Brandmeesterquote:
quote:Woningbrand A Cuypstraat Almelo betreft brandende matras, die door bewoner inmiddels naar buiten is gegooid. Brandweer blust af.
dat is wat men noemt... zwaar kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik heb even gezelligheid nodig, want die gast waar ik mee samenwoon neukt een ander en laat mij rekeningen betalen,. Dus ik heb drank en gezelligheid ff nodig :p
kerelquote:
Outsiderz - 99 Problemsquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Intelligence het volgende:
"I got 99 problems but a bitch ain't one!"
Ff beginnen met wakker worden
jeujquote:
ik ben benieuwd naar die GTDquote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef Intelligence het volgende:
En morgen half dagje, dan mn nieuwe ride![]()
In de middag ff naar de RDW, Vento opgeven voor Export
Jay-Z bedoel je?quote:
Ja ben best boos gewordenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jeujnog wat gezegd van gisteren?
Vento gaat gewoon naar de sloop, maar laat t kenteken alvast vernietigen, heb ik er geen haast mee en kan ik er mee doen wat ik wilquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar die GTD
en waar gaat het de Vento (of wat er van over is) naartoe dan?
zie post boven die van jouquote:
en wat was hun reactie daarop?quote:
okeej, goed geregeld dusquote:Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Vento gaat gewoon naar de sloop, maar laat t kenteken alvast vernietigen, heb ik er geen haast mee en kan ik er mee doen wat ik wil
VC Fleringenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is wat men noemt... zwaar kut![]()
[..]
kerel![]()
FCT snap ik, maar waar staat VCF voor?
Idd bij mij tegenover ineens veel sirenesquote:
quote:#RIJSSEN - P1 Brand Fabriek/Industrie/Loods Heutink Primair Onderwijs : NIJVERHEIDSSTRAAT 45 7461AD : RIJSSEN 5131RSN 5132RSN 9194RBT
Wees gerust, dit topic bestaat geen 8 jaarquote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
d'r is ja een complete tukker chat! kiek't em goan!
kom ik achter na 8 jaar fok
beter laat dan nooitquote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
d'r is ja een complete tukker chat! kiek't em goan!
kom ik achter na 8 jaar fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |