16:43:15quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:37 schreef ConscienceNL het volgende:
Tijdens C&S ja, maar hoe laat ongeveer?
Neeeeeee die gaat alweer dalen hoorquote:
In Venlo niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee die gaat alweer dalen hoor
Ja nee daar is niks zoals het hoortquote:
kom je nou mee, had ik vorig jaar moeten weten toen ik kutverdomme heel de SR moest werkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De echte fans eten 1 dag voor SR een rauwe kipfilet, weet je zeker dat je vrij hebt tijdens SR.
Dat zou niet slim zijn van 3FM. De populairste DJ's komen er toch wel in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef ConscienceNL het volgende:
Ooooooeeehh hopelijk wordt het Bart, Miranda en Guis!!!!
nee
spinnend.quote:
Nja, aangezien Stenders er niet in wilt wordt mijn voorkeur: Giel / Gerard / Paulquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn van 3FM. De populairste DJ's komen er toch wel in.
Gerard / Giel / Michiel, en dan ben ik wel tevreden
Ja, dat is ook superquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nja, aangezien Stenders er niet in wilt wordt mijn voorkeur: Giel / Gerard / Paul
Dat lijkt mij ook het meest logische. Ekdom/Veenstra beiden zou fantastisch zijn, maar ik denk niet dat dat gebeurt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nja, aangezien Stenders er niet in wilt wordt mijn voorkeur: Giel / Gerard / Paul
En ik ben de slaapgast voor vier dagen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef themauster het volgende:
Ik weet wie in het glazen huis komen:
Het worden 3 onbekende djs namelijk Roel,Pino en Hans en Hans gaat alleen maar Queen draaien.
En Roel kraakt alle gedraaide muziek af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef themauster het volgende:
Het worden 3 onbekende djs namelijk Roel,Pino en Hans en Hans gaat alleen maar Queen draaien.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Roel kraakt alle gedraaide muziek af.
06quote:
en ik doe zeker verslag ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef themauster het volgende:
de helquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef Paul het volgende:
Straks de uitslag
Ik gok op
Domien Verschuuren
Giel
Roosmarijn Reijmer
Roosmarijn jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef Paul het volgende:
Straks de uitslag
Ik gok op
Domien Verschuuren
Giel
Roosmarijn Reijmer
Iedereen weet hoe zijn opa heet, dan is zijn eigen achternaam een beetje overbodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom doe je Giel zonder achternaam...
Nee jij staat de hele week met de Coca Cola truck in Goudaquote:
Ja ik zou er ook niet voor gaan maar ik gok dat, omdat er vast weer 1 meisje in moet, 1 iemand die bekendheid moet krijgen en 1 grote djquote:
Whahahahaha jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Roosmarijn ja. Dan krijgen we zeker geld uit ofzo?
Het is allang bekend manquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
C&S is al begonnen toch?
Hebben ze al gezegd hoe laat ze het bekend maken?
(ik zit niet alleen op mijn werk, het is ook nog eens in Engeland. En Twitter blijft ook angstvallig stil. Ik mis mijn radio)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |