Voor hem hoeven ze iig geen huis te bouwenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef henkde_j het volgende:
Paul was trouwens ook wel een toffe Dj in het glazen huis
ik had best de lapo willen nemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Gezeik op TS. Iedereen hier zit te wachten tot iemand het doet om zelf maar niet een nieuw deel te openen en dan zo reageren
.
Nee, want moet 5 minuten tussen zitten, en anders heb je miljoenen topics tegelijk open..quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Gezeik op TS. Iedereen hier zit te wachten tot iemand het doet om zelf maar niet een nieuw deel te openen en dan zo reageren
.
Nooit. Nou ja, volgend jaar misschien.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Domien gaat er sowieso wel in denk ik aangezien er tegenwoordig bijna jaarlijks een DJ ter promotie in gaat
beetje te snel natuurlijkquote:
Daarom dus misschien wel Frank Dane, maar ik heb al Domien gezegdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Domien gaat er sowieso wel in denk ik aangezien er tegenwoordig bijna jaarlijks een DJ ter promotie in gaat
Stel je niet zo aan man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had best de lapo willen nemen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor hem hoeven ze iig geen huis te bouwen>
Wachten tot iemand anders de LaPo deed bedoel ik dan ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, want moet 5 minuten tussen zitten, en anders heb je miljoenen topics tegelijk open..
Precies, vorig jaar is Annemieke als nieuwkomer erin gezet... nu dus Domien... en verder hoop ik op Gerard en Michielquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Is bij Annemiek niet echt aangeslagen ofzow..quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef rubbereend het volgende:
Nou hij nam hem zo doelbewust, dan ga ik geen nieuw deel openen hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Michiel is er destijds natuurlijk ook ingekomen om hem bekender te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is bij Annemiek niet echt aangeslagen ofzow..
Annemieke was nog best tof vorig jaar... ik vind haar alleen verder niet zo'n spannende radio makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is bij Annemiek niet echt aangeslagen ofzow..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |