Waar woon je, kom morgen na school langsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik heb even gezelligheid nodig, want die gast waar ik mee samenwoon neukt een ander en laat mij rekeningen betalen,. Dus ik heb drank en gezelligheid ff nodig :p
Hai jongequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Michhas het volgende:
Ik kom uit Arnhem, groetjes vanuit hier
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hengelo,tuindorp. bij dat tankstation.
Nou voel ik me wel heel erg tweede keus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Maar ik bel nog geen minuut geleden met mijn zoepmaatje, omdat ik er toch nog langs moest om iets te brengen![]()
Andere keer?
Ik ben overalquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef haakon het volgende:
[..]
Hai jonge
Ik zie jou zo vaak ergens posten, vergeet alleen altijd waar
haha ja daar zo ergens jaquote:
Mijn pa is fan van die cafetaria en neemt mij wel eens meequote:
Jij altijdquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben overal
Ik ben wel geboren in Almelo, dus technisch gezien mag ik hier posten
Nouja woondde samen, denk wel dat dat nu beetje exit itquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn pa is fan van die cafetaria en neemt mij wel eens mee
Gaan we vanuit oldenzaal naar hengelo om daar even iets te eten ghehe...
Lees ik dat nou goed?
Jij bent 19 en woont samen?
Die cafetaria is vet netjes (alsin de frituur etc. )quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Nouja woondde samen, denk wel dat dat nu beetje exit it![]()
En die caf is dan ook wel keigoed natuurlijk.
Die was vroeger van een of andere achteroom ofzo, nu is die caf nog tokkier
haha tro0, maar Cafetarias en smaakpolitie is sws geen combi!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die cafetaria is vet netjes (alsin de frituur etc. )
Dan moet je hier eens komen
ik wil niet weten wat er allemaal in de keuken gebeurd als de smaak politie langs komt![]()
Hm hoe oud is hij dan?
How'd you know, dat ie naar een andere 'brievenbus' gaat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
haha tro0, maar Cafetarias en smaakpolitie is sws geen combi!
22
meneer is niet slim genoeg zijn sporen uit te wissen, en nu heeft hij eht allemaal dus verteld enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
How'd you know, dat ie naar een andere 'brievenbus' gaat?
Nou die van Tuindorp heeft best goed spul en is best netjes
Hongerr
Zou meneertje vandaag gestaakt hebben denk jequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
How'd you know, dat ie naar een andere 'brievenbus' gaat?
Nou die van Tuindorp heeft best goed spul en is best netjes
Hongerr
Geen idee, vraag het hem?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Zou meneertje vandaag gestaakt hebben denk je
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik heb even gezelligheid nodig, want die gast waar ik mee samenwoon neukt een ander en laat mij rekeningen betalen,. Dus ik heb drank en gezelligheid ff nodig :p
Gewoon puur voor de 'lust' of meer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:51 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Hij is op balkon.
nee ken haar verder niet. Maar heb haar gechecked op hyves, en het is een of ander dom mokkel van 15 ofzo.
trouwens iemand die me morgenvroeg naar de Grolsch Veste kan brengen, meneertje heeft al het geld ook opgemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |