hij wel he. ben je gay ofs0quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Piraten zijn rebels..blijf gewoon man
Ja... Super wit gezicht, en ik voel me zoooo moe...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:41 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
zie je er dan niet uit als een zombie als je wakker wordt?
Ohjee, hoe komt t?quote:
Met jou kan ik praten, pizzavriend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:48 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja... Super wit gezicht, en ik voel me zoooo moe...
Kleine ogen met wallen eronder waar Amsterdam jaloers op kan zijn.
Ben ook nooit echt wakker voor 11 uur hoor... Dan pas begin ik een beetje mens te worden.
Ben van nature nou eenmaal een nachtuil.![]()
Kan ook helaas niet vroeg gaan slapen, het is meestal pas tussen 1 en 2 dat ik de eerste "prikkels" krijg die mij zeggen dat ik mijn bed op moet zoeken...![]()
Als ik mijn werktijden voor het uitkiezen zou hebben dan begin ik om 12.00 uur en stop ik om 21.00 uur... Lijkt me heerlijk!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef nattermann het volgende:
EEN BIJZONDER GOEDENAVOND ALLEMAAL!!!!!!!!!1
hiiiiiiiquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef nattermann het volgende:
EEN BIJZONDER GOEDENAVOND ALLEMAAL!!!!!!!!!1
Ik kan sinds een half jaar weer goed slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:48 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja... Super wit gezicht, en ik voel me zoooo moe...
Kleine ogen met wallen eronder waar Amsterdam jaloers op kan zijn.
Ben ook nooit echt wakker voor 11 uur hoor... Dan pas begin ik een beetje mens te worden.
Ben van nature nou eenmaal een nachtuil.![]()
Kan ook helaas niet vroeg gaan slapen, het is meestal pas tussen 1 en 2 dat ik de eerste "prikkels" krijg die mij zeggen dat ik mijn bed op moet zoeken...![]()
Als ik mijn werktijden voor het uitkiezen zou hebben dan begin ik om 12.00 uur en stop ik om 21.00 uur... Lijkt me heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |