Ik sta in zijn /ignore-lijstje sinds eergisteren.
![]()
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |