quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef Linlinlin het volgende:
Dit moest ik even meemaken.
Nu ga ik slapen, welterusten
In NB 2 denk ik..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
Waar kan ik de nachtkwaliteit zonder Paul vinden?
Dat dacht ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:07 schreef Falukorvarna het volgende:
Bedankt paul, nu denken ze dat ik tienermoeder ben.
Hallo, ik zie je dan wel weer wanneer er fatsoenlijk te reageren valt zonder afbeeldingen van BIEREN EN TIETEN!!111!!!11 en ander proletengeschreeuw. Of niet, omdat ik dan slaap.quote:
Denk het niet, tempo waarin dit topic gaat, dan slaap ik al voordat het op pagina 5 is..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hallo, ik zie je dan wel weer wanneer er fatsoenlijk te reageren valt zonder afbeeldingen van BIEREN EN TIETEN!!111!!!11 en ander proletengeschreeuw. Of niet, omdat ik dan slaap.
Welterusten dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk het niet, tempo waarin dit topic gaat, dan slaap ik al voordat het op pagina 5 is..
POH LKKREN TIETEN KOM JE OOK NAAR DE MEET VOLGENDE WEEK?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef 78RPM het volgende:
Kenne ze nie groter dan?![]()
[ afbeelding ]
]quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen, volgensmij mis ik niks![]()
Slaap lekker
Respect voor slome nachtbagger stink-ui meld zichquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen, volgensmij mis ik niks![]()
Slaap lekker
Ik heb het ook koud!quote:
kom bij mij in bed liggen, hoe meer zielen hoe meer warmte!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:14 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud!![]()
Hoekhuis aan het water, kachel die niet lekker werkt... brrrrr....
Bobbbb!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom maar lekker tegen me aan kruipen
Mag ik ook lekker tegen je aankruipen (6) eerst tieten posten en bier wha ha haquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom maar lekker tegen me aan kruipen
Eén tiet kan je van me krijgen..hihihi (A)quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mag ik ook lekker tegen je aankruipen (6) eerst tieten posten en bier wha ha ha
Met jou? Oké... Maar met Bob erbij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
kom bij mij in bed liggen, hoe meer zielen hoe meer warmte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeeee! Sinterklaas wil bier!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:18 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Met jou? Oké... Maar met Bob erbij?
Niet weten hoe het is om door een kerel verwend te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Wil het niet weten!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet weten hoe het is om door een kerel verwend te worden
Doordeweeks wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:20 schreef Falukorvarna het volgende:
Bob ben je elke nacht in nachtbagger ofzo?
En soms in het weekend als ik klaar ben met stappen..maar dat kan ik geloof ik beter niet doenquote:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En soms in het weekend als ik klaar ben met stappen..maar dat kan ik geloof ik beter niet doen
Nee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En soms in het weekend als ik klaar ben met stappen..maar dat kan ik geloof ik beter niet doen
Ik kreeg op een gegeven moment een bericht in mn fobo van Jan..toen ben ik het even terug gaan lezen en het beviel me niet. Gelukkig blijft het meestal bij één of twee posts.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:22 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hahahaha!
Dan zie je de volgende dag allemaal heul vage posts onder je eigen username waar je totaal NIETS meer van weet!
Nee? Dan is het dus Veldmantime!quote:
YES ofzo:Dquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hallo ainoo, je bent net op tijd voor Veldmantime
Te weinig mensen online + voortgezet op een plek zonder debiele administratoren en moderatoren.quote:
I CAN'T STOP RAVINGquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Walgelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Te weinig mensen online + voortgezet op een plek zonder debiele administratoren en moderatoren.
Dus nu is dit topic een Veldmantimetopic.
Het IS geweldig, je moet het alleen nog waarnemen, proevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef Falukorvarna het volgende:
hahaahah waarom vind ik Veldmantime zo geweldig?
Ja hier ook hoor...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kreeg op een gegeven moment een bericht in mn fobo van Jan..toen ben ik het even terug gaan lezen en het beviel me niet. Gelukkig blijft het meestal bij één of twee posts.
ik kom de boel effe versterken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef zyx1981 het volgende:
1 Laaf voor dit trage topic:
[ afbeelding ]
Gebrek aan nachtserenade.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Veldmantime
of het gebrek aan een fatsoenlijk topic?
Het vreemde is dus dat ik vrijwel geen spelfouten maak als ik dronken benquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor...
Kom ik uit de kroeg denk ik nog even te kunnen baggeren hier...![]()
En een zooi vreemde teksten en een hoop spelfouten...
Leuk meisje, zachte uitstraling.quote:
Beter!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het vreemde is dus dat ik vrijwel geen spelfouten maak als ik dronken ben
Wat een irritant kindquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Leuk meisje, zachte uitstraling.
Gewoon het veldmantimefilmpje kijken, dan leer je het zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef kitao het volgende:
Als ik zou weten wat veldmannen is deed ik met je mee.
Wow, komt dat er nog uit bij jou?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Beter!Ik heb het wel en sla dna en hoop lekters over en goio alles dooreklaar hieen enzo.
Misschien dat het er ooit weer komt, de meesten zijn gestopt met het forum en alles. Ik misschien ook straks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gebrek aan nachtserenade.
Veldmantime doet me niet zoveel, ik ben mijn oren aan het verwennen met heerlijke muziek.
Ik zou dat kutkind met dr bek door dat bed heen trappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Leuk meisje, zachte uitstraling.
Soms wel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Wow, komt dat er nog uit bij jou?
Nou..ik ben benieuwd manquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Beter!Ik heb het wel en sla dna en hoop lekters over en goio alles dooreklaar hieen enzo.
Ik zal je in het weekend als ik helemaal de weg kwijt ben (en er aan denk) je even een PM sturen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nou..ik ben benieuwd manLaat maar weten als het zover is
Veldman haalt hem alquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef Falukorvarna het volgende:
KUT!!!!!!! Ik heb nog maar 25 minuten accu, zal ik de oplader halen of niet?
Maak een lijstje met positieve en negatieve punten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef Falukorvarna het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik zal je in het weekend als ik helemaal de weg kwijt ben (en er aan denk) je even een PM sturen.
Deze kostbare tijd gebruiken om te Veldmannenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef Falukorvarna het volgende:
fijn. kan ik wachten tot ie er is!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Veldman haalt hem al
[ afbeelding ]
Als je geluk hebt reageer ik diezelfde nacht ook nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik zal je in het weekend als ik helemaal de weg kwijt ben (en er aan denk) je even een PM sturen.
Oké!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je geluk hebt reageer ik diezelfde nacht ook nogDoe zaterdag maar..dan heb je de grootste kans..
sorriii ik ben even dingen tegelijk an het doen dat kan helemaal niethierrrrrquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:28 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
hihihi hoe laat moet je op staan?
heheh. ohh kut. ik 20 voor 10quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:35 schreef ainoo het volgende:
[..]
sorriii ik ben even dingen tegelijk an het doen dat kan helemaal niethierrrrr
uuh HALF 8
Die versleten dancefeestjes heb ik al een tijdje achter me liggen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gewoon het veldmantimefilmpje kijken, dan leer je het zo.
Veldman brengt mensen bij een!quote:
hahah nah om precies te zijn 7 voor half 8 gaat de eerste wekker waarna er nog 6 volgens zonder grappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:37 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
heheh. ohh kut. ik 20 voor 10
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:38 schreef ainoo het volgende:
[..]
hahah nah om precies te zijn 7 voor half 8 gaat de eerste wekker waarna er nog 6 volgens zonder grappen
zal het proberenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gooi er dan wel een beetje liefde in he
Uiteraardquote:
Mazzelmeid... Ik moet om 6:45 er weer naast staan...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:35 schreef ainoo het volgende:
[..]
sorriii ik ben even dingen tegelijk an het doen dat kan helemaal niethierrrrr
uuh HALF 8
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:39 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Mazzelmeid... Ik moet om 6:45 er weer naast staan...
ja heb ik even mazzel:p maar ik heb het met je te doen , ik ga heel erg genieten van die 38 extra minuten als ik het goed heb uitgerekendquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:39 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Mazzelmeid... Ik moet om 6:45 er weer naast staan...
jezus ey je wil me elke keer weghebben . zeg het gewoon eerlijk in ma FACE YOquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:43 schreef HappyBob het volgende:
KIJK MIJ STOER ZIJN MET MIJN WEINIG SLAAP!!! NEEEEE!! ZORG EENS EEN BEETJE GOED VOOR JE EIGEN LICHAAM JA!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee..ik wil gewoon dat jij je wekkers uitzetquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:44 schreef ainoo het volgende:
[..]
jezus ey je wil me elke keer weghebben . zeg het gewoon eerlijk in ma FACE YO
Ik denk nee. En een stuk of 13quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:44 schreef Falukorvarna het volgende:
oke jullie mogen raden of ik piercings/tattoo's heb en zoja hoeveel en waar.
Heb je niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:44 schreef Falukorvarna het volgende:
oke jullie mogen raden of ik piercings/tattoo's heb en zoja hoeveel en waar.
echt ik heb 2quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonde..ik heb liefde voor tattoo's
Jawelquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb je niet.
GR GENK-ZUID HEEL TERMIEN STAAT ERBIJ GATE 13 PANATHINAIKOS ULTRAS
[ afbeelding ]
GE KUNT HIER OVER STEENKOOL HUPPELEN
FORD GENK FAILLIET RED DE MEUBELEN
hij wel he. ben je gay ofs0quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Piraten zijn rebels..blijf gewoon man
Ja... Super wit gezicht, en ik voel me zoooo moe...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:41 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
zie je er dan niet uit als een zombie als je wakker wordt?
Ohjee, hoe komt t?quote:
Met jou kan ik praten, pizzavriend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:48 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja... Super wit gezicht, en ik voel me zoooo moe...
Kleine ogen met wallen eronder waar Amsterdam jaloers op kan zijn.
Ben ook nooit echt wakker voor 11 uur hoor... Dan pas begin ik een beetje mens te worden.
Ben van nature nou eenmaal een nachtuil.![]()
Kan ook helaas niet vroeg gaan slapen, het is meestal pas tussen 1 en 2 dat ik de eerste "prikkels" krijg die mij zeggen dat ik mijn bed op moet zoeken...![]()
Als ik mijn werktijden voor het uitkiezen zou hebben dan begin ik om 12.00 uur en stop ik om 21.00 uur... Lijkt me heerlijk!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef nattermann het volgende:
EEN BIJZONDER GOEDENAVOND ALLEMAAL!!!!!!!!!1
hiiiiiiiquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef nattermann het volgende:
EEN BIJZONDER GOEDENAVOND ALLEMAAL!!!!!!!!!1
Ik kan sinds een half jaar weer goed slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:48 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja... Super wit gezicht, en ik voel me zoooo moe...
Kleine ogen met wallen eronder waar Amsterdam jaloers op kan zijn.
Ben ook nooit echt wakker voor 11 uur hoor... Dan pas begin ik een beetje mens te worden.
Ben van nature nou eenmaal een nachtuil.![]()
Kan ook helaas niet vroeg gaan slapen, het is meestal pas tussen 1 en 2 dat ik de eerste "prikkels" krijg die mij zeggen dat ik mijn bed op moet zoeken...![]()
Als ik mijn werktijden voor het uitkiezen zou hebben dan begin ik om 12.00 uur en stop ik om 21.00 uur... Lijkt me heerlijk!
Ga vannacht stiekem bij hem in bed lepeltje lepeltje liggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:48 schreef JanPiraat het volgende:
ben @ een vriend ga nu op mn matras hij moet kwart over 6 opstaan sorry
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:50 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik kan sinds een half jaar weer goed slapen
oke DOEIquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hertst
Ik heb weekend tot en met donderdagBier enzulks nu dus
JIJ SLAAPT OOK GOEDquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DRIES SLAAPT OOK GOED
Nee jungquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
kikopuz, schwanzmeisterik dacht dat jij gestopt was met FOK!ken
Ha! Spinaziepizzavriendin!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, pizzavriend.
POLquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:52 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Nee jungIk check bijna elke dag POL, alleen ik post nooit
![]()
En ONZ... geen tiet veurr
Dus jij hebt sterke hondenpootjes?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:52 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Op mijn pols staat: Strength
En op mijn enkel een hondenpootje.
okequote:Op dinsdag 16 november 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer gewoon iedereen te respecteren.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus jij hebt sterke hondenpootjes?
Maakt niet uit, het is alweer Veldmantime.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik zat net in de bus en ik moest keinodig piesen. Zo nodig, dat ik moeite had met de voordeur openen toen ik thuis was![]()
Goed verhaal.
ja!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus jij hebt sterke hondenpootjes?
Je bent hier in nachtbagger man..denk dat het overgrote deel hier redelijk een nachtmens is..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:52 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ha! Spinaziepizzavriendin!Hoe is het met je?
![]()
En gelukkig, ben ik niet de enige echte nachtuil hier...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
POL![]()
Badger badger badgerBekijk hem nog regelmatig. Komt allemaal door jou
![]()
Cool! Met wat, of weet je dat nog nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil mn hele rechterarm laten volkalken
Oh wow, hier kan ik uren naar kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is alweer Veldmantime.
Haha nope, alhoewel ik je dadelijk wel ga verlaten denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:52 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ha! Spinaziepizzavriendin!Hoe is het met je?
![]()
En gelukkig, ben ik niet de enige echte nachtuil hier...
Ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Cool! Met wat, of weet je dat nog niet
Ik ben er dus het is niet meer saaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha nope, alhoewel ik je dadelijk wel ga verlaten denk ik.
Ga tv kijken ofzo ik vind het maar saai hier.
Maar het gaat wel, ik heb wel ooit betere dagen gehad zeg maar.
Hoe is het met jou?
Stel het gewoon opnieuw in manquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef Dyr. het volgende:
waarom krijgen de quotes waarin ik gequote word niet meer een kleurtje, dat was makkelijk!
Ik zat ooit in de bus en ik moest keinodig schijten!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik zat net in de bus en ik moest keinodig piesen. Zo nodig, dat ik moeite had met de voordeur openen toen ik thuis was![]()
Goed verhaal.
Hallo'tje.quote:
Wat nou saai?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:56 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik ben er dus het is niet meer saai
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
AHAHA BAGGER TIETEN BIER GINGERS KEES KANKERKACHEL GR VELDMANTIME
Toedels!quote:
Haha, lactose intolerant.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:56 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik zat ooit in de bus en ik moest keinodig schijten!
Ja sorry, had bij iemand gegeten die een flinke hoeveelheid koemelk in het gerecht had geflikkerd!
En het eten was oké hoor, onwijs lekker! Zacht, romig echt heerlijk!
Alleen verdraagt mijn lichaam helaas geen lactose...![]()
En ik vind chocoladevla met slagroom zo lekker.....![]()
![]()
![]()
Dankjequote:
Ik voel je. Was het maar elke time Veldmantime.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow, hier kan ik uren naar kijken.
Nee echt.
Uren.
Ja dat is moeilijk, je hebt soms van die failsquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DankjeIk heb er zo'n zin in
Nu moet ik alleen ook nog even een goede tatoeëerder zoeken
Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen waarom, weledelgeleerde Penisbaard?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je hiermee stopt, waarde nattermannG.
In Apeldoorn zit een goei, ben alleen zn naam kwijtquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DankjeIk heb er zo'n zin in
Nu moet ik alleen ook nog even een goede tatoeëerder zoeken
Ik keek en viel bijna in slaapquote:
Kun je het duck topic al?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.
ssssh!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk helemaal geen homo
Oh?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Dat moet wel te vinden zijn denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Apeldoorn zit een goei, ben alleen zn naam kwijt
nuttig
Nee ken het niet? Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kun je het duck topic al?Maar om maar iets te lullen Armin was keiiiiiiiiiiii vet alleen triest lachwekkend dat er teveel kneusjes rondliepen waarvan het alles had dat ze eventjes snel wouden scoren
De afbeeldingen zijn matig, het voegt niets toe, het maakt een topic tot een verzamelplaats van volksbuurters die alleen maar BIER EN TIEtEN kunnen schreeuwen en het maakt scrollen vervelend. Alleen veldmantime kan dit topic nog redden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen waarom, weledelgeleerde Penisbaard?
Zullen we samen meisjes gaan regelen op het schoolplein?quote:
Ik ben ook niet heel erg vrolijk, maar waait wel weer over.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:00 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Oh?Betere dagen? Dat klinkt niet echt vrolijk...
Toch niet heul erg allemaal hoop ik?
![]()
Met mij is het wel oké hoor... Gaat z'n gangetje allemaal... Beetje saai, maar verder oké.
[strip] 2 guys and a duck #2quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ken het niet? Wat is dat dan?
Aaah was je naar Armin geweest ja? Dat is wel vet.
En ja dat soort gastjes heb je overal.
Neuh, ik heb nog een hele rij bij het fietsenhok staan die ik nog afwerken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zullen we samen meisjes gaan regelen op het schoolplein?
Ja, maar de moeite..quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat moet wel te vinden zijn denk ikStaan genoeg recensies op het wereld wijde web
Ik snap de eerste pagina al niet.quote:
Ja en dat is niet leuk hoor!quote:
Ojeequote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
even mijn frustraties kwijt hoor;
ik heb honger, ik ben totaal niet moe maar wil wel slapen, ik heb alles voor school verneukt.
Check de stripverhaaltjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik snap de eerste pagina al niet.Wat is de bedoeling van dat topic?
Zoo..stop die tampon nu maar weer terugquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
ik heb honger, ik ben totaal niet moe maar wil wel slapen, ik heb alles voor school verneukt.
Een andere keer misschien, nu even geen zin in.quote:
Kusje eropquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja en dat is niet leuk hoor!![]()
Als je gek bent op vla, melk, yoghurt en chocolademelk...
En de intolerantie pas op je 20ste begint...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef Falukorvarna het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoo..stop die tampon nu maar weer terug
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik em wel vind als ik naar tatoeëerders zoek in Apeldoornquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar de moeite..ik ga mijn nieuwe in Wamel laten zetten, is ook een goei, Jinx.
YES EEN MEELEVERquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef Dale. het volgende:
[..]
ik leef met je mee. Heb ook mijn tentamenweek een beetje verknald maar dat komt door mezelf gewoon geen fuck gedaan
Jaja maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een andere keer misschien, nu even geen zin in.
oh zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik em wel vind als ik naar tatoeëerders zoek in Apeldoorn
Wamel..waar ligt dat gehucht?
Je wordt oud, heteroquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef Dyr. het volgende:
ok man, ik moet serieus vroeg gaan slapen, ik kan dit helemaal niet
Nee PB, je bent gehersenspoeld. Was het SWJ of Bio? Of Rem? Danny?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De afbeeldingen zijn matig, het voegt niets toe, het maakt een topic tot een verzamelplaats van volksbuurters die alleen maar BIER EN TIEtEN kunnen schreeuwen en het maakt scrollen vervelend. Alleen veldmantime kan dit topic nog redden.
Ohja, goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:06 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jaja maarnee boeiend
![]()
![]()
wel op het volg knopje drukken
Voor vroeg slapen is het nu al te laat!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:05 schreef Dyr. het volgende:
ok man, ik moet serieus vroeg gaan slapen, ik kan dit helemaal niet
In je hoofd is alles vaak veel erger als in werkelijkheid!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel erg vrolijk, maar waait wel weer over.![]()
En haha saai is ook niet erg voor een keertje, vind ik soms wel fijn na een drukke en rumoerige week.
Ja ik heb maar 1 tentamen gemaakt van de 4. Van de overige 3 had ik bij 1 de moeite genomen om op te komen dagen zodat ik de vragen kon overschrijven en daarna het tentamen thuis te maken... Dus ik na 15 min klaar met overschrijven en ik wou gaan mocht dat nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:06 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
YES EEN MEELEVER. Jij hebt hem een beetje verknald? Ik een beetje heel erg.
En ik doe ook geen fuck maar ik snap he took niet.
Waarom man? Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:07 schreef Dyr. het volgende:
[..]
nou ik moet gewoon opstaan wat normaal mijn bedtijd ishalf5
ter compensatie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |