Brandmeesterquote:
quote:Woningbrand A Cuypstraat Almelo betreft brandende matras, die door bewoner inmiddels naar buiten is gegooid. Brandweer blust af.
dat is wat men noemt... zwaar kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik heb even gezelligheid nodig, want die gast waar ik mee samenwoon neukt een ander en laat mij rekeningen betalen,. Dus ik heb drank en gezelligheid ff nodig :p
kerelquote:
Outsiderz - 99 Problemsquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Intelligence het volgende:
"I got 99 problems but a bitch ain't one!"
Ff beginnen met wakker worden
jeujquote:
ik ben benieuwd naar die GTDquote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef Intelligence het volgende:
En morgen half dagje, dan mn nieuwe ride![]()
In de middag ff naar de RDW, Vento opgeven voor Export
Jay-Z bedoel je?quote:
Ja ben best boos gewordenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jeujnog wat gezegd van gisteren?
Vento gaat gewoon naar de sloop, maar laat t kenteken alvast vernietigen, heb ik er geen haast mee en kan ik er mee doen wat ik wilquote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar die GTD
en waar gaat het de Vento (of wat er van over is) naartoe dan?
zie post boven die van jouquote:
en wat was hun reactie daarop?quote:
okeej, goed geregeld dusquote:Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Vento gaat gewoon naar de sloop, maar laat t kenteken alvast vernietigen, heb ik er geen haast mee en kan ik er mee doen wat ik wil
VC Fleringenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is wat men noemt... zwaar kut![]()
[..]
kerel![]()
FCT snap ik, maar waar staat VCF voor?
Idd bij mij tegenover ineens veel sirenesquote:
quote:#RIJSSEN - P1 Brand Fabriek/Industrie/Loods Heutink Primair Onderwijs : NIJVERHEIDSSTRAAT 45 7461AD : RIJSSEN 5131RSN 5132RSN 9194RBT
Wees gerust, dit topic bestaat geen 8 jaarquote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
d'r is ja een complete tukker chat! kiek't em goan!
kom ik achter na 8 jaar fok
beter laat dan nooitquote:Op woensdag 17 november 2010 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
d'r is ja een complete tukker chat! kiek't em goan!
kom ik achter na 8 jaar fok
waarom niet ?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wees gerust, dit topic bestaat geen 8 jaar
Supras zijn okquote:
Ah ruim 3 jaar gemist. valt mee danquote:Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat ik toen pas de ToF-reeks leven inblies
Nog steeds geen blauwquote:Op woensdag 17 november 2010 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mijn haren nog donkerder geverfd gisteren!Dit keer zelf gedaan, en het lijkt gewoon door de kapper te zijn gedaan.. echt geniaal!
Ja ik weet niet, kon het op kantoor al ruiken, kats allemaal van die warmhoud bakken in de keukenquote:
nou, er is genoeg gebeurd in die 3,5 jaarquote:Op woensdag 17 november 2010 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ah ruim 3 jaar gemist. valt mee dan
Ál die ToF-schandalenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, er is genoeg gebeurd in die 3,5 jaar![]()
om precies te zijn: Tukkers op FOK! #11 Moj'nquote:Op woensdag 17 november 2010 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers op FOK! #11 Moj'n
Hier begon het ooit voor mij
Tukkers op Fok #118 --> Jewa.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
om precies te zijn: Tukkers op FOK! #11 Moj'n
Uhuquote:Op woensdag 17 november 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Nijverdal (en gemeente Hellendoorn )
aardig dood
Wist niet dat dat bestondquote:Op woensdag 17 november 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Nijverdal (en gemeente Hellendoorn )
aardig dood
Ja ik weetquote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
dan ben je toch al bijna 2 jaar hier te vinden
heel af en toe jaquote:Op woensdag 17 november 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms open ik goede topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |