Alles buiten de stad blijft open, dus o.a. Leusden Zuid, Hoogland, Baarn...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef GimmeGore het volgende:
Gaan er alleen bibliotheken in Amersfoort dicht? of zijn die 3 die dicht gaan door de hele regio? (ik kan me bijvoorbeeld best voorstellen dat de bieb in Leusden Zuid dicht zou moeten, samen met het Neptunusplein)
oordopjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, blijf vooral doorjanken met z'n tweeën, rotbabies![]()
Ik heb zin om die moeders door een bushokje te tiefen, en de kinders er achteraan
Kinderen zijn kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, blijf vooral doorjanken met z'n tweeën, rotbabies![]()
Ik heb zin om die moeders door een bushokje te tiefen, en de kinders er achteraan
Ik wil ook kinderen, maar wat ik er daarna mee ga doen weet ik nog niet..quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef Redbaron het volgende:
Volgens mij bij ik een van de weinigen hier in ToF die wel kinderen wil
ik wil later ook kinderenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef Redbaron het volgende:
Volgens mij bij ik een van de weinigen hier in ToF die wel kinderen wil
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Als ik dr 1 zat ben krijg je em van mij.
jeujquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:33 schreef Assiej het volgende:
Donderdag heb ik mijn telefoon![]()
Ze hebben me net gebeld en het kon morgen wel maar dan ben ik het meeste van de dag afwezig en ik moet zelf 'aanwezig' zijn dus heb ik het naar donderdag verplaatst gezien ik dan vrij ben..
Ik moet donderdag van half 12 tot 12 naar de Fysio, zul je zien dat ie dan net op dat moment komt
Ik heb hier nog wel een boa die er wel raad mee weetquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderen, maar wat ik er daarna mee ga doen weet ik nog niet..
ja ik heb er al 19 in een emmer door de blender, kan er nog wel 1 bij denk ik!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een boa die er wel raad mee weet
Ander is een blender misschien ook een optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |