quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
Gast, dat hele feest rook naar een complete vismarkt. Daarom heb ik ook gewoon gerookt in die zaal, om de geur nog een beetje te maskeren zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Gedverquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
Gast, dat hele feest rook naar een complete vismarkt. Daarom heb ik ook gewoon gerookt in die zaal, om de geur nog een beetje te maskeren zeg maar.
Die rechtse moet een man zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
Mijn party picErg mooie belichting ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik krijg steeds meer het idee dat je op je plek was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
Jullie zoeken ook echt de lelijkste foto's uit hè. Nu lijkt het net alsof het een heel suf feest was..
Ik probeerde naar iets positiefs te zoeken op die foto, maar het lukte nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die rechtse moet een man zijn.
Mooi glanshaar imo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeerde naar iets positiefs te zoeken op die foto, maar het lukte niet
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, gister gewerkt he, vet veel buitenlandse studenten..
Ik werk gelijk mn engels bij.. vet grappig..
Ik zo: Doe joe wont de bon?
Dat is ook niet heel aardig, duz.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat je op je plek was.
Komt van een site ook gewoon hequote:
Oh no, you didn't.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, gister gewerkt he, vet veel buitenlandse studenten..
Ik werk gelijk mn engels bij.. vet grappig..
Ik zo: Doe joe wont de bon?
SCORE.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet al iets... hij heeft bier
Ik dacht eerst, omg dat wijf. En toen omg die dude.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeerde naar iets positiefs te zoeken op die foto, maar het lukte niet
Hehe, aan het eind van de avond sprak ik het zowaar vloeiend..quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Dat was altijd kut inderdaad, als er iemand Engels ofzo bij de Appie kwam. Ik verneukte het ook altijd.
DIe tattoo van Coldplay/ Evil Activitiesquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
Deze vind ik wel heel mooi. Beetje post punk, maar toch heel bij de tijd. En vooral de pukkel van dat meisje wordt goed neergezet, ben benieuwd wat voor effecten daar op toegepast zijn.
[ afbeelding ]
Axe effect.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
Deze vind ik wel heel mooi. Beetje post punk, maar toch heel bij de tijd. En vooral de pukkel van dat meisje wordt goed neergezet, ben benieuwd wat voor effecten daar op toegepast zijn.
[ afbeelding ]
Ik zat precies zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef JJH het volgende:
.
[..]
Ik dacht eerst, omg dat wijf. En toen omg die dude.
Omg die foto.
Ja ik spreek het vloeiend, maar ik zit dan zo in het ritme dat het dan gewoon niet lukt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hehe, aan het eind van de avond sprak ik het zowaar vloeiend..
Ach, mijn engels is best heul goed, alleen in het openbaar vind ik het zo , kweet niet.. raar ofzoMaar ik doe het gewoon, stukje service
![]()
Ben ook echt de enige die dat doet.. Collega zo: Oh, je hebt gewoon een heel gesprek in t engels..
Ik zo: ehm,. ja?
Hij zo: Doe ik nooit..
IK:
Mijn cola, wat doe je!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |