Alles buiten de stad blijft open, dus o.a. Leusden Zuid, Hoogland, Baarn...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef GimmeGore het volgende:
Gaan er alleen bibliotheken in Amersfoort dicht? of zijn die 3 die dicht gaan door de hele regio? (ik kan me bijvoorbeeld best voorstellen dat de bieb in Leusden Zuid dicht zou moeten, samen met het Neptunusplein)
oordopjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, blijf vooral doorjanken met z'n tweeën, rotbabies![]()
Ik heb zin om die moeders door een bushokje te tiefen, en de kinders er achteraan
Kinderen zijn kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, blijf vooral doorjanken met z'n tweeën, rotbabies![]()
Ik heb zin om die moeders door een bushokje te tiefen, en de kinders er achteraan
Ik wil ook kinderen, maar wat ik er daarna mee ga doen weet ik nog niet..quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef Redbaron het volgende:
Volgens mij bij ik een van de weinigen hier in ToF die wel kinderen wil
ik wil later ook kinderenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef Redbaron het volgende:
Volgens mij bij ik een van de weinigen hier in ToF die wel kinderen wil
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Als ik dr 1 zat ben krijg je em van mij.
jeujquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Assiej het volgende:
Donderdag heb ik mijn telefoon![]()
Ze hebben me net gebeld en het kon morgen wel maar dan ben ik het meeste van de dag afwezig en ik moet zelf 'aanwezig' zijn dus heb ik het naar donderdag verplaatst gezien ik dan vrij ben..
Ik moet donderdag van half 12 tot 12 naar de Fysio, zul je zien dat ie dan net op dat moment komt
Ik heb hier nog wel een boa die er wel raad mee weetquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderen, maar wat ik er daarna mee ga doen weet ik nog niet..
ja ik heb er al 19 in een emmer door de blender, kan er nog wel 1 bij denk ik!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een boa die er wel raad mee weet
Ander is een blender misschien ook een optie
Hoe vetquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een boa die er wel raad mee weet
Ander is een blender misschien ook een optie
quote:
Dat kan ik me al niet eens voorstellen, hier waren het altijd van die vrouwen van minimaal 45+quote:
Hier voor 90% ook hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat kan ik me al niet eens voorstellen, hier waren het altijd van die vrouwen van minimaal 45+.
Tof!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Over een paar weken op stage, hopelijk bij een bedrijf in Arnhem, die zit in de olieboorplatformen. Ik ga dan ook naar Noorwegen, Belgie en op zee naar platformen toe...hoe vet
Eind volgende weekquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Tof!
wanneer hoor je of het zeker is?
Wie zijn ze?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef haakon het volgende:
Ze zeiden dat we net zo'n winter kregen als vorig jaar
nice!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Over een paar weken op stage, hopelijk bij een bedrijf in Arnhem, die zit in de olieboorplatformen. Ik ga dan ook naar Noorwegen, Belgie en op zee naar platformen toe...hoe vet
Toch geen olieboorplatformen van BP? Zie je hier liever nog wel een keer terug komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toch geen olieboorplatformen van BP? Zie je hier liever nog wel een keer terug komen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toch geen olieboorplatformen van BP? Zie je hier liever nog wel een keer terug komen.
ik ga 15 december naar Klaas van der Eerdenquote:
Ik ga 4 december naar Helligen Hendrikquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga 15 december naar Klaas van der Eerden
wie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ga 4 december naar Helligen Hendrik
T kussentje past goed bij zn haarquote:
Hehe je hebt ook veel aan zo'n keerlquote:
Toen ook geweest en nu weer natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
dankzij Astrid weer een stuk wijzer wat betreft een nieuw abonnement met telefoon![]()
nu de bank op
Waar is de mol kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Lekkur op repeat.
Wat zal ik eens gaan doen.
Hmnee, geen zin in,quote:
Samen biertje doen dan?quote:
ahwquote:
Waar woon je, kom morgen na school langsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik heb even gezelligheid nodig, want die gast waar ik mee samenwoon neukt een ander en laat mij rekeningen betalen,. Dus ik heb drank en gezelligheid ff nodig :p
Hai jongequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Michhas het volgende:
Ik kom uit Arnhem, groetjes vanuit hier
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hengelo,tuindorp. bij dat tankstation.
Nou voel ik me wel heel erg tweede keus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Maar ik bel nog geen minuut geleden met mijn zoepmaatje, omdat ik er toch nog langs moest om iets te brengen![]()
Andere keer?
Ik ben overalquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef haakon het volgende:
[..]
Hai jonge
Ik zie jou zo vaak ergens posten, vergeet alleen altijd waar
haha ja daar zo ergens jaquote:
Mijn pa is fan van die cafetaria en neemt mij wel eens meequote:
Jij altijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben overal
Ik ben wel geboren in Almelo, dus technisch gezien mag ik hier posten
Nouja woondde samen, denk wel dat dat nu beetje exit itquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn pa is fan van die cafetaria en neemt mij wel eens mee
Gaan we vanuit oldenzaal naar hengelo om daar even iets te eten ghehe...
Lees ik dat nou goed?
Jij bent 19 en woont samen?
Die cafetaria is vet netjes (alsin de frituur etc. )quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Nouja woondde samen, denk wel dat dat nu beetje exit it![]()
En die caf is dan ook wel keigoed natuurlijk.
Die was vroeger van een of andere achteroom ofzo, nu is die caf nog tokkier
haha tro0, maar Cafetarias en smaakpolitie is sws geen combi!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die cafetaria is vet netjes (alsin de frituur etc. )
Dan moet je hier eens komen
ik wil niet weten wat er allemaal in de keuken gebeurd als de smaak politie langs komt![]()
Hm hoe oud is hij dan?
How'd you know, dat ie naar een andere 'brievenbus' gaat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
haha tro0, maar Cafetarias en smaakpolitie is sws geen combi!
22
meneer is niet slim genoeg zijn sporen uit te wissen, en nu heeft hij eht allemaal dus verteld enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
How'd you know, dat ie naar een andere 'brievenbus' gaat?
Nou die van Tuindorp heeft best goed spul en is best netjes
Hongerr
Zou meneertje vandaag gestaakt hebben denk jequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
How'd you know, dat ie naar een andere 'brievenbus' gaat?
Nou die van Tuindorp heeft best goed spul en is best netjes
Hongerr
Geen idee, vraag het hem?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Zou meneertje vandaag gestaakt hebben denk je
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik heb even gezelligheid nodig, want die gast waar ik mee samenwoon neukt een ander en laat mij rekeningen betalen,. Dus ik heb drank en gezelligheid ff nodig :p
Gewoon puur voor de 'lust' of meer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hij is op balkon.
nee ken haar verder niet. Maar heb haar gechecked op hyves, en het is een of ander dom mokkel van 15 ofzo.
trouwens iemand die me morgenvroeg naar de Grolsch Veste kan brengen, meneertje heeft al het geld ook opgemaakt![]()
Wie spät? Moet toch nog ff langs kantoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Mrs.Vixen het volgende:
trouwens iemand die me morgenvroeg naar de Grolsch Veste kan brengen, meneertje heeft al het geld ook opgemaakt![]()
vastwel. internet whore desperate for attention.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gewoon puur voor de 'lust' of meer?
of zijn er nog meerderen die hij op zijn brievenbuslijstje heeft staan ...
Excuse moi, ik ga met de trein dus no
Moet er om kwart over 9 zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie spät? Moet toch nog ff langs kantoor
Hmm en jij blijft nog thuis wonen ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
vastwel. internet whore desperate for attention.
Denk het niet. huur van 550 euroquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hmm en jij blijft nog thuis wonen ?
Oh het huis is op jouw naam?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Denk het niet. huur van 550 euro![]()
Moet maar even zien hoe en wat.
nee gedeelde huur, particulier.quote:
Ahquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
nee gedeelde huur, particulier.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik ga maar eens wijn doen en muziek luisteren en slapen enzo.
Truste
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik ga maar eens wijn doen en muziek luisteren en slapen enzo.
Truste
Heb paar dagen geleden mail gestuurd of ik een unban mocht, maja ze haten mij allemaal alles dit datquote:
Jonguh dan is dit ook niet verstandigquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:49 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Heb paar dagen geleden mail gestuurd of ik een unban mocht, maja ze haten mij allemaal alles dit dat
Waarom niet? Ze haten ons alleen omdat we met een mannetje of 700 in 1 keer weggingen hier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jonguh dan is dit ook niet verstandig
ik doel op het feit van vertellen/deze nieuwe nickquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:56 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze haten ons alleen omdat we met een mannetje of 700 in 1 keer weggingen hier.
Daar heb ik scheit aan hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik doel op het feit van vertellen/deze nieuwe nick
daar zat ik bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:58 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Daar heb ik scheit aan hoorAls ze deze gaan bannen ben ik hier sowieso nooit terug
Ik werd laatst toegevoegd in een MSN-gesprek met ToF'ers van hier daardoor dacht ik weer hieraan, en toen begon ik beetje paar topics te lezen en hadden jullie het ook nog paar keer over mij
Dus ik dacht even unban aanvragen, maar als ze dan niet reageren op mail maak ik wel een kloon.
Zal wel kunnen, ik had toen al veel bier op geloof ikquote:
Morn nog lkkr vakantiequote:Op woensdag 17 november 2010 00:01 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zal wel kunnen, ik had toen al veel bier op geloof ik
Morgen om 14.15 op school beginnen, lekkere tijd.
Nice. Werk je nog wel eens voor Kuipers?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 00:04 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Nice. Werk je nog wel eens voor Kuipers?
Ik ga hier echt even opties instellen trouwens voor deze lay-out jezus wat kut.
Daar ga ik 2 Februari heen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ga 4 december naar Helligen Hendrik
Hooliquote:Op woensdag 17 november 2010 00:04 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Nice. Werk je nog wel eens voor Kuipers?
Ik ga hier echt even opties instellen trouwens voor deze lay-out jezus wat kut.
mooi kutquote:Op woensdag 17 november 2010 07:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, hetzelfdega de bus weer missen
Ze hebben nu bedacht dat in Wierden de intercity er eerst langs moet.. Vervolgens komt 'mijn' trein om 07:51 aanquote:
mja i know, daardoor miste ik maandag ook m'n aansluitingquote:Op woensdag 17 november 2010 07:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze hebben nu bedacht dat in Wierden de intercity er eerst langs moet.. Vervolgens komt 'mijn' trein om 07:51 aan
quote:Op woensdag 17 november 2010 07:55 schreef norich het volgende:
[..]
mja i know, daardoor miste ik maandag ook m'n aansluiting
Das altijd zo? eerst komt de ic en dan de stoptrein. behalve als de IC een te grote vertraging heeft dan word de stopper voorgelaten.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze hebben nu bedacht dat in Wierden de intercity er eerst langs moet.. Vervolgens komt 'mijn' trein om 07:51 aan
Jup, maar nu heeft de stoptrein een ander perron in wierden, waardoor hij het spoor van de IC moet kruisenquote:Op woensdag 17 november 2010 08:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Das altijd zo? eerst komt de ic en dan de stoptrein. behalve als de IC een te grote vertraging heeft dan word de stopper voorgelaten.
Helemaal aan de buitenkant toch? daar stopt die trein uit Nijverdal?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, maar nu heeft de stoptrein een ander perron in wierden, waardoor hij het spoor van de IC moet kruisen
Normaal wel, nu naast die snackbarquote:Op woensdag 17 november 2010 09:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Helemaal aan de buitenkant toch? daar stopt die trein uit Nijverdal?
vaagquote:Op woensdag 17 november 2010 09:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Normaal wel, nu naast die snackbar
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:23 schreef Redbaron het volgende:
Dat gezever over treinen altijd![]()
Jongens, pak de auto! en kom dan in de files terecht
Moet kunnen !quote:Op woensdag 17 november 2010 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 36 deeltjes hierna, gaat het lukken voor 2011?
Ken je mijn ma ondertussen al?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whehehe. Een collega van me pleit voor de aanschaf van kruisbogen om irritante mensen te weren uit het gemeentehuis
Brandmeesterquote:
quote:Woningbrand A Cuypstraat Almelo betreft brandende matras, die door bewoner inmiddels naar buiten is gegooid. Brandweer blust af.
dat is wat men noemt... zwaar kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Mrs.Vixen het volgende:
kerelquote:
Outsiderz - 99 Problemsquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Intelligence het volgende:
"I got 99 problems but a bitch ain't one!"
Ff beginnen met wakker worden
jeujquote:
ik ben benieuwd naar die GTDquote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef Intelligence het volgende:
En morgen half dagje, dan mn nieuwe ride![]()
In de middag ff naar de RDW, Vento opgeven voor Export
Jay-Z bedoel je?quote:
Ja ben best boos gewordenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jeujnog wat gezegd van gisteren?
Vento gaat gewoon naar de sloop, maar laat t kenteken alvast vernietigen, heb ik er geen haast mee en kan ik er mee doen wat ik wilquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar die GTD
en waar gaat het de Vento (of wat er van over is) naartoe dan?
zie post boven die van jouquote:
en wat was hun reactie daarop?quote:
okeej, goed geregeld dusquote:Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Vento gaat gewoon naar de sloop, maar laat t kenteken alvast vernietigen, heb ik er geen haast mee en kan ik er mee doen wat ik wil
VC Fleringenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is wat men noemt... zwaar kut![]()
[..]
kerel![]()
FCT snap ik, maar waar staat VCF voor?
Idd bij mij tegenover ineens veel sirenesquote:
quote:#RIJSSEN - P1 Brand Fabriek/Industrie/Loods Heutink Primair Onderwijs : NIJVERHEIDSSTRAAT 45 7461AD : RIJSSEN 5131RSN 5132RSN 9194RBT
Wees gerust, dit topic bestaat geen 8 jaarquote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
d'r is ja een complete tukker chat! kiek't em goan!
kom ik achter na 8 jaar fok
beter laat dan nooitquote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
d'r is ja een complete tukker chat! kiek't em goan!
kom ik achter na 8 jaar fok
waarom niet ?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wees gerust, dit topic bestaat geen 8 jaar
Supras zijn okquote:
Ah ruim 3 jaar gemist. valt mee danquote:Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat ik toen pas de ToF-reeks leven inblies
Nog steeds geen blauwquote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mijn haren nog donkerder geverfd gisteren!Dit keer zelf gedaan, en het lijkt gewoon door de kapper te zijn gedaan.. echt geniaal!
Ja ik weet niet, kon het op kantoor al ruiken, kats allemaal van die warmhoud bakken in de keukenquote:
nou, er is genoeg gebeurd in die 3,5 jaarquote:Op woensdag 17 november 2010 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ah ruim 3 jaar gemist. valt mee dan
Ál die ToF-schandalenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, er is genoeg gebeurd in die 3,5 jaar![]()
om precies te zijn: Tukkers op FOK! #11 Moj'nquote:Op woensdag 17 november 2010 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers op FOK! #11 Moj'n
Hier begon het ooit voor mij
Tukkers op Fok #118 --> Jewa.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
om precies te zijn: Tukkers op FOK! #11 Moj'n
Uhuquote:Op woensdag 17 november 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Nijverdal (en gemeente Hellendoorn )
aardig dood
Wist niet dat dat bestondquote:Op woensdag 17 november 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Nijverdal (en gemeente Hellendoorn )
aardig dood
Ja ik weetquote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
dan ben je toch al bijna 2 jaar hier te vinden
heel af en toe jaquote:Op woensdag 17 november 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms open ik goede topics
ik ben er nu zodanig aan gewend, dat ik de basics van het posten op FOK! in deze layout kenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef FCTVCF het volgende:
Ik snap echt geen fuck van deze lay-out, wen je hier ooit nog aan?
Gewoon zoveel mogelijk UIT zetten en dan gaat het aardigquote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef FCTVCF het volgende:
Ik snap echt geen fuck van deze lay-out, wen je hier ooit nog aan?
Robin is terug?!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:28 schreef FCTVCF het volgende:
Ik vind deze nick wel mooier dan Robinhoo.
Maarehh ik ga even een lekker broodje gezond halen.
quote:Wij hebben jouw aanvraag voor een vervangende Studenten OV-chipkaart ontvangen en nemen je aanvraag in behandeling. Je ontvangt binnen drie weken je Studenten OV-chipkaart.
Oke, hopelijk net voor de echte kou begintquote:Op woensdag 17 november 2010 14:42 schreef FCTVCF het volgende:
Quote doet ook al niet meer, maar Mdrop ik had dat ook en had hem ongeveer binnen 2 weken
je hebt ook nog geen UIquote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef FCTVCF het volgende:
Zit op Saxion en geen idee wat ze hier allemaal gebruiken
Dan zullen ze dat wel niet gebruikenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef FCTVCF het volgende:
Zit op Saxion en geen idee wat ze hier allemaal gebruiken
prima...quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef Assiej het volgende:
@haakon
Meisje uit me klas, die blonde die regelmatig samen met mij loopt
vind jou lekker..
Ze zei van ' oh die is niet verkeerd , wel lekker '![]()
just so you know
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef Assiej het volgende:
@haakon
vind jou lekker..
just so you know
Heb je echt vastgezeten ja?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef FCTVCF het volgende:
@Nathalie wel goed, school gaat opzich prima. Moet wel tentamens gaan herkansen maar komt wel goed.
Verder was ik hier een poosje niet omdat ik lang vast zat, maar dat snapten jullie wel he
waarvoor zat je vast dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef FCTVCF het volgende:
Verder was ik hier een poosje niet omdat ik lang vast zat, maar dat snapten jullie wel he
woon je nog steeds in oldenzaal of watquote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef Assiej het volgende:
Weer thuis, weer een dagje dichter bij de tel
Uitval = masterlijk
@haakon
vind jou lekker..
just so you know
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blegh wat voel ik me weer verrot
Heb flink uitgeslapen, gedoucht, gegeten, koffie gehad om wakker te worden, even buiten rondgelopen voor frisse lucht en lichaamsbeweging... en het helpt tot nu toe allemaal niks
ik ga deze week heenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:24 schreef Samzz het volgende:
Gisteren naar de nachtpremière van HP 7.1 geweestMachtig!
doe je de kachel aanquote:
OVquote:
quote:
met de billetjes wijdquote:
maar ondertussen...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent écht homo hè?altijd over kontseks praten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |