ik ben er nu zodanig aan gewend, dat ik de basics van het posten op FOK! in deze layout kenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef FCTVCF het volgende:
Ik snap echt geen fuck van deze lay-out, wen je hier ooit nog aan?
Gewoon zoveel mogelijk UIT zetten en dan gaat het aardigquote:Op woensdag 17 november 2010 14:25 schreef FCTVCF het volgende:
Ik snap echt geen fuck van deze lay-out, wen je hier ooit nog aan?
Robin is terug?!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:28 schreef FCTVCF het volgende:
Ik vind deze nick wel mooier dan Robinhoo.
Maarehh ik ga even een lekker broodje gezond halen.
quote:Wij hebben jouw aanvraag voor een vervangende Studenten OV-chipkaart ontvangen en nemen je aanvraag in behandeling. Je ontvangt binnen drie weken je Studenten OV-chipkaart.
Oke, hopelijk net voor de echte kou begintquote:Op woensdag 17 november 2010 14:42 schreef FCTVCF het volgende:
Quote doet ook al niet meer, maar Mdrop ik had dat ook en had hem ongeveer binnen 2 weken
je hebt ook nog geen UIquote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef FCTVCF het volgende:
Zit op Saxion en geen idee wat ze hier allemaal gebruiken
Dan zullen ze dat wel niet gebruikenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:49 schreef FCTVCF het volgende:
Zit op Saxion en geen idee wat ze hier allemaal gebruiken
prima...quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef Assiej het volgende:
@haakon
Meisje uit me klas, die blonde die regelmatig samen met mij loopt
vind jou lekker..
Ze zei van ' oh die is niet verkeerd , wel lekker '![]()
just so you know
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:01 schreef Assiej het volgende:
@haakon
Meisje uit me klas, die blonde die regelmatig samen met mij loopt
vind jou lekker..
Ze zei van ' oh die is niet verkeerd , wel lekker '![]()
just so you know
Heb je echt vastgezeten ja?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef FCTVCF het volgende:
@Nathalie wel goed, school gaat opzich prima. Moet wel tentamens gaan herkansen maar komt wel goed.
Verder was ik hier een poosje niet omdat ik lang vast zat, maar dat snapten jullie wel he
waarvoor zat je vast dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef FCTVCF het volgende:
Verder was ik hier een poosje niet omdat ik lang vast zat, maar dat snapten jullie wel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |